14.12.19

Třetí adventní neděle

Zítra rozsvítíme třetí svíci na adventním věnci.Věřím,že už máte doma vše hotovo a poslední týden před vánocemi prožijete v klidu a pohodě.To Vám moc přeji

Háčkované ozdoby našly své místečko na větvičkách.Natrhala jsem si je při jedné procházce u bratrance na zahradě.


Vnučky se nemohly dočkat cukroví,tak jsem jim dala na ochutnání na mističky.Jinak cukroví skladuji v krabicích na balkoně.Syn mi to tam pěkně podkuřuje a tak to mám neprodyšně uzavřené.Hodně cukroví rozdám.Jednak jsem byla na dvou setkáních s kamarádkami,spolu s dcerou dáváme třem babičkám do pečovatelského domu,které zná dcera,jedna z nich chodí k nim do hospody na obědy.A ještě budu připravovat krabičku cukroví pro manžela kamaráda,který je sám.Dělá mně to radost se podělit.


Cukroví hotovo a v týdnu ještě upeču vánočky



V týdnu jsme byli s manželem ještě v Liberci něco dokupovat a zase mě vtáhla dovnitř galanterie.Neodolala jsem,nakoupila přízi a už si háčkuji šátek.Možná si ho stačím dát i pod stromeček.



Advent finišuje a vánoce jsou za dveřmi.
Mějte hezké dny


18 komentářů:

  1. Jituško,máš hezkou výzdobu,lákavé cukroví a ještě k tomu jsi pilná včelka.Já příští týden naplním krémové a udělám nepečené.Upekla jsem 2 vánoční štoly,ty mám ráda.Tak mlsání bude dost.Hezký adventní večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško,děkuji,vánoční štoly neznám.Také máme cukroví dost,ale tak polovinu rozdám,že po novém roce už nic není a to je dobře.

      Vymazat
  2. Týýýýýýýýýýý jó Jíťo, jak už máš krásně nazdobeno. Cukrovíčko také parádní 🔔🔔🔔****🔔🔔🔔

    OdpovědětVymazat
  3. Já to věděla a konečně jsem se dočkala♥ Máš nádherné cukroví Jituško opravdu jsi šikovná a také pracovitá♥ Hnedle bych ochutnala...všechno máš krásné i výzdobu💖🌌🌟🎄Krásnou adventní neděličku přeji♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko,děkuji.Jsem také hračička a se vším si vyhraji.

      Vymazat
  4. Jituško moc hezuká vyzdoba a cukroví nádherné já už jsem to také všechno dodělala už jenom stromeček nazdobit už se chystám dělám vždy 2 stromečky tak uvidim po neděli to začnu zdobit mám umělé oba dva ty déle vydrži krásný adventni víkend přeji ..🔔🔔🔔🔔🔔🔔

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško,děkuji.Také tento týden ozdobíme stromeček,ale to má v režii manžel.Máme tentokrát opravdu nádhernou jedličku,pán je celý rok zastříhává,že jsou hodně bohaté.

      Vymazat
  5. Jituško, jsi vzorně připravená, synovi se nedivím, taky bych chtěla ochutnat!
    I já toho dost rozdám, je vidět, jak jsi hodný člověk a myslíš na druhé.
    Nazdobeno máš moc hezky!
    Krásnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,moc děkuji.Na druhé myslím hlavně,manžel mi říká,že mně charita jednou utrhá ruce

      Vymazat
  6. Jitka cukroví vyzerá velmi dobre ****************

    OdpovědětVymazat
  7. Jitko, ty máš tolik druhů cukroví, ... mňam. Já peču čím dál tím míň, mám jen 5, ale stačí. :o)
    Měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  8. Dášo,nevím kolik druhů mám,já to nepočítám s nikým nesoutěžím.Pět druhů cukroví úplně stačí,já toho peču více,protože hodně cukroví rozdám těm,co třeba z nějakých důvodů si upéct cukroví nemohou.Dělá mi to radost

    OdpovědětVymazat
  9. Jituš,tak já mám také konečně hotovo.Měla jsem docela fofr,hlídala jsem synovi děti,byly nemocné a já měla těsta a ty jsem musela zpracovat.Máš to doma krásně nazdobené a cukroví máš moc pěkný.Ty jsi byla šikovná už ve škole na všechno.Na šátek jsem zvědavá,potom mi určitě pošli fotku,já bych si na něj netroufla.Měj se hezky F.

    OdpovědětVymazat
  10. Fabi,děkuji.Šátek už dokončuji a chtěla bych i čepici,ale nemám už více příze a do Liberce už nepojedu.Zkusím objednat na internetu.Fabinko,hezký předvánoční čas,do mejlu napíšu více

    OdpovědětVymazat
  11. Jsi Jituš šikulka, máš to krásně nazdobené*********** Já bohužel mám stále jednu místnost vystěhovanou v dálších místnostech a tak říkám ,že je všude bordel, chtěla jsem to stihnout do vánoc, ale to už se nestane, lino nechce v posledním pokoji lehnou a tak možná budu muset koupit nové a to bude až po novém roce.Raději bych kdyby lehlo to co tam mám .Do kuchyně ,která je nejmenší stálo přes 7 000,- Snad bude příští rok lepší ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Květuš,je to hrozné,co tě postihlo,neumím si to představit.A ještě v zimě.V léte by se otevřela okna a všechno by lépe vysychalo.Přeji ti,aby si všechno zvládla a aby ti to nezkazilo vánoce.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení