16.1.20

Stehlík a zvonek

Nasbírala jsem zase pár fotek ptáčků.Mrzí mě,že někteří mně na krmítko nechodí.Sice tam občas nakouknu,ale neviděla jsem je tam.Přilétají v pravidelnou dobu.Sýkorky,ty jdou na krmítko a ostatní zůstávají v koruně holého stromu.Asi šest stehlíků,hýlové,ale jenom samičky a zvonci zelení.Jeden na krmítko zavítal.Marně čekám na dlasky.

Strakapoud se objevuje často na holém habru u domu.




Nejčastěji se na krmítku teď střídají kosi




Stehlíci jenom tak pozorují cvrkot,na krmítko nejdou,asi chodí jinam.Dělají doprovod sýkorkám.



Na modřínu jich je docela dost,ale i na velký objektiv jsou hodně daleko.








Na habr přiletěla i sojka,byla dost velká,nejdříve jsem myslela,že je to holub.


Zvonek zelený







Konečně jeden zvonek zavítal ke mně na balkon a parádně mi zapózoval.












Je neuvěřitelné,jaký bordel mi ptáčkové na balkoně dělají.Denně zametám slupky ze slunečnic.Ale dělám to ráda.Dala jsem jim zrní do misky,aby to tak všude nelítalo.
Mějte hezké dny.Dnes bylo u nás po dlouhé době zase hezky.Užila jsem si odpoledne s Bleky na procházce.




21 komentářů:

  1. Jituško, nádherné fotky. :) Asi dalo i dost práce je "ulovit".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,děkuji.Práce mi to dá dost,ale kvůli mému třesu rukou.Je mi líto,co fotek vyhodím,protože jsou neostré.

      Vymazat
  2. Nádherné fotky. Stehliky jsem u nás neviděla hodně dlouho. Zvonky občas a dojmy také. Dlaska občas zahlédnu na stromě před okny, ale zatím má asi dost potravy v přírodě a tak na krmítko nechodí. Víc ptáčků přiletí až napadne sníh. Dokud je teplo, tak si v přírodě najdou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dojmy... byly psány sojky...omlouvám se.

      Vymazat
    2. Jaru,děkuji.Je fakt,že u nás je pořád dost teplo,ale jinak sníh poslední roky nebývá a i tak bylo dost ptáčků,jak letos.

      Vymazat
  3. Krásné fotky, Jituško! Jsi skvělý lovec! A nebuď smutná, oni k tobě chodí, ale tajně :o)
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.K oknu jenom sem tam nakouknu,má tam syn pokoj a tak je to možná,jak píšeš.

      Vymazat
  4. Nádherné fotečky s ptáčky 🍀🌺⭐☔🌹🌼💞 prima víkend 🍀🌺⭐☔🌹🌼💞

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky Jituško******** také jsem chtěla vyfotit ptáčky za oknem , ale uletěli dřív než jsem zmáčkla spoušt

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuš,děkuji.Není to jen tak je vyfotit.Zobnou slunečnici a jsou hned pryč.

      Vymazat
  6. Jituško zdravím no zase samou krásu tady máš moc hezké fotečky a já také děkuji za komentáře jsem po druhe prababičkou máme už Jasmínku ještě předevčírem procházka a včera se narodila.. To je překvápko .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško děkuji a ještě jednou gratuluji k dvojnásobné prababičce

      Vymazat
  7. Krásné fotky. To opravdu není jen tak vyfotit ptáčky. K nám chodí sýkorky, hrdličky, kosi, vrabci a letos se objevil i zvonek. Hýla už jsem neviděla mnoho let, nevím, jak je to možné. Za mého dětství jich bylo spousta. Nejvíce mě ale překvapili stehlíci v zimě. Já si myslela, že odlétají. U nás na Vysočině jich je hodně, ale jen v létě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško,moc děkuji.Stehlíků u nás poprvé je tolik

      Vymazat
  8. Páni to jsou nádherné fotečky s ptáčky 😍👀👍 opět mám radost jak Ti Jíťo zapózoval no prostě SUPER!!!😍👍👍👍 jen tak dál ať se mám zase na co těšit ♥

    OdpovědětVymazat
  9. wau to su fantastické zábery**********************

    OdpovědětVymazat
  10. Jituško, fotky jsou krásné. Vidíš já ty svoje ptáčky na zahradě vyhlížím a moc jich není - pár sýkorek a žluva a to se jim snažím podstrojovat a sypu do krmítka. Od té doby, co vykácely sousední zahradu se nám ptáčci asi někam odstěhovali.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivu,moc děkuji.Zdá se mi,že je ptáčků čím dál méně

      Vymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení