7.8.24

V horku do lesa

 

             Jiný horký den jsme se s Bleky vydali do lesa.Bylo tu příjemně.Manžel koukal po houbách,

                                    ale v tom  suchu,které v tu dobu panovalo nenašel ani prašivku.



















Bleky mám moc ráda

                                                                              




Cestou



V Hoškovicích na hnízdě byli čápi


Když jsme přijížděli k Turnovu vítaly nás černé mraky.
Ten den konečně pršelo.



Přehnalo se to přes nás 3x.Konečně pořádný déšt,ale byla i bouřka,která se pořád vracela.
Na chvíli se vytvořila duha


Mladí se o víkendu vrátili z dovolené,tak jsem ji upekla italský koláč s tvarohem a opět s rybízem,abych
jim měla co podat až si přijdou pro Bleky.
Starala jsem se jim o zahradu a co jsem natrhala bylo moje.

Recept
 4 vejce,špetka soli,200 g cukru,120 ml oleje,120 ml kefír,300 g polohr.mouky,8 g prášek do pečiva.
Navrch:300 g tvaroh,3 PL cukru moučky,1 vejce

Umíchá se těsto,Navrch jsem dala rybíz,ten v receptu nebyl.Umíchaný tvaroh jsem si dala do cukrářského sáčku a vytvořila s ním na těstě mřížku.Je to vidět na fotografii.
Peče se 45 min při 180.



Čekají nás horké dny.Opatrujte se


15 komentářů:

  1. Jituško v lese je hezky,Bleky se má s tebou dobře a poslouchá.Koláč vypadá lákavě 🥰🍀🌞

    OdpovědětVymazat
  2. Při vedrech je v lese příjemněji lidem i pejskovi.je moc hezký a určitě i hodný a poslušný.Líbí se mi foto oblohy a samozřejmě i ten rybízový koláč.😀 přeji hezké letní dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, nádherné fotky! Moc ti to s Bleky sluší!
    A ten koláč - moc ráda ho upeču, děkuji za recept.
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní08.08.24 8:17

    Jituško, hezká procházka lesem a zase moje dobroty, jsi pořád pohledná žena. Maru

    OdpovědětVymazat
  5. Hezká procházka, v lese je příjemně skoro vždycky ;-)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  6. Je to příjemná procházka, některé fotografie mi připomínají Soumarské rašeliniště, i když se to někomu nemusí zdát. Nejvíc se mi líbí fotky s tou slámou na poli, to mě vždy zaujme. Také mě zaujalo, že pečeš "italský" koláč" ☺. U nás se vždy pekla rybízová bublanina a jen se to pocukrovalo. Nejsme tak světoví, ale já už koláče poslední roky nepeču, nikdo to nechce. Víc se mi líbí ta žlutá háčkovaná dečka, moc hezká. 😃

    OdpovědětVymazat
  7. Máš pravdu, les v létě je super!! Hezké fotečky (ta fotka s čapím hnízdem je skvělá)!! Přeji pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  8. Parádní fotky ⚛ ღ ♥ s Bleky Ti to moc sluší, ona se m á u Tebe skvěle. Koláč vypadá úžasně ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Jitko, tvůj koláč by se mi právě teď hodil ke kafíčku, zdravím
    😉

    OdpovědětVymazat
  10. Jitko, procházky lesem mám také ráda, houby se schovávají pře námi i u nás☺ Bleky je fešanda a ta paní s ní také ☺. S pejsky je legrace. Zrovna včera nás přišla navštívit dcera se svou psí slečnou Aby. Fotky máš moc hezké, ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Jituško zdravím, Bleky šikovná a poslušná, fota nááádherná ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Jituško, parádní fotky i pejsanek. Manžel byl v týdnu taky okouknout houby, ale jen tři mini kozáčky našel, je fakt sucho. Ale týden předtím měl větší štěstí, našel kotrče, tak byla polévka 🌞🍀❤️

    OdpovědětVymazat
  13. Teda ten koláč je parádní. Lesní procházka moc příjemná, i když bez hub, koukala jsem, že Bleky byla určitě taky spokojená. Moc se mi líbí ty korunu stromů proti modré obloze. Hezké letní dny, Jitko

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení