13.5.23

Na kole podél Jizery

 Další moje vyjížďka na kole vedla kolem Jizery od Příšovic.Rozhodla jsem se na poslední chvíli,protože se uklidnil

vítr,který fouká téměř každý den a kamarádky a sestra už měly jiné plány.Tak jsem jela sama.




















Kostel na Všeni












Jezdím přes Přepeře,kde bydlí syn a zrovna byl na zahradě s Bleky a sekal zahradu,tak jsem je pozdravila.




Vykvetla jim  jabloň,kterou nově zasadili.







Můj první motýl.Spíše bych ho čekala na květinkách a on se vyhříval na
betoně před garáží.



Mám už cestovní horečku a ještě musím doladit program na každý den.Připravuji ho z polských map
a už začínám na manžela mluvit polsky.
Mějte se hezky a zase někdy na viděnou


41 komentářů:

  1. Jitu, to je taková nádhera! A náhodné setkání s Bleky vás jistě potěšilo obě!
    Užij si dovču! Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,moc děkuji.S Bleky se vidím vždy ráda

      Vymazat
  2. Pěkný sobotní den Jíťo přeji. Super fotky. Bleky je krásná.

    OdpovědětVymazat
  3. Cześć, Jituszka, pani mówi po polsku? Trzeba się spakować i fotografować 👍.
    Jituš, asi jedete autem, víš, že by se Ti tam to kolo hodilo? Fotky máš krásné, jen to počasí abyste měli jako na fotkách.
    Szczęśliwej podróży. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,nerozumím.Jsem na tohle hrozná,přitom polština není tak nesrozumitelná.Porozumí manžel.
      Děkuji

      Vymazat
  4. Jitko, to je nádhera. Ta zelená svěží sytá barva a voda je prostě lék na duši. Kostelík je na pěkném místě. A setkání s Blekem bylo určitě moc milé a šťastné na obou stranách. Hezké i další dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,děkuji.Je to jeden z okruhů kudy jezdím na kole.Přes město se bojím

      Vymazat
  5. Jituš, na svém cyklovýletu jsi pořídila parádní fotky. 👍👍 Krásná cesta podél Jizery, nádherná psí slečna a jako bonus něžné květy jabloní.
    Měj hezké dny a příjemnou dovolenou v Polsku. ✊🍀🌞

    OdpovědětVymazat
  6. Pohled na řeku je pěkný, ona si teče svým tempem, vlní se a vše okolo se zelená, pěkné fotky. Užijte si pobyt a měj krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jizera je řeka,která teče krásnou krajinou.Děkuji

      Vymazat
  7. Jitko, to bych si nechala líbit, jet jen tak na kole podél Jizery a semtam seskočit, udělat žánrový jarní snímek a popojet dál.
    Hezkou dovolenou. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,na kole mě to baví a stihne se toho daleko více,jak pěšky.Akorát se s ním všude nedostanu,mám městské kolo

      Vymazat
  8. Jituško to je paráda,my letos opět jedem do Českého ráje :) Máme nyní chatu v Záborčí-ještě nevím či nám dorazí vnoučata,letos už bez rodičů jen vnoučci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko,přeji krásnou dovolenou.Na Záborčí je moc hezky,chodily jsem tam s babičkou na borůvky

      Vymazat
  9. Jituško, jak mě znáš, nedám na kolo dopustit, je to paráda na kole si zajed kam člověk chce, nečekat na autobus jet si třeba jen tak. Ta jarní příroda je po každé tak krásná, miluji tu žlutou, vše se rozzáří, moc hezké fotky a hezká projížďka. Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,vždy,když jsem na kole,tak si to uvědomuji.Jsem na něm taková svobodná

      Vymazat
  10. Jaro je tak krásné.....V našem městě máme řeku Moravu a chodit nebo jezdit kolem je nádhera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Myslím,že procházky kolem řek jsou všude krásné

      Vymazat
  11. Hezky se ti podařilo zachytit krásnou krajinu kolem řeky!!! Na procházku i vyjížďku na kole je to fakt super. Fotky jabloňových květů jsou také nádherné. Přeji hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám,že se počasí ustálí a bude konečně teplo,abych mohla vyrážet na kole častěji.
      Děkuji za komentář

      Vymazat
  12. Jitko, takový cyklovýlet kolem řeky je super. Cesta po rovině, žádné velké kopce, fakt paráda. Ještě jsi stihla báječnou fotodokumentaci. I u nás fičí vítr každý den a slibovaný déšť se nám vyhýbá. ten bych na zahradě docela uvítala. Měj se hezky, zdravím 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,mám sice elektrokolo,ale stejně mám nejraději rovinky.I na mém kole se kopec sám nevyšlape

      Vymazat
  13. Jituš zdravím, překrásné fotečky, výlet nádherný a jarní příroda úchvatná ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  15. Taky už jsem kolo vytáhla, ale když fouká vítr, tak to nemám ráda a nejedu nikam :.-).
    Moc hezky jsi svoji cykl.trasu nafotila. Bleky byla určitě ráda, že Tě zase vidí, no bylo to zřejmě vzájemné.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,když fouká na kole také nejezdím.Děkuji za komentář

      Vymazat
  16. Krása Jituško.Už se těším na fotky z Polska Užijete si to.🤩

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško,děkuji.Fotek mám hodně,ale nechce se mi sedět u počítače...Jsem pořád taková rozlítaná

      Vymazat
  17. Jituško, tento čas mám ráda. Příroda je svěže zelená a tvé fotky přímo zvou na procházku. My tady dnes máme liják od rána.
    Pěkné jarní dny ti přeji. Jitka

    OdpovědětVymazat
  18. Jitulko moc zdravím no fotečky nádherné Bleky je nádherná já už se také těším až budu s vnukem jezdit na kole ,,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško,děkuji.Vnučky od syna dostaly nová kola a tak doufám,že se přijedou ukázat a mohly bychom také na společný cyklovýlet

      Vymazat
  19. Jitu krásné moc, já si dala odmlku a hlavně mě nebaví u PC zdravotní stav mám na nic tak jsem trochu ve stresu :-( Měj se hezky a hlavně se opatruj♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko o to více děkuji,že jsi přišla a napsala komentář.Jinak chápu,zdraví je nejdůležitější a když není dobře jde blog stranou

      Vymazat
  20. Parádní fotky , vzala jsem si Jituš pár fotek a květiny použiji do obrázku ♥

    OdpovědětVymazat
  21. Květuško,děkuji.Už jsem ti psala do komentáře,vezmi si,co se ti bude hodit.Budu jenom ráda

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení