4.10.20

Až se zima zeptá...

 Až se zima zeptá...První ponožky jsem začala háčkovat už v létě.Chtěla jsem zlikvidovat vlnu,která mně zbyla z posledního háčkování.Když před týdnem už druhý den pršelo,tak jsem si prozřetelně nakoupila další vlnu a nakonec pršelo pět dní.Tak jsem po chvílích háčkovala.

Vnučka mi dělala aranžérku.



Původně jsem s vlnou počítala na ponožky,ale když jsem háčkovala čtvrtou,chtělo to změnu.A tak jsem uháčkovala šálu.Baví mě háčkovaný,pružný vzor,který vypadá jako pletený hladce,obrace.Ovšem pletení není na moje ruce,u něho mám problém.Háčkování mně naopak vyhovuje.



Čepice v zimě nosím pořád a tak jsem se do jedné pustila.Líbilo se mi ukončení nahoře.Nemám ráda čepice do špičky,to ještě přidat anténku a jsem jak tydýt.



Vlna zbyla,tak šála akorát na otočení kolem krku,protože jsem nechtěla už dokupovat další stejnou přízi.To je potom pořád dokola.


Uháčkovala jsem také malé polštářky na levanduli.Usušila jsem si ji a trochu jsem měla obavy,že přes látku,která je ještě pod háčkováním nebude levandule vonět.Voní a nádherně.Moje kočička ji zbožňuje.Pořád mi na balkoně do levandule lezla.Dcera mi suší další a tak je na programu háčkování dalších polštářků.Chtěla bych je dávat jako pozornost milým lidem v mé blízkosti.




Vnučka mně přinesla z výletu větvičky brslenu,abych si ho vyfotila.



Poslední dny byly krásné a tak jsme samozřejmě cestovali a teď mě čeká projít fotografie a připravit je na blog.
Mějte se hezky a opatrujte se



34 komentářů:

  1. Pilná šikulka!!!!!
    Těším se na vaše cestování. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,děkuji.Snad dám brzy něco dohromady,ale pořád si vymýšlím jiné práce jen abych nemusela sedět u počítače

      Vymazat
  2. Pěkné tvoření a těším se na foto z vašeho cestování. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Jitko, krásně tvoříš, moc se mi líbí ta čepice se šálou. A brslen jsem ještě nefotila, je nádherný.
    Přeji pohodový týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,děkuji.Brslenu je v sídlišti hodně,rozrůstá se to

      Vymazat
  4. Jitu krásné věcičky jsi uháčkovala.Moc se mi líbí vzor na šálek i na čepici. Krásné jsou i ty polštářky na levanduli. Já jsem naopak pletla svetřík z jedné starší vlny, co mi dala sestra a nevěděla jsem, co z ní udělat, protože háčkovat z ní nejde, ale nelíbilo se mi to, tak jsem to dnes rozpárala...a zkusím to jindy znovu...měj krásný zbytek neděle a pohodový nový týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,děkuji.Také často pářu,že se mi to nelíbí

      Vymazat
  5. Jituško jsi pilná včelka a moc hezký hačkuješ.Ponožky v zimě zahřejí a ty levandulové polštářky jsou krásné....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško,děkuji.V ponožkách už spím,mám ráda nohy v teple

      Vymazat
  6. Jsi hodně pilná Jituško a moc krásné to máš asi si u Tebe ponožky objednám :-)Ten brslen je nádherný, opatruj se a měj krásný celý nový týden♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko,děkuji.Ponožky se háčkují dobře

      Vymazat
  7. Tolik pěkných věcí - jsi moc šikovná. Polštářky na levanduli jsou bezva nápad!
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, Jituš, jsi šikulka, ponožky příjdou vhod a ty polštářky na levandulku jsou nápadité a navíc ladí i barevně :-) Měj pěkný týden a opatruj se...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali,děkuji.Ponožky na spaní si poslední roky beru a někdy i v létě

      Vymazat
  9. Jituško, ty si tedy pilná! Parádní kousky! Ponožky se budou nepochybně hodit, levandulové polštář, v nich je schované trochu léta. Moc se mi líbí set s čepicí. Jsi šikulka!
    Užij si klidný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Jitko, to jsi pracovitá šikulka. Nejvíc se mi líbí ta souprava s čepicí. Já je v zimě taky nosím, vlastně už od chladnějšího podzimu. Ale háčkovat ani plést neumím.
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro,děkuji.Také nosím čepici,jak se jen trochu ochladí

      Vymazat
  11. Jsi šikulka, Jituško. Podle titulku jsem myslela, že zavařuješ.Ponožky, šála i čepička jsou moc pěkné. Ty polštářky na levanduli mně hodně zaujaly. Když se ti bude zdát, že už ta vůně není tak silná, stačí polštářek projmout v prstech a opět se rozvoní. Přeji ti hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,děkuji a také za radu.To budu dělat,aby levandule voněla co nejvíce.
      Možná dám ještě příspěvek i z kuchyně.Teď suším rajčata v sušičce.

      Vymazat
  12. Jituš, jsou to parádní výtvory. 👍👍 Háčkované ponožky jsem ještě nezkoušela, pletu je na čtyřech jehlicích. Naučila mě to babička. Obávám se, že tuto zkušenost už dál nepředám. Velké vnučky nejeví o ruční práce zájem a Bětušce je teprve šest. I když já háčkovala ještě, než jsem šla do školy. Já během léta uštrykovala dva svetry, jeden je kombinací háčkování a pletení, druhý je pletený.
    Levanduli mám stále jen svázanou provázkem, dávám jí do šitých pytlíků a ty pak do skříní. Tyhle háčkované drobnosti jsou roztomilé.
    Měj hezký den 💕

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,děkuji.Mně jak se třesou ruce,tak pletení mně moc nejde,ale u háčkování mám pocit,že ruce docela poslouchají.Já jsem učila vnučky háčkovat i plést,ale asi to jejich koníček nebude.

      Vymazat
  13. Jedna věc hezčí nežli druhá. Připomněla jsi mi, že čas letí a mám v plánu uplést nějaké pěkné ponožky kamarádce, o které vím, že si je ráda u televize navlékne.
    Těším se na fotky z cestování.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,děkuji.Já jsem vždy chodila doma naboso i v zimě,ale teď mám ráda nohy v teple

      Vymazat
  14. Týýý jó J9ťo ty jsi šikula. Super ponožky i ty drobnosti jsou nádherné. Ta čapka vypadá dobře.

    OdpovědětVymazat
  15. ahojky Jitka krásne fotky máš na blogu..pozrela som si ich 2x.. a už môže byť aj zima šál aj čiapku maš si šikovná...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slávko,děkuji.Když fouká,tak bych si čepici už narazila,jsem na hlavu choulostivá

      Vymazat
  16. Jituško jsi šikulka, krásné ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení