17.1.20

Hana Zagorová - Já nemám strach (oficiální audio)

Hanu Zagorovou ráda poslouchám.Tuhle písničku jsem slyšela poprvé minulý týden v radiu v autě a moc se mi líbila.Tak jsem trochu zapátrala a našla ji na Youtube a dokonce ji mohla sdílet.Je pro mě motivující a taková nakopávající...


11 komentářů:

  1. Moc hezká písnička Jitu ♥********

    OdpovědětVymazat
  2. Je moc hezká také se mi líbí*****

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná písnička a text opravdu nemá chybu. Haničku mám také moc ráda. Pod stromeček jsme dostali od kluků nový gramofon a tak jsme si pár jejích desek už přehrávali. Od prvního LP co jsme si kdysi koupili s názvem "Studánko stříbrná" až po "Přátelská setkání". Jsou to pro nás doslova poklady. Postupně si pouštíme všechno. Díky za představení této nové písničky

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, nemá cenu řešit, co nezměníme, ale přijmout to s grácii a nadhledem - to taky každému není dáno. Většinou ty dámy, které to neřeší, vypadají daleko líp, než ty "Zezadu lyceum, zepředu muzeum"

    Krásný víkend, Jituš.

    OdpovědětVymazat
  5. Jíťo, díky, ještě jsem jí neslyšela. Moc pěkná 🍀🌺⭐☔🌹🌼💞

    OdpovědětVymazat
  6. Ani já j neznám, Jituško!
    Děkuji a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Jitko, už jsem ji také slyšela, je moc hezká. A vrásky přibývají nám všem, důležité je, umět je nosit. :o)
    Přeji krásný víkend. D,

    OdpovědětVymazat
  8. Hezká písnička a Hanku mám ráda.Hezký večer Jituško u nás začalo sněžit.Tak uvidíme.

    OdpovědětVymazat
  9. Děvčata,děkuji za Hanku,písnička je skvělá a jsem ráda,že se i Vám líbí

    OdpovědětVymazat
  10. Jé to jsi mě opět Jitulko potěšila♥Haničku mám ráda snad o 9 let a tu písničku vůbec neznám moc je krásná, moc díky♥

    OdpovědětVymazat
  11. Neznala jsem a líbí se mi. .)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení