21.4.20

Moje květinová oáza

Každé jaro se těším až si osázím lodžii kytičkami.Občas se mi stýská po zahradničení,ale snad si to ještě užiju až se syn vrátí do svého domku.Založila jsem si u něj zahrádku,zahrada je velká a tak jsem si na části založila květinovou a bylinkovou zahrádku,která za těch pět let,co syn u nás je vezme za své.Ale pořád se mám na co těšit a to je důležité.
Lodžie bude teď místo,kde budu trávit hodně času.Květiny fotit mě baví a protože jsem velká hračička,tak jsem je fotila vším co mám doma.Ať jsou to staré objektivy po tatínkovi a nebo dva velké objektivy a ještě s pomocí tří mezikroužků.A protože se mi lépe ostří na kapičky vody,tak jsem květiny trochu postříkala.Popisovat jednotlivě květy nebudu,u některých ani nevím,jak se jmenují a vy jste určitě chytřejší.Ale mám tu kolopejky,jedna kvete a další dvě mají konečně na květy.Ty mám ale doma.Na lodžii mám petrklíče,primulky,hořepník,mám tu i vřes,afrikány,surfinie,macešky a mám hodně muškátů,ale ty ještě musím přesadit,došla mi hlína a tak dnes musím dokoupit.

Konečně vykvetou další kolopejky



To je květ masožravé květiny.Ty pěstují vnučky














































Kvítka kolopejky








Nakonec kapky na tulipánu


Jsou krásné,teplé dny a myslím,že už budu moci snídat na lodžii,jako každý rok.Syna dnes odvážíme za jeho přítelkyní,zpátky prý půjde 55 km pěšky,proto nechce jet svým autem a tak si lodžii uklidím,dám na sezení polštářky,ubrus na stolek,na zem kobereček a přes den tu budu chytat s knížkou a nebo háčkováním na sluníčku vitamín D,který je teď hodně potřeba.A se mnou se tu budou vyhřívat i Modřinka a Bleky,ty vyhledávají i v bytě sluníčko a nejspokojenější jsou,když mají kožich horký,jak plotna.Až se koncem týdne vrátí syn, tak si tady zase udělá kuřácký salonek,ach.jo.
Užívejte,jak to jde krásných jarních dní




24 komentářů:

  1. Jituško, nemám slov! Prostě nádhera! Dokonalé fotky, děkuji za to podívání!
    Přeji hezký, slunečný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, to jsou tak nádherné fotky, procházím si je už podruhé. Ty kapičkové nemají chybu, úžasná podívaná.
    Měj hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,moc děkuji.Moc mi to s mým třesem rukou nejde.

      Vymazat
  3. Pěkné, moc pěkné. Když jsem bydlela na sídlištích, vždycky jsem měla lodžie plné květin, manžel pak šíleně prskal když jsem odjela s dětmi na chalupu a musel se starat. Teď je to to samé se zahradou a kytkama na terase a v truhlíkách.... no letos to nevypadá, že bych někam jela, jestli tak to spíš vidím až na podzim protože si vláda nějak uzurpovala právo na to, prostě protáhnout stav nouze do neurčita....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Vendy,děkuji.Co nemám zahradu,tak jsem ráda,že mám lodžii.Myslela jsem,že nouzový stav neprodlouží,ale zase čtu,že ho Hamáček stejně navrhne,jak to dopadne,se dozvíme až ve čtvrtek.Už nechci.

      Vymazat
    3. Já už taky hrabu z posledního, už bych potřebovala vypadnout a sejít se s kamarády. Udělat si výlet....

      Vymazat
  4. Jiruš, to jsou nádherné fotky. Malá umělecká díla, kde se snoubí krása květů s kapičkami vody. :-D
    Krásné a pohodové jarní dny A.

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško to jsou tak krásné fotky. Kapičky na květech miluji. Jsi šikovná a moc hezký sis s foťákem hrála. Jak já bych brala lodžii.Mej krásné dny a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,děkuji.Lodžie je fakt dobrá.Trávím tam dost času.

      Vymazat
  6. Překrásné fotky Jituško a pěkně se vyhřej na sluníčku a užij si čerstvého vzduchu než to tam syn zasmradí ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuš,děkuji.Máš pravdu,než mi to tam zasmradí,nesnáším to.

      Vymazat
  7. Týýýý jó Jíťo, skvěle jsi nafotila květenu, kapičky nemají chybu. Mám ještě lodžii špinavou. Myslela jsem, že to udělám dnes, ale opět se před domem hrabou s kamením, prachu děsně. Už mě to štve.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Když vám před domem pracují,teď se všude hrozně práší,je to děs.Já jsem zvědavá,kdy se u nás pustí do oprav lodžií.

      Vymazat
  8. Jitko, moc pěkné fotky s kytičkami. S kapkami je to moc pěkný nápad.
    Tak ať se jim u tebe daří.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  9. Jituško, nádhera, krásné fotky.
    Užij si krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné kytičky Jituško,hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  11. Jituško, nádherné, opět pastva pro oko. :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení