21.10.20

Bartošova pec a výhledy

 Jsem ráda,že jsme minulý čtvrtek vyjeli do přírody.To se obloha po delší době trochu protrhala.A bylo to zase naposledy.Pořád máme bílou oblohu a mlhavo.Sice včera nepršelo a na chvilku se obloha protrhala,byla jsem zrovna na procházce se psem.Říkala jsem si,že by mohl být pěkný západ slunce.Omyl,než jsme přišli z procházky bylo opět zataženo.

Ve čtvrtek jsme šli ještě z Dolánek k Bartošově peci.Také jsme tu byli už několikrát a tak se rozepisovat nebudu.Je to moc hezká procházka,Bleky si to hodně užívala.
























Jeli jsme se podívat na Záborčí.Vesnice v kopcích nad Malou Skálou.Kdysi jsme sem hodně jezdily se sestrama s babičkou na borůvky a mně se to tady moc líbilo.A líbilo i teď.A zůstala jsem koukat jaké jsou odsud krásné výhledy.Obloha se hodně mračila.





V dálce vykukují Trosky




Světlá budova v lesích je hrad Valdštejn.Lépe jsem nedokázala zaostřit


Suché skály




Je vidět i sníh v Krkonoších





Podzimní hrad Frýdštejn


Mějte hezké dny a opatrujte se

14 komentářů:

  1. Jitko, krásné fotky, některá ta místa znám a některá ne.Moc pěkný tip. Posílám pozdravení. Jiřina z N.
    Krásné výhledy...

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná podzimní příroda, pěkně jsi to nafotila. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško to je překrásná procházka.A ty lístečky jako by je nėkdo nabarvil.😀😀😀

    OdpovědětVymazat
  4. Mám moc ráda pohledy do kraje. Líbí se mi i to tvoje okýnko z větví. A také samozřejmě listy. Ten s kapkami vody je přesně podzimní. Krásná krajina a krásně jsi vše zachytila.

    OdpovědětVymazat
  5. parádní fotečky Jituško, listí se mi strašně líbí supr nápad jsi měla💓 💋 💘

    OdpovědětVymazat
  6. Jituško, to je taková nádhera! V posledních dnech, i když u nás bylo úplně špatné počasí, jsem se za město nedostali, snad zítra... Tak se tu kochám a doufám...
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Překrásné fotky. Barevný podzim je tak úžasný. Pěkně pohladí po duši :)

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkně to máte barevné! Podobné, jak já říkám, černé jezírko, tady máme taky, jen ne se zábradlím. Ale i na místě se stejným druhovým prostředím. Mezi buky. Asi vezmu kolo, a zajedu se tam podívat. Jenže musím dělat DPH....a to je dneska od rána jasno.

    OdpovědětVymazat
  9. Překrásné podzimní pohlazení, opatruj se Jíťo ☼ ⚛ ☼

    OdpovědětVymazat
  10. Jitu, zase jsi pořídila krásné fotografie. Český ráj je nádherný,tam je všude krásně a je tam plno zajímavých míst s krásnou přírodou a když můžete ještě popojíždět autem o kousek dál, tak je tam hodně krásných míst. Někdy mě mrzi, že už manžel nemůže řídit auto a že ho už nemáme. To by bylo fajn, kdybychom mohli jet do míst, kam hromadná doprava moc často nejezdí... Tak aspoň couráme po okolí, když nás teď Covid omezuje.

    OdpovědětVymazat
  11. ahojky Jitka..nádherné fotky veľmi krásne a naj naj sa mi páčila fotka: ten list na tej vode no krása....*********************

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné podzimní fotky, Jituško. Krásný kraj.
    Přeju pohodový večer.

    OdpovědětVymazat
  13. Moc krásný výlet. Přeji hodně hezkých dní.

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné podzimní fotky i pěkná procházka ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení