21.3.19

Procházka se psy

Dnešní odpoledne bylo opravdu jarní.Krásné teplo,dokonce se mi zdálo,že bylo tepleji,jak v neděli.To odpoledne hodně foukalo a bylo to studený.Od večera jsme měli doma vnučku a její fenku kolie Kiaru.Vnučka ráno odjela do školy a nám zůstala na starosti Kiara.S Bleky se znají a tak blbly už doma.Odpoledne jsme se s manželem rozhodli,že zajedeme kousek za město,aby se fenky pořádně proběhly.Skončili jsme u rybníků Malý a Velký  Písečák,kde jsou velké louky.Jak uviděly holky vodu,už se k ní hnaly.Tak jsem je musela hlídat a okřikovat.Manžel by z mokrých pasažérů v autě moc radosti neměl.

Nejdříve se jdeme projít podél Jizery.















U Písečáků jsou louky a tady se mohly krásně proběhnout.Já jsem koukala po nějakých pozdravech jara.



















Jediné kytičky,které jsem v trávě našla.




Pátrala jsem na internetu,co je to za strom s červenými šiškami.Snad škumpa?Možná mě někdo opraví.



Přeji  krásné jarní dny





10 komentářů:

  1. Jituško zdravím no krásná procházka a pejsci nádherní krásné fotečky a ten stromek to já nevím ale je nádherný*****************************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško,děkuji.S pejskama je to venku bezva,jejich radost je nakažlivá

      Vymazat
  2. nádherné fotografie Jituško******* koukám, že máš pejska jako já

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuš,děkuji.Kolie je vnučky a jsou to úžasně chytří a učenliví psi

      Vymazat
  3. Jíťo, to jsou opět suprové fotky 💞💞💞🌷🌷🌷🌷🌷 border kolie je krásná no i Bleky 💞💞💞🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké fotografie hlavně ty od rybníků. Fotky od vody jsou krásné vždy.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně jste se vyřádili, ty s foťákem, pejsci procházkou, díky za tu nádheru*****************************************************

    OdpovědětVymazat
  6. Danuško,děkuji,přesně tak

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení