17.3.19

Květiny doma

Doma jsem si nafotila kytičky a protože se blíží jaro,tak se těším,že už budu fotit jenom co rozkvétá venku.

Konečně kvetou orchideje.Tentokrát měly dlouhý odpočinek.Fotila jsem je od února,tak jak postupně rozkvétaly.















Kvete i netýkavka




Na stůl do vázy jsem si koupila tulipány.Trochu jsem je postříkala vodou,abych si mohla pohrát s focením.








Na detaily jsem vyzkoušela zase mezikroužky







Odpoledne jdu prozkoumat do přírody,jak je na tom s přípravou na jaro.


10 komentářů:

  1. Jitko, povedly se Ti nádherné fotky. Moc se mi líbí ty kapičky vody na tulipánech. Skvělá práce.
    Přeji fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Jíťo, krásně Ti kvetou orchideje ♥♥♥🌹🌻🌹 to mě zatím ani jedna :-) kapičky na tulipánech nemají chybu, jsi šikulka ♥♥♥🌹🌻🌹 prima nový týden ♥♥♥🌹🌻🌹

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotečky Jituško. Nádherné orchideje a krásné jsou ty kapky na tulipánech. Super.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fota Jituško šikulko, udělala jsi mi radost♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  5. překrásné fotky*******máš nádherné orchideje

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení