5.3.19

Kaiserky

Dnes počasí za nic nestálo.Ani psa to venku nebavilo,raději v pelíšku,v teple.Procházky jsme dnes zkrátily.A když už jsem stála dopoledne u sporáku,tak jsem upekla kaiserky.Ochutnala jsem je o víkendu u sestry,která mě vždycky něčím překvapí.Měla i domácí chléb s domácí šunkou.Také vyzkouším.Recept je paní Marie Pačesové,která má svoje videa na Youtube.A jsou opravdu dobré.

300 g hladké mouky,1/2 kostky droždí,trochu soli,cukr na kvásek,teplá voda a 2 lžíce majolky.
Zpracujeme těsto a necháme kynout.Rozdělíme na šest dílů a vytvoříme bochánky,které necháme ještě půl hodiny kynout na plechu,vyloženém pečícím papírem.Nakrojíme,posypeme hrubou solí a tím,co máte doma.Já měla jenom kmín a mák.Musím dokoupit sezamová semínka.






Mně stačí namazat máslem a pochutnám si.Z obchodu bílé pečivo vůbec nejím,nechutná mi.

8 komentářů:

  1. Jejku ty jsou nádherné do zlatova upečené. Až se mi sbíhají sliny ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,byly moc dobré.Nikdy jsem bílé pečivo nejedla,asi začnu kynout.

      Vymazat
  2. Jitko, tak ty jsou dokonalé. Povedly se Ti. Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Dášo,děkuji.Kaiserky bylo moc dobré.

    OdpovědětVymazat
  4. no ty jsou ...do zlatova vypečené, paráda***********************

    OdpovědětVymazat
  5. také je mám ráda, vypadají lákavě, opíši si recept, třeba se bude hodit.*******

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji,jsou opravdu moc dobré a i jednoduché

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení