29.8.24

Vyjížďky na kole

 Přidám zase pár fotografií z  mých vyjížděk na kole.Je to opět od dcery z Olšiny a zase směr rybník Oběšenec.Vím,příroda je od posledně pořád stejná,ale tentokrát připluly ke mně labutě.Posledně byly na druhém konci rybníka.Překvapilo mě,že nemají mladé


                                                                            



Ráda tady jezdím ač cesta není moc na moje městské kolo.Je tu klid a opět jsem nikoho nepotkala.






Labutě musím vždy vyfotit.Jsou to další nádherní ptáci





Připlula i lyska.


Nevím,čí je to mládě,myslela jsem,že lysky.Kachny jsem tu neviděla.
Mám ho více nafocené,ale to dám společně s jinými ptáčky do jiného příspěvku




Vyhlídky u Olšiny.Hory jsou v oparu



Na kopci u Dnebohu je vidět i hrad Bezděz









U nás jezdím často k rybníku na Všeni.Akorát,že to ráno bylo takové zamlžené a podle
toho vypadají i fotky



Kostelík na Všeni








Louka opět bez motýlů





Na kole jezdím dost,protože mě chůze bolí.Od dubna mě pořád zlobí patní ostruha.
Už jsem podstoupila,co se dalo,ale úleva jenom malá.
Mějte se hezky

14 komentářů:

  1. Nádherná cesta, Jituško! Z fotek je vidět, jak je tam stále vlaho a svěže... Úplně se tam vidím s Aaronem :o)
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, pěkná příroda, květena i zvířena :o)
    Měj se moc hezky. Jitka

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní29.08.24 7:20

    Jituško, napsala jsi to moc hezky, příroda je pořád stejná. Ještě, že jsou stále k focení nějaká zvířátka, labutě nezklamou. Maru

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky plné pohody a osvěžení!!! Super! Na fotky vodních ptáků se těším, sama jsem zvědavá, zda je to lyska nebo slípka. Přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
  5. Jitko, hezké fotky z hezké projížďky. Držím palce, ať se ostruha umoudří.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky Jíťo, opět parádní fotečky, radost se dívat. Je tam u Vás krásně⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se mi líbila projížďka na kole, příroda, rybníky, vodní ptáci a panorama. Super. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný večer Jituško, bezvadný výlet a opět jsi potěšila nádhernými fotkami ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkná projížďka, u mne vedou labutě a Bezděz na mušce je dobrý záběr. Český ráj to na pohled, ne? 👍

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné letní fotografie, Jituško.
    Přeji prima víkend.

    OdpovědětVymazat
  11. Jitko, nádherně nafoceno, super výlet na kole 🌞

    OdpovědětVymazat
  12. Jituško, moc krásné záběry. Vyjížďku si opravdu užíváš. Ta blízkost labutího jezera je pro mne něčím úžasným a neskutečným.

    OdpovědětVymazat
  13. No, projížďka na el.kole, to musí být nuda. Taková jízda na horském kole do kopce a pak lesem, to nevíš, kdy tě pak zpocenou sežerou komáři a ovádi, dělám si, Jitko, legraci. Ber to jako moji vzpomínku na moje cyklocesty ( jezdila jsem s lidmi o dost mladšími a nechtěla jsem je brzdit ).
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  14. Překrásné fotky z výletu na kole ♥ fajn je že tam máte roviny, tady je na všechny strany do kopce ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení