9.1.20

Nevlídné dny

Počasí je nevlídné.U nás skoro denně prší.Venku je bláto a velká vlhkost.Z procházky se psem chodím zablácená.Znamená to,nejen sobě mýt boty,ale hlavně několikrát denně mýt packy Bleky.Na výlety není ani pomyšlení,akorát jsem jeden den,kdy trochu mrzlo vyjela na kole.Fotografie jsou smutné,ale později je na blog dám.A tak,když je domácnost obstaraná pouštím si filmy a u toho háčkuji a nebo si čtu.Ježíšek mně dal pod stromeček čtyři druhy přízí.Bohužel už je mám zpracované a čekám až bude mít manžel volno,že vyjedeme do galanterie do Liberce a budu doufat,že všechny příze tam dokoupím.

Inspiraci hledám na Youtube a tam se mi zalíbily háčkové šátky.V tomhle nevlídném počasí,kdy sice nemrzne,ale je to hodně vlezlé se do něj zabalím a je mi fajn.Hlavně se osvědčil při jízdě na kole.


Samozřejmě,když jsem doháčkovala šátek zatoužila jsem mít k tomu i čepici.V zimě bez čepice vůbec nechodím,jsem na hlavu choulostivá.Samozřejmě,že se už vlna nedala nikde sehnat.To mi pomáhala i Jaruška z blogspotu.Tak jsem si koupila trochu jinou,chybí v ní modrá barva,ale snad to tolik nevadí.Našla jsem i bezva návod.Čapka je bezvadná,možná si ještě jednu uháčkuji.


Ostatní vlny jsem dostala pod stromeček.Ovšem Ježíšek asi neháčkuje a ani paní z galanterie.Příze,kterou doporučila na tzv.tunel šálu se hodila buď na košíky a nebo kabelu.Do té jsem se tedy pustila.Potřebuji ještě jednu provázkovou přízi dokoupit,asi budu pokračovat světle šedou.


Z další příze jsem se opět pustila do šátku,příze je slabší a tak jsem si říkala,budu mít šátek na jaro.Opět chybí.Doufám,že všechny příze se mi podaří dokoupit.


Další příze je stejná,pouze je do béžova.To se háčkuji šálu,protože na něco většího by to nestačilo.



Vnučka mě poprosila o černé ponožky a tak mám zatím jednu.Vnuk chce modré.


Včera jsem se byla podívat u sestry a potěšilo mě,že jsem ji háčkováním nakazila.Koupila si vícebarevnou přízi,barvy opravdu nádherné a šálu háčkovala,nebo spíše pletla na prstech.Také jsem koukala na pár videí,jak plést na prstech.Možná se příště do něčeho podobného pustím.Šála vypadá moc hezky.

A čím se zabýváte vy,když počasí moc ven neláká?
Mějte se moc hezky





22 komentářů:

  1. Jituško, jsi šikulka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jitka si šikovná a robíš užitočné a pekné veci**********************

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško máš nádherné věcičky uháčkované. U mě zůstalo u druhé přední části a došla mi příze. Myslela jsem si, že pojedeme do Děčína, ale nemoci nám překazily plány. Tak až budeme v pořádku, tak ji budu shánět, abych vestu dopletla. U manžela to bohužel vypadá na delší dobu, než bude moci někam vyrazit. Tady bude přízi mít až koncem února a to už možná vestu ani nebudu potřebovat, protože než ji dopletu, bude jaro a teplo...Líbí se mi moc ta čepice. Je perfektní i šála a ponožka. Jsi šikulka...Měj se moc pěkně a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,děkuji,Všechno vlnu jsem si už dokoupila

      Vymazat
  4. Jituško ty pilná včeličko,ty mne snad nakazíš.Vnučka někde na internetu našla čepici,s ušima,jako baby yoda ,asi nebudeš vědět co to je,je to postavička z filmu tak si ji moc přeje.Ale ty to máš všechno moc hezké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško,děkuji.Já si u háčkování hrozně dobře odpočinu,nebo spíše mě to uklidňuje,určitě se do něčeho pusť

      Vymazat
  5. Jitko, tobě to ale jde od ruky, hezky háčkuješ. Jako malá jsem to uměla, naučila mne to babička, ale jako velká (teda jako starší) už nevím, do které dírky mám háček strčit a tak neháčkuji.
    Přeji krásný večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,děkuji.Já dříve hlavně pletla,ale teď se mně více líbí háčkování

      Vymazat
  6. Nádherně Jituško tvoříš, jsi šikulka*********** Já vždy raději pletla. Háčkování jsem používala jen při ván. ozdobách, když jsem dělala dutinky na špulce a nebo na účku šálu. Ale s ručními práci co mi ochrnula ruka už nepočítám. Sice,už ji mám celkem dobrou, ale stejně to není ono. Já ráda čtu, luštím křižovky - hlavně sudoku a někdy si přešívám různé věci. Ze staré cíchy jsem si udělala utěrky na nádobí, našila nákupní tašky. Někdy si ušiju sukni nebo šaty. Dost často přijdou kamarádky a chtějí něco upravit, přešít , nebo založit. Práce tu mám vždy spoustu, tak se nenudím.Horší je ,že na vše potřebuji oči a já vídím čím dál hůře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuš,děkuji.Také jsem dříve hlavně pletla,ale háčkování mě teď baví více.Já trpím třesem rukou a proto už netvořím obrázky a naopak háčkování mně prospívá.Jinak na stroji také šiju,mě baví skoro všechny ruční práce.Také blbě vidím i s brýlema

      Vymazat
  7. Jíťo, parádní věcičky tvoříš.Všechno je moc krásné. Tak toto tedy já neumím. Dřív jsem občas něco vyšívala, nebo si i nějaké oblečení i upravila, ale dnes už ne. Jsem stále ještě pracující, tak toho času moc není, ale ráda čtu no a pak obrázky, kočičky a den je někdy krátký. Prima večer ⛄🎄❄🎄❄🎄⛄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Člověk nemusí umět všechno,nakonec chodíš do práce a to není zase tolik času

      Vymazat
  8. Jituško ty jsi ale šikovná líbí se mi všechno ale nejvíce ta béžová barva ta je opravdu super!Také jsem dřív pletla aj háčkovala ,ale jak víš bohužel po té mé nemoci už to nejde.Hezký večer a prima víkend přeji.. ..🌹💖🌹👱

    OdpovědětVymazat
  9. Jituško, moc krásná práce, všechno! Pobavila si mě tím Ježíškem - to by u nás asi dopadlo stejně :o)
    A jinak se modlím za alespoň trochu mrazu, mop bych mohla mít zaparkovaný někde v rohu a psích ručníků jsem včera vyprala pračku...
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Přeji si to samé,to bláto je už děs.

      Vymazat
  10. Jituško to máš nádherné moc se mi to líbí šikulka si já jsem také pletla ale to je doba hačkovat moc neumím to jsem se nenaučila ale moje mamka ta hačkovala to nás učila ale mne to háčkování nebavilo ha ha ale za to jsem hodně šila dětičkám to jsem vyučena pánská krejčova ještě jak nebylo oteplovaček tak jsem klukum je šilá bylo to ze sáčku co se používalo na šachtě hornici tak z toho sem to šilá bylo to ze dvou barev vždy sáčky byli menší tak se to skládalo ..

    OdpovědětVymazat
  11. Jituš, hlavně, že tě to baví.Taky jsem pletla, háčkovala, vyšívala a už ani nevím, co vše. Dnes už néé..., zůstalo pouze šití. Jsi šikovná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali,děkuji.Baví a spoustu jiných věcí,jsem zvyklá pořád něco kutit

      Vymazat
  12. Bětuško,děkuji.Já měla švadlenu babičku a něco od ní pochytila.Také jsem šila na děti oteplovačky a bundy,však nic pořádného na děti nebylo

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení