25.10.20

Výročí svatby

 Výročí svatby jsme měli s manželem 16.října.Kulaté to nebylo,to nás čeká příští rok.Já to v hlavě moc nenosím,ale on nezapomene nikdy.Vždy dostanu kytici gerber,mé svatební.Já jsem sice gerbery na svatbu nechtěla,chtěla jsem anturie,ale v té době,kdy frčely hlavně karafiáty se květinářství nepodařilo anturie sehnat.Tak jsem si s kyticí,jako každý rok pohrála a nafotila ji ze všech stran.Naposledy jsme byli na výletě 15.října,další den už opět mrholilo a bylo většinu dní stejně až včera vykouklo sluníčko.Tak na focení venku to vůbec nebylo.Tak jsem si doma vyhrála zase se starými objektivy.






















Od pátku čekáme na výsledek testu na covid.Přesněji manžel.Minulou sobotu začal kašlat.U něho nezvyklé,nikdy nebyl nemocný.Trochu mně to začalo vrtat v hlavě.Bude mu 70 je silnější.Máme tady teď psa,abychom si ho se synem denně nepředávali,protože u něho v práci se to už hodně šíří.On je u přítelkyně a tak se teď nevídáme.V úterý,když jsem přišla z procházky se psem podivila jsem se,že je manžel zabalený v dece a natáhl si teplé kalhoty na doma.On,kterému je pořád vedro.Dalo mi práci,aby si vzal teploměr.A ejhle,teplota 38,5.Trochu se mě zmocnila panika.Volám dceři,potom sestrám,poradit se.Ať si zavolá na obvod ke své lékařce.Bohužel to muselo počkat až do středy odpoledne,protože tam dříve nebyla.Hned řekla,že musí na testy a má se objednat na jednom ze tří odběrových míst.Liberec.Jilemnice,Jablonec.Liberecký kraj je nejmenší a tak nemá ani tolik odběrových míst.Tak jsem otevřela počítač,našla odběrová místa a Jilemnice a Jablonec,kde jsme mysleli,že nebude tolik lidí termíny obsazené do neděle.V Liberci byly volné dva termíny na pátek.11.05 a 11.10.Než jsem odeslala objednávku byl i první termín obsazen.Druhý vyšel.
A co si teď přát,procházíme si tím už devátým dnem.Manžel pořád kašle,teplotu nemá,skoro nejí,že nemá chuť,já bez příznaků.Na jednu stranu si říkám,měli bychom to za sebou.I když u mě by se možná ještě příznaky mohly objevit.A musela bych na 14 dní do karantény a podstoupit testy.S nikým z rodiny se teď nestýkáme,ani s přáteli,nákupy nám obstarává dcera.Já chodím pouze ven se psem.Budu doufat,že je manžel negativní,ale už bych ty nervy znovu nechtěla.
Přeji Vám všem pevné zdraví


17 komentářů:

  1. Jitu, krásná kytice, povedené fotky, k výročí přeji hodně síly, pevné zdraví a ať se držíte. Ohledně těch nervů, snad vše dobře dopadne! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, především držím palce, ať je to covid nebo ne, hlavně ať je manžel brzo fit a ty nic nechytíš.
    Kytka je překrásná, je hezké, že manžel nezapomíná na výročí :)
    Měj se, Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, k výročí blahopřeji.
    Ale hlavně, ať jste oba v pořádku!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, moc vám gratuluji k výročí svatby. Kytice je nádherná, toto jsou moje barvičky. :o) A o fotkách ani nemluvím, rozplývám se tu nad nimi. Nádhera.
    Přeji vám oběma pevné zdraví a ať testy dopadnou jakkoliv, tak ať jste hlavně oba v pořádku. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško držįm palce ať jste v pořádku.Kytice je krásná a gratuluji.

    OdpovědětVymazat
  6. ahojky Jitka gratulujem k výročiu..... fotky sú krásne ....

    OdpovědětVymazat
  7. Jituš, moc gratuluji k výročí. Taky jsme tento měsíc slavili. A dostala jsi krásnou kytku a ještě líp ji nafotila.
    Pěkný večer. Jitka

    OdpovědětVymazat
  8. Kytice je moc pěkně nafocená. Držím palce, aby vše dobře dopadlo.M.

    OdpovědětVymazat
  9. Jituško, kytici jsi dostala nádhernou a ja vám gratuluji. Krásně jsi nafotila záběry se starými objektivy. Moc se mi fotky líbí. Teď je důležité, abyste měli testy negativní. Myslím na Tebe a držím Ti palce, abys byla v pořádku a u manžela to bylo jen to klasické nachlazení a brzy se uzdravil. Tady ve městě už je 96 případů. Také se bojíme jít i na nákup...denně v domě dezinfikuji všechny kliky i zábradlí. Tak že ať vše dobře dopadne a opatrujte se.

    OdpovědětVymazat
  10. Posílám velkou gratulaci k výročí svatby a moc a moc přeji hlavně zdraví! Vím, že to je stresující, ale nemusí být vždycky nejhůř.
    Jituško, myslím na vás, držte se. Pevné nervy! Helena

    OdpovědětVymazat
  11. U nás je to pravý opak. Já si pamatuju, muž ne. Takže kytka neproběhla (výročí jsme měli kulaté, navíc na náš svátek, protože jsme oba Václavové) ani k svátku, ani k výročí. Pokašlávání,únava jak celková tak svalová,kýchání a smrkání je u nás na denním pořádku už pomalu měsíc. Ze začátku jsem sice taky docela plašila, ale teď to nechávám být. Je podzim a to u nás doma pravidelně viróza skáče z jednoho na druhýho. Řeším to paralenem, vitamínem C a D, a nechávám to osudu. Když jsem chtěla po šéfový abych mohla být aspoň tři dny doma a vyležet to, nebo počkat jestli se to nezhorší řekla mi že to nepřichází v úvahu, protože by nemohly být večeře, jelikož nikdo za mne není náhradou. A abych to riskla. Takže jestli u nás něco proběhlo nebo probíhá prostě nevím, dokud opravdu nelehnu, tak na testy nejdu.

    OdpovědětVymazat
  12. Kytice je nádherně vyfocená, krásné detaily... A jinak držím palce. Ty testy mi připadají takové zvláštní - někdy se nenakazí ani nikdo další z rodiny, když to jeden má, někdy se někdo nakazí, ani neví od koho... Tak nebo tak, ať to máte rychle za sebou, pokud by to bylo, manželovi ať je hlavně brzy lépe.

    OdpovědětVymazat
  13. Jíťo, posílám velkou gratulaci, kytice překrásná. Neboj určitě vše bude OK. Moc držím pěsti. papa a hodně zdravíčka všem.

    OdpovědětVymazat
  14. Kytice je krásně barevná, i já bych měla velkou radost. Ach ty barvičky. Držím palce manželovi zrovna tak, jak všem. Jitko, držím palce, ať se to vše v dobré obrátí. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  15. Jíťo tak velká gratulace, kytice je nádherná - pozorný manžel a to je moc milé♥ Držím palečky ať vše dopadne dobře!U nás na vsi už máme 19 případů nakažených a nejhorší je na tom, že lidi vůbec nenosí roušky už se bojím vylézt z baráku :-( Neboj dopadne to dobře já tomu věřím!!!👻🍬fotečky jsou parádní ty kapičky máš dokonalé♥

    OdpovědětVymazat
  16. Jituš, dodatečně vše nejlepší k výročí. Moc krásné fotky kytiček.
    Nás čeká začátkem listopadu také výročí - půlkulaté. Plánovali jsme, že opět pozveme rodinu a svědky do nedaleké hospůdky, ale ... nepozveme. 😢

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherné fotografie Jitu. Já bych letos s Pepou měla 50 let, bohužel to dopadlo jinak. Všechno co manžel má je příznak covidu. Já si stále proplachuji nos a ústa teplou vodou co vydržím se solí. Začala jsem i 2x v týdnu kloktat slivovici.Zatím i když jsem se s ním setkala a byla více než 15 min., tak to nemám. Při volbách přišli 4 voliči co byli za 3 dny pozitivní. Brala jsem od nich občanky a byla jsem zcelé komise nejblíž voličům.Držím pěstě aby vše bylo v pořádku ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení