6.10.20

Na kole Českým rájem

 V minulém týdnu ve čtvrtek bylo hezké počasí a tak jsme se rozhodly s kamarádkou,že si uděláme výlet na kole.Je fakt,že jezdíme pořád podobné trasy,ale to proto,že já se bojím přejet na kole město.Většinou si fotoaparát neberu,ale tentokrát jsem udělala opět vyjímku.Stejně se nedá vždy zastavit,protože jedeme přeci jenom po silnici,kde je i dost velký provoz a vím sama,když jedu s manželem autem,tak mám pocit,že se cyklisté všude motají.Bohužel cyklostezek je málo u nás vím jenom o jedné a tak se jezdí po silnicích.A protože cyklostezky jsou i pro pěší a ti potom na vás koukají,co že tam děláte.

Někde jsou silnice pěkné a někde je to hrůza.Než ji přejedeme jsme vydrncané.


Na Kost to je 15 km a jede se pohodlně téměř po rovině.Je to naše první zastávka.Více se rozepisovat nebudu,protože ji mám na blogu už několikrát.



Zrcadlení











Pohled v dálce na Trosky je už opravdu v podzimních barvách


Zastavujeme u lesa 











V lese je pohoda a klid,ale na takové cesty nemáme kola.Máme je obě silniční







A poslední zastávka je u rybníku Žabakor.Začíná se mračit a domů to máme 11 km.Tak už jenom šlapeme.







Poslední dny jsou zase upršené a tak jsem ráda,že jsem si těch hezkých dní užila.
Covid se nebezpečně přiblížil.Je u syna v práci o on s námi žije v bytě.
Tak uvidím,co nám přinesou další dny.
Mějte je hezké a opatrujte se


30 komentářů:

  1. Jitko, kouzelné fotky jsi nafotila. Kost znám jen podle jména, nikdy jsem tam nebyla.
    Měj prima dny a přeji hlavně zdravíčko, to budeme asi v nadcházejících týdnech potřebovat všichni, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro,děkuji.Snad to přečkáme ve zdraví,ale je toho už hodně

      Vymazat
  2. Krásná podzimní projížďka! U nás už je kokotvir taky v rodině. Zeťák pozitivní, průběh velmi slabý, a dcera s Bobulí obě negativní...my s mužem jsme sice takoví nijaký, ale zatím ani jeden z našich symptomů neodpovídá viru, ale spíš klasické podzimní viróze. Docela mne samotnou zatím neustále překvapuje to, že ač jezdí od začátku stále do míst kde je nám rváno do hlav že jsou nejhorší co do množství nakažených, zatím se všemu vyhýbá. Říkám si jestli nakonec není něco pravdy na tom, že kdo je zvyklý žít s domácími mazlíčky, jeho organismus je na soužití s koronaviry zvyklý, protože i mazlíci na ně trpí, a tím pádem je vůči nim ne přímo imunní, ale jeho organismus si s nimi mnohem lépe poradí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy,děkuji.Byla bych ráda,kdyby to tak bylo.Já mám kočku pořád vedle sebe a co má ona asi mám už i já a se psem je to podobné.Zatím jsme všichni zdraví

      Vymazat
  3. Jituško krásný výlet a úžasné fotečky....

    OdpovědětVymazat
  4. Jíťo, takové fotodobrůtky od Kosti! Krása. Jen na tom pahýlu nad vodou to chtělo ještě ledňáčka. Tak příště... Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,děkuji.Když já mám ráda takové zvláštní fotky,ale možná by to s ledňáčkem bylo zajímavější

      Vymazat
  5. Hezký výlet jste si udělaly. Hrad Kost je krásný a cesty tam docela přijatelné. Hezké záběry i z přírody jsi pořídila. Krásné fotečky...Přeji Ti příjemný a pohodový den. U nás je jako počasí aprílové. Chvíli sluníčko a za chvíli zase prší...Měj se pěkně a opatruj se,.

    OdpovědětVymazat
  6. Jituš, udělali jste si krásný výlet a tys ho báječně zdokumentovala. 👍👍 Zrcadlení Kosti je úžasné. 👍💕 Mám tato místa ráda. Kdysi jsme Kost navštěvovali pravidelně a odtud chodili na Humprecht kolem Semtínské lípy. Rok co rok stejný výlet.
    Moc držím palce, aby se vám Covid vyhnul. My to řešili už v srpnu, kdy onemocněl zeťův kolega. Potom to měl snachy bratr. Sára byla 10 dnů v karanténě, dnes šla poprvé do školy. Byla na škole v přírodě a jedno dítě po návratu bylo pozitivní. Udělali jí testy a bylo to naštěstí negativní. A pak znovu zeť, který měl horečky a doktor ho také poslal na testy. Naštěstí měl stejný výsledek jako Sára.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,děkuji.Také to mám tady ráda a je více takových míst v Českém ráji.Asi celý.
      My se už raději s nikým nestýkáme,nebo spíše,dcera se k nám bojí chodit,aby sem něco nezanesla.Jenže tu máme občas syna.Ani jeho dcerky sem teď nebudou chodit.Snad to všechno nebude trvat nějak moc dlouho.Já vím,že vir nezmizí,ale nebude to tak aktivní všude

      Vymazat
  7. Jituško, nádherný výlet a opravdu krásné fotky.
    Přeju poklidné dny a hlavně zdraví.
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  8. Ach, opět tak nádherné foto. M.

    OdpovědětVymazat
  9. Jituš, svými fotkami dokazuješ, že podzim je krásné období.

    OdpovědětVymazat
  10. Překrásné fotky a krásné vyjížďka na kole Jituško ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné fotky, Jituško!
    Koukám, že Kost je už bez lešení - loni tohle dobou jsme jeli kolem a bylo tam :o)
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.To lešení tam bylo ještě nedávno,byla jsem právě překvapená,že je konečně pryč

      Vymazat
  12. Ahoj, Jituš, co naděláme...podzim se hlásí o svá práva,(nemusím ho), ale ty jeho barvičky mám ráda. Fotečky máš moc pěkné.Přeji celé Vaší rodině pevné zdraví, ať se Vám ta potvora nenastěhuje domů...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali,děkuji.Snad se nám to všem vyhne.Také přeji Tobě a celé rodině hlavně to zdraví

      Vymazat
  13. Jitu to je opět taková nádhera. Moc děkuji za nádhernou projížďku s tebou. Z💙

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojky Jíťo, super výlet i fotečky. Krásná podívaná. Podzim se hlásí o slovo, krásně barví. Říjen ještě půjde, ale listiopad, ten už nemusím. Budu se těšit na jaro. Prima den ⚛ ☼ ⚛

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Říjen bývá ještě hodně pěkný.Já si to pamatuji od doby naší svatby 16.října.Vždy jsme jezdívali na týden do hor na podzimní dovču a bývalo ještě krásně.Letos se to zatím nedaří.

      Vymazat
  15. Další nádherné záběry jen tě nevidím na kole hihi..ten brouk je ale vošklivej utíkala bych na 100mil já se bojím :-)))Děkuji Jíťo za pěknou projížďku která mě zase potěšila..💖💐🌺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko,děkuji.To víš,že se občas vyfotíme,ale nemám odvahu fotku sem dát.Jen si to představ.S helmou vypadám jak tydýt a když ji sundám,tak ty spláclé vlasy je to ještě horší.Ale kolo,to je pěkný pořád,to sem příště dám.

      Vymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení