4.3.19

Za sněženkami na Věžák

Krásný sluneční den,téměř už jarní.Chtěla jsem najít sněženky a vzpomněla si,že jsem někde viděla fotografii Věžáku se sněženkami.Tak jsme se tam vypravili a našli.

Rybník je ještě zamrzlý




Kdopak tu přebývá?




Budova Chráněné krajinné oblasti





Sněženky,poslové jara





Příroda pomalu pučí















Stromy jsou holé a tak vidíme skály,které lemují cestu







Sluníčko je všude

 

Bleky tu měla hodně prostoru,aby se vyběhala.Byla šťastná a já s ní.


12 komentářů:

  1. Jituško to jsou opravdu překrásné fotografie Líbí se mi moc hlavně ta se sluníčkem v kapce vody. Rybníky, skály, sluníčko, detaily rostlin a sněženky.... Přesně to, co přímo na fotografování miluji. Potěšila jsi mé oko i srdce.

    OdpovědětVymazat
  2. A je to tady, jaro jsi mi s Tvými fotečkami nádherně ukázala. Moc děkuji, prima večer

    OdpovědětVymazat
  3. Jitka už mi idu dávať komentáre huráááá******************** Máš nádherné fotky tá príroda je taká kráásna *********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slávko,děkuji.Tak to je fajn,že ti to už jde.

      Vymazat
  4. Nádherné fotky, Bleky jak si výlet užívá 🦋 🌷🌸🌷🌸🌷🦋

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Bleky je venku hrozně šťastná,lítá jako nějaký dostihový pes.Má dlouhé nohy a je jak střela.

      Vymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení