7.5.23

Krása tulipánů

 Na zahradě u dcery a syna jsem se potěšila krásnými tulipány.Zvláště synova přítelkyně se na ně specializuje.


Tulipán  se nesnaží udělat na někoho dojem.Nesnaží se být jiný než růže,nemusí,Je to jiné a v zahradě je místo,pro každou květinu.

Květiny vždy dělají lidi lepšími,šťastnějšími,a užitečnějšími.Jsou sluncem,potravou a lékem pro duši.

Květinu nenapadne soutěžit s květinou vedle ní.Prostě kvete.

Květiny se nestarají o to,jak pokvetou.Prostě se otevřou a otočí ke světlu  a to je dělá krásnými.

Každá květina je duše kvetoucí v přírodě.

Květiny jsou uklidňující na pohled.Nemají emoce ani konflikty.






























Mějte hezké květnové dny


38 komentářů:

  1. Krásná sbírka tulipánů!!!!! Máš pravdu, květiny uklidňují - jako celá příroda. Přeji spokojenou a hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Když je snacha sázela,tak jsem ani nevěděla kolik má druhů a jaká to bude krása

      Vymazat
  2. když jsem narazila na fb na mé vzpomínkové fotky tulipánů co jsem měla tak mi bylo smutno, protože z celé té krásy mi zbylo jen kolem tříset červených, žlutých a žlutooranžových tulipánů s pár bílými. Všechny ostatní barvy a tvary jsou fuč....

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné barevné variace a tvary. Nyní jsem byla hodně na zahrádce, já říkám, že mám zahradní terapii. Pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Pro mě byla vždy zahrada relaxací a vydržela jsem tam být celý den.Určitě práce na zahradě působí i jako terapie na všechno.Ráda jsem se hrabala v hlíně

      Vymazat
  4. Tak jsem se krásně pokochala květy tulipánů, protože mně letos vykvetl pouze jeden. Listů hafo, květ jeden.
    Pěknou neděli, Jitko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,děkuji.Snacha je sázela letos poprvé,snad vydrží i na další jaro

      Vymazat
  5. To je úžasná podívaná Jíťo ⚛ ღ ♥ mám tulipány ráda ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Také je mám ráda,kupuji si pravidelně do vázy

      Vymazat
  6. Jituško, to je nádhera, mám moc ráda tulipány je to překrásný pohled. Maru

    OdpovědětVymazat
  7. Jitko, jak píšeš, lidi by si z květin měli vzít příklad - kvést a dělat radost ostatním lidem svým bytím, jenže...stačilo by neškodit.
    Tulipány má nejraději moje dcera. Já asi pivoňky, ale vlastně všechny kytky. Krásné kousky a jak statné mají tví příbuzní, nádhera. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,to máš pravdu.Mně vadí faleš,pomluvy a hledání chyb na druhých.
      Já ani nevím,která květina by u mě vyhrála,ale možná kopretina.A dokud jsem měla zahradu,tam jsem měla nejraději růže

      Vymazat
  8. To je kvetoucí nádhera...potěší snad každého....

    OdpovědětVymazat
  9. Jutuš, nádherné fotky. 👍👍👍 A i když ty úžasné tulipány odkvetou, na fotkách zůstane jejich krása zachována. 🌷
    Těm mým stačily dva teplé dny a jsou z nich "křapáče". Zítra je musím ostříhat, už přestaly zdobit.
    Měj hezké dny. 🌸🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,je pravda,že zase tak dlouho tulipány nevydrží.Ale i ta chvilka stojí za to

      Vymazat
  10. Jituško, krásně jsi to vyfotila i napsala. M.

    OdpovědětVymazat
  11. To je krása Jituško.Miluji tulipány,syn mi je dává každý rok k narozeninám 🤩

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško,to je hezké.Já si tulipány kupuji pravidelně do vázy v Lídlu

      Vymazat
  12. JItko, parádní tulipánové fotky. Nejvíc mám ráda ty úplně obyčejné, jen mě mrzí, že odkvétají poměrně rychle. Měj se hezky, pá 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,děkuji.Taky mě to mrzí,že se s jejich krásou dlouho nemůžeme těšit.Ani doma ve váze někdy dlouho nevydrží

      Vymazat
  13. Překrásné, Jituško! Taky mám tulipány moc ráda a snažím se sbírku každý rok trochu rozšířit...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Jituš,
    to je paráda. Moc pěkné snímky a ten úvodní text ... krásně napsáno! Měj pěkné májové dny...♥

    OdpovědětVymazat
  15. Jituško krásný večer a poděkování za milá slovíčka. Fotky kouzelné, tulipánky nádherné , vždy potěší ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné, jako kousek "Holandska" na zahrádce. Já mám pod balkonem dva, původně tam bylo asi 20, jenže výkopové práce přes pozemek je zničily. Tulipány na spodních fotkách jsou už šlechtěné, některé připomínají pivoňku. Kdo pěstuje květiny, těžko bude špatným člověkem...
    Přeji pěkné májové dny. 👍

    OdpovědětVymazat
  17. Jituško, krásné tulipány ! Taky je mám ráda, nejvíc ty jednoduché. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Jituško, to je nádhera. Maru

    OdpovědětVymazat
  19. Nádherné fotky atulipány nemají chybu ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško,děkuji.Z tulipánů jsme byla nadšená a nebudou snad jediný.Synova přítelkyně si nasázela takových kytek a i zeleniny,tak se snad bude všemu dařit

      Vymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení