25.3.19

Cestování Českým rájem

Naskládala jsem pár fotek z různých cest.Stačí vyjet kousek za město a už nás provázejí Trosky a jiné další dominanty Českého ráje.

Hrad Trosky






Zámek Humprecht u Sobotky








Libošovice


Kostel v Libošovicích



Vyskeř s kapličkou sv.Anny.Ta je vidět také zdaleka



Kdopak mi to pózuje





Zvednu hlavu a vidím volavku,jednu z obyvatelek rybníka u Dolního Bousova




Jsou tu i labutě,ale hodně vzadu



Krkonoše pořád bílé






Humprecht se Sobotkou


Nad krajinou se vypíná i Ještěd



A zase se objevují Trosky.Někdy je objedeme ze všech stran



 


Kaplička na Vyskři zase z jiné strany



Ze silnice mezi Podhájem a Modřišicemi je vidět na sídliště Výsinka v Turnově


Ještěd se trochu přiblížil


Další sídliště v Turnově u nádraží


I odtud jsou vidět bílé vršky Krkonoš


Podháj


Přeji Vám krásné jarní dny




12 komentářů:

  1. Moc hezké fotografie. Je tam u vás moc krásně všude, kam se člověk podívá. Snad se letos konečně do Českého ráje také podíváme...Už se na to docela těším.

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní fotečky Jíťo, hezký večer 🌹🥀🌷🌼❤❤❤ to oolí neznám. Byla jsem jen v Liberci v ZOO a na Ještědu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Já neznám hodně míst,všude se člověk už nedostane.

      Vymazat
  3. Jitko, krásně cestuješ a povedlo se Ti pořídit skvělé fotky. Kochám se.
    Přeji hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,děkuji.Těší mě,že jsi se pokochala

      Vymazat
  4. Jitule,opět si mě potěšila.Trosky se zasněženými Krkonošemi jsou skvostné a všechny nádherné.Jak píšou nade mnou,také se kocham.Mej se.K.

    OdpovědětVymazat
  5. Karle,děkuji a pochvaly od tebe si moc vážím.Také si myslím,že fotka Trosek se zasněženými Krkonošemi se mi povedla.

    OdpovědětVymazat
  6. Prima večer Jituško. Je u nás doma moc krásně, s Tvými fotečkami si to uvědomuji čím dál víc. Paráda, jak fotky, tak Český ráj*****************************************

    OdpovědětVymazat
  7. Danuško,máš pravdu,děkuji moc

    OdpovědětVymazat
  8. nádherné fotky i výlet ******

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení