7.3.19

Chorvatsko

Původně jsem chtěla dát pár západů slunce do štítku Tapety na plochu,protože mně píšete,zda si můžete stáhnout nějakou fotku na plochu.Začala jsem fotkami z dovolené v Chorvatsku a nakonec jsem se rozhodla jich sem pár dát.Fotky jsem nikde nezveřejňovala.Je to sice už pár let a v té době jsem ještě zrcadlovku neměla.Možná někoho naladím na letní dovolenou.Fotografie jsou z Paklenice,kde jsme byli v karavanu s vnoučatama.Krom koupání v moři jsme i dost cestovali.Západy slunce nad mořem jsou nádherné a každý den jiné.






















Z výletu do pohoří Paklenica


















Tady jsme se koupali v moři








Z výletu do města Zadar














Pokud jsem někoho naladila na dovolenou je to dobře.


13 komentářů:

  1. Skvělé, překrásné fotografie. Tady je vidět že na krásné fotky není zrovna nutné mít drahý fotoaparát nebo zrcadlovku. I kompaktem lze pořídit super krásné fotografie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,děkuji.Myslím,že je to focené Olympusem,automatem.A to byl dobrý foťák.

      Vymazat
  2. Parádní fotky Jíťo 🦋 🌷🌸🌷🌸🌷🦋 hned bych se jela cachtat do moře 🦋 🌷🌸🌷🌸🌷🦋

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Také bych se jela cachtat.Slunce a moře jsem milovala,ovšem loňská vedra jsem poprvé špatně snášela.Asi mi chybělo to moře.

      Vymazat
  3. Krásné fotky. Do Chorvatska jezdíme téměř každý rok, moc se nám tam líbí ... a nejvíc moře. .o)
    Přeji hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,děkuji.Také jsme hodně jezdili k moři,celý rok jsem se vždy těšila na dovolenou.Teď už zůstáváme doma

      Vymazat
  4. Parádní fotečky, slunce nad hladinou úžasné*******************************

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky. V Chorvatsku jsem byla mnohokrát, také má spoustu fotek.
    Hezký víkend!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Hanko,děkuji.Nevím,zda máš svoje stránky

    OdpovědětVymazat
  7. krásné fotky i památka na rekreaci.Já tam nikdy nebyla ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Květuš,děkuji.Jezdíš zase jinam,tam nebyla já

    OdpovědětVymazat
  9. to mě tedy vzalo,my byli taky přímo v Paklenici, z dálnice jsme sjížděli dolů zkopce a už jsme viděli moře,,,i do těch hor nad Paklenicí jsme vyjeli jak to šlo autem a pak se kochali pohledem z výšky na moře,,,nádhera to byla,,díky za foto,taky mám mějaké...

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení