26.4.20

U rybníků

V týdnu jsme opět jeden den vyjeli kousek za město.Protože mě hodně lákají rybníky,tak jsme skončili u rybníků.Nejdříve u Roudenského rybníku v obci Roudný,je to část obce Karlovice v okrese Semily.Kdysi jsme se sem jezdili s našimi dětmi koupat,dnes rybník slouží už jenom rybářům.










Všude kvetou blatouchy.












Kvete celá příroda






Je tu hezké okolí


Bleky si spokojeně vykračuje.



Kam teď?





Tady už přejíždíme přes obec Kvítkovice a ještě se stavíme U třech rybníků.
Hora Kozákov je tu vidět odevšad.



Jsme U třech rybníků u Sekerkových Louček a první z nich je rybník Cihlák .Labutě jsou schované v rákosí.











Zahlédly nás a připlouvají blíže.Ani pes je neodradí.Bohužel sebou staré pečivo nemám.







U druhého rybníku Krčák sedí na stromě volavka.Přilétá druhá a za chvíli obě odlétají.Nejsem tak rychlá,abych vyměnila objektiv a zaostřila přes větve v popředí a tak jenom v úžasu pozoruji.


Procházky v přírodě jsou teď nádherné.Všude se najde něco kvetoucího.



Tak zase někdy příště a to už snad vyrazíme někam dále.
Mějte hezké jarní dny





36 komentářů:

  1. Jituško, krásně jsi váš výlet zdokumentovala. Příroda ve svěžích barvách a jen to pučí a kvete.
    Přeju pohodový začátek nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, mám moc ráda fotky z tvých procházek!
    Přeji pohodový den a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Už bych chtěla více cestovat,ale zůstaneme zase ještě u procházek,ale pomalu nevím už kam.

      Vymazat
  3. Radost se dívat, super fotky Jíťo. Měj krásný nový týden 🌞💕🌹🥰💕🌷

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem včera byla u rybníka. Jen oblohu jsem nad sebou neměla tak modrou- spíš do šeda :-).
    Parádní fotečky!!!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,děkuji.Ono už k večeru mraků také přibývalo

      Vymazat
  5. Také mám rádarybníky.Nedávno jsme byli s dětma u polaneckých rybníku,máme to kousek a labuť na nás syčela...hezký den Jituško.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško,děkuji.To je fajn,že máte rybníky kousek,my musíme autem.U rybníků je krásně.Taky už na mě labuť jednou syčela a vlétla za mnou i na břeh.

      Vymazat
  6. Moc ráda jsem se s tebou, milá Jitko, prošla pod Kozákovem.Nádherně jsi to zdokumentovala. Jaro v kostce.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné fotografie od rybníků. Tyto fotografie mám nejraději. Je tam vždy co pozorovat. Ta volavka na větvi je úžasná. To se Ti fakt povedlo. Krásně jste si užili výletu. Já jsem chodila na procházky brzy ráno, ale fotky mám ještě ve foťáku. Kvůli práci na zahradě a nechuti vysedávat u počítače, jsem se k jejich stažení ještě nedostala. Snad se vše brzy uvolní, abychom mohli zase jednou někam vyrazit vlakem...Přeji Ti krásné poslední dubnové dny a užijte si je v pohodě a ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,děkuji.S těmi volavkami mě to mrzelo,ale to je vždy zlomek a to stačím jenom koukat.Já mám počítač pořád v opravě a tak jsem stahovala fotky do Pepikova notebooku,protože jsem foťák půjčovala vnukovi.Komentuji většinou z mého malého notebooku,já zase nejsem takový blogový nadšenec a denně nechodím.

      Vymazat
  8. Jituš, udělali jste si parádní výlet a tys ho báječně zdokumentovala. :-D Při prohlížení fotek jsem měla pocit, jako bych se s tebou kolem rybníků procházela. I Blekymu se určitě výlet líbil. Teď na jaře je ta příroda asi nejkrásnější.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,děkuji.Je dobře,že jsi byla jako na procházce s námi.O tom to je.

      Vymazat
  9. Krásný výlet jste měli. Perfektně máš nafocené, jako vždy jen zírám. M.

    OdpovědětVymazat
  10. Jitko, opět pěkný výlet a krásné fotky. Ta volavka je top!
    Měj se hezky.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš,děkuji.Bohužel nejsem tak pohotová,kdyby jo,bylo by fotek více

      Vymazat
  11. Jituško, krásně nafocený výlet, radost pohledět a kochám se, kochám. :) Dobrou noc :)

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné fotky Jituško********* krásně jsem si to užila ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Jitko, nádherná procházka. Už pár dní jsem se nikam nedostala, takže tvé fotky jsou potěšením pro oko.
    Kolem rybníků je krásně a ty labutě... Kochám se.
    Měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,moc děkuji.My vyjedeme tak jednou týdne.Častěji jedu na kole,ale to moc nefotím.

      Vymazat
  14. To je pravda! Vycházky do přírody jsou teď nádherné. Nejen že všechno kolem je v květu, ale všechno kolem krásně voní. A k tomu všemu neustálé ptačí cvrdlikání.🌞
    Pořídila jsi bezva snímečky a já se zase ráda pokochala.👏😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emo,to máš pravdu,teď je v přírodě krásně.Aspoň,že to.Kdyby byla zima,ponuro,hůře by se ta současná situace snášela.Děkuji za návštěvu

      Vymazat
  15. Jitulko zdravím už jsem doma byla jsem v nemocnici a obrázky nádheráááááááááááá jako vždy mne potěší..**************************************

    OdpovědětVymazat
  16. Bětuško,děkuji.Tak si už snad v pořádku a přeji ti hodně zdraví.

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Jituško máš nádherné fotky a moc hezky jsem se s vámi prošla. Jarní příroda je tak voňavá.
    Přeji ti pohodové jarní dny. Iva

    OdpovědětVymazat
  18. Ivo,děkuji.Příroda je nekrásnější na jaře,než ji vysuší v létě slunce

    OdpovědětVymazat
  19. Jarní i podzimní přírodu mám nejraději opět parádní momentky jsi moc, moc Jituško šikovná, měj krásné dny!♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení