2.8.24

Ze zahrad

                Na víkend jsem dala květinový příspěvek ze zahrady mé sestry a snachy.

























Slunečnice je moje a vyrostla ze semínka slunečnice,kterou mi ptáčci rozhazovali z krmítka po lodžii
a do květníků s kytkami.Přesadila jsem ji a vyrostla.



Mějte hezký pátek i celý víkend


20 komentářů:

  1. Prostě záplava krásných květinových fotek. Taky jsem někdy mívala na balkóně slunečnici, ale i na zahrádce. Teď poslední dobou na ni zapomínám.
    Měj se hezky a užívej léta !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Jituš,to je nádherná záplava kytiček,slunečnice je opravdu jako sluníčko.Měj hezký víkend a i celé léto..🌺

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, moje milované Floxy, moc je mám ráda, chtěla bych mít všechny barvy je to nádhera a stále kvetou, pouze brzy začnou listy mít povrch šedivý asi to chce postříkat. Příští rok si je dám do velkých květníků jsou to trvaly, moc krásné růže, ty taky mám ráda. Maru

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, mají to ty tvé holčiny moc hezké a hned je na co koukat - včelky a čmeláci jsou asi nadšení.
    U nás konečně asi 2 minuty dnes odpoledne pršelo!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké fotky nádherných kytiček, příští rok si asi také pořídím floxy, jsou moc hezké pá 😉

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko, hezké květiny. Přeji pohodový víkend 🍀

    OdpovědětVymazat
  7. Parádní květinová přehlídka

    OdpovědětVymazat
  8. Jituško, to je velká nádhera! Hotová květinová záplava!
    Děkuji a přeji hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Jituško zdravím, to je krása nebeská ! Miluju všechny kytičky mimo lilií, na ně mám alergii. Měj se dobře, Lenka

    OdpovědětVymazat
  10. Jituš, takové fotky vždycky zaberou! Za mne ty nej jsou floxy, sama pěstuji bílé a růže, líbí se všem.
    Přeji klidný víkend. 😀

    OdpovědětVymazat
  11. Příspěvek, který září barvami!! Nádhera!! Jak píše někdo přede mnou - super kytičková přehlídka. Přeji hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  12. Moje roztržitost - ten anonymní příspěvek patří mě, děkuji za pochopení!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Jituško, to je krása. Jsem po dovolené a moc se těším na zahradu. Zatím tam hospodařit manžel.

    OdpovědětVymazat
  14. to je krása :) spoustu kytiček poznávám z maminčiny zahrádky :) a se slunečnicí to mívá stejně, ale nepřesahuje :)

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherné květinky, růže super ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Jejky to je krása, nádherné kytičky, krásné barvičky ♥

    OdpovědětVymazat
  17. Tak to je krása, Jituško, úžasná potěcha pro oko 🍀🌞🌸🌺

    OdpovědětVymazat
  18. Moc pěkné Jaruško ♥ hezký týden ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení