2.4.20

Starosklíčkem

Po vzoru Vendy jsem si i já po dlouhé době pohrála se starými skly.Použila jsem Pentagon a Helios a největší mezikroužek.Zaostří jenom na určité místo.Mám tyhle fotografie ráda,právě proto,že jsou jiné.Foceno je se stativem,moje ruce by to jinak nezvládly.































Snad jsem Vás potěšila v těchto divných dnech zvláštní krásou květin.
Mějte hezké dubnové dny a opatrujte se



30 komentářů:

  1. Wau, tak to je nádhera, moc povedené fotky. A vůbec, vůbec Ti je nezávidím. .o) Starosklíčka nemám, ale věřím, že je třeba někde seženu a jednou si také budu moct takto hrát. A když ne, tak se přijdu k Tobě nebo Vendy pokochat.
    Jitko, děkuji za milé potěšení hned po ránu a přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,děkuji.Ven moc nemůžeme,tak mně zbyde to hraní.

      Vymazat
  2. Jituško, opět nádherné a zajímavé fotky, líbí se mi moc. :) Kochám se, kochám. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné fotky, Jituško! Máš můj velký obdiv!
    Přeji pohodové odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Snažím se a baví mě to,ale možná přijde čas,kdy to mé ruce už nesvedou

      Vymazat
  4. Tak to je nádheráááááááááááááááJituško ta barvička je krásna děkuji zdravím a bezva den přeji ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško,děkuji.Kytičku jsem koupila v Lídlu,ale nějak uvadá.Dala jsem ji raději na balkon

      Vymazat
  5. To je krása Jituško,hezký den...

    OdpovědětVymazat
  6. Týýýý jó Jitulí to je krása. Jsi moc šikovná 🌞🌺💕🌷❣️

    OdpovědětVymazat
  7. Jituško to jsou parádní fotografie. Líbí se mi moc. S těmi skly přímo kouzlíš. Ro by se mi taky líbilo, takto experimentovat. Je to fakt paráda. 👌👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,děkuji.Je to zase něco jiného než fotit přírodu

      Vymazat
  8. Nádherné fotky, Jituško.
    Krásný den 🌞

    OdpovědětVymazat
  9. Jituš, to jsou nádherné fotky. Úžasné detaily, kterých si člověk běžně nevšimne. :-D
    Já se svým kompaktem mohu jen tiše závidět a současně tleskat.
    Hezké dubnové dny. A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,děkuji.Mně dal zrcadlovku manžel před lety k narozeninám a koupil mi i později větší objektiv.

      Vymazat
  10. Výborně! Podařilo se! Krásná barva ta modrá.... já zatím ještě stativ nevytáhla, ale zkusím si taky vzít ten největší mezikroužek anebo je vzít všechny a to už opravdu na ten stativ bude. Já zatím všechny starosklíčkové fotím s mezikroužkem č.1. Dneska jsem zas taky zaléhala a fotila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy,já stativ na tyhle věci mít musím,ale někdy to není stejně platné.Mám neurologické onemocnění,třes rukou,ale ne Parkinsona.Je to děs,jak se mi někdy ruce třesou.Budu se těšit na tvoje další fotky

      Vymazat
  11. Krásné, ale nejvíc se mi líbí první dvě.

    OdpovědětVymazat
  12. Úžasné fotky Jituško******** já fotim jenom mobilem a to bych takto krásně nezachytila ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuš,děkuji.I mobilem jsou fotky pěkné.Já mobilem nemůžu,je to na mě moc lehké,tedy na mé roztřesené ruce

      Vymazat
  13. Jituško to je ale krásná podívaná děkuji Ti za ně! Opatruj se a měj krásný sluníčkový víkend.

    OdpovědětVymazat
  14. ahojky Jitka... veliké wau je to nádhera veliká**************************

    OdpovědětVymazat
  15. Jituško máš tu nádherné fotky 🐶🐱🌹🌺🌷🌻🌼

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení