19.5.23

Lake Hill Sosnowka Polsko

 Jak jsem už zmiňovala dostali jsme od našich mladých pobyt v Polských Krkonoších v luxusním resortu s wellness u jezera v obci Sosnowka.Obec leží v okrese Krkonoše v Dolnoslezském vojvodství.Jezero Sosnowka je retenční nádrž a zásobárna pitné vody.Nádrž je v provozu od roku 2001.Byli jsme velice mile překvapeni,už první pohled na místě sliboval,že se nám tu bude líbit.A líbilo.Jediné,co zlobilo,bylo počasí.Po všechny dny jsme výletovali.Je toho zde hodně k navštívení a zdaleka jsme všechno neviděli.Ale to,co jsem měla v plánu ano.Navštívili jsme i úžasné wellness,tam byl jediný problém,že bylo  v budovách dole u jezera a tak jsme raději tam přejížděli autem,bychom nemuseli z teplé vody přecházet venku,kde bylo dost chladno.Zajistili jsme si jenom snídaně a ty byly úžasné,na tolik dobrot po ránu nejsem zvyklá.Personál milý a ochotný i lidé kolem.Naprostá spokojenost.




Měli jsme apartmán ve třetím poschodí a jezdili výtahem.Mám za sebou kdysi prodělanou
klaustrofobií a výtahy nemusím.Tak jsem vždy do výtahu vstupovala
s divným pocitem a nepřešel mě ani,když jsme jeli výtahem naposledy.Jenže schody do patra byly
označeny nouzovým východem a nikdo po nich nechodil,byly stranou. 




Wellness.Sem  jsme si chodili večer zaplavat.



Nejsem velký spáč a jsem velmi brzy vzhůru a tak jsem
měla obavy,jak tu budu spát.
Horský vzduch udělal své,spala jsem krásně celou noc.








Posezení na balkoně.


Chodil k nám nakukovat holoubek.


A pod okny se procházel bažant



Z oken jsme koukali do zeleně




Na konci hotelové chodby byla prosklená stěna a tak  jsem se těšila,jak budu fotit
západ slunce.Nic moc se nekonalo.





Po snídani  a navečer jsme se chodívali projít po okolí.









Odevšad vykukovala Sněžka
















Sněžka jako na dlani










Jezero z druhé strany od Podgorzynu,kam jsme jezdili na nákup





Tady je vidět,jak je celý resort rozsáhlý.Ale není ještě úplně dokončený.Budovy vlevo nejsou ještě hotové



Představila jsem Vám místo našeho pobytu a dále Vám budu ukazovat místa,která jsme navštívili.Občas mezi kapkami deště.
Přeji Vám hezký víkend a doufám,že se konečně trochu ohřejeme.


34 komentářů:

  1. JItuško, konečně jsem se dočkala fotek, tak to byla krásná dovolená, moc Ti to přeji, díky za povídání i fotky. Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,moc děkuji.Asi je lepší,když stejně chodíš na blog a tady se ti fotky lépe prohlédnou,než bych ti je posílala na mejl.

      Vymazat
  2. Krásná reportáž z rekreace!!Modrá obloha na fotkách svědčí i o dobrém počasí. Ty rozkvetlé stromy jsou nádherné!!Přeji další hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Modrá obloha moc nebyla,bylo to tak napůl,dva dny deštivo a dva slunce

      Vymazat
  3. Jituš,hlavně že sis dovolenou užila.S tím počasím nic nenaděláme..Já jsem byla minulý týden ve Slovinsku a také mne počasí zklamalo.Snad dám nějaké fotky na Blog,zatím jsem časově zaneprázdněná.Čekám o víkendu velkou rodinnou návštěvu,tak musím něco nakoupit,nachystat a upéct.Měj se hezky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,moc děkuji a těším se na tvé fotografie ze Slovinska.Jo,rodinné nívštěvy to znám,moje děti chodí s rodinou moc rády...u maminky je pořád nejlépe

      Vymazat
  4. Jitko, tak už jste to Polsko užili, těším se na další příspěvky a fotky. Počasí je potvora, někdy vyjde a jindy ne. Pod Krkonošemi z polské strany to je hezké, mám tu zkušenost...Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,děkuji.O víkendu se oteplilo a my s manželem si uvědomili,jak nám teplo nedělá dobře a tak jsme nakonec v Polsku měli počasí podle našeho gusta

      Vymazat
  5. Ahojky Jíťo, tak to jsi měla super dovolenou. Fotky parádní. Škoda, že počasí zlobilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Nakonec to počasí bylo pro nás akorát.To jsem si uvědomila o víkendu,jak teplo špatně snášíme.

      Vymazat
  6. Jituško, moc děkuji! Jsem ráda, že se vám pobyt vyvedl, ubytování je přesně podle mého gusta, jak jsem hned koukala, mohou tam i pejsci, tak si píšu. Třeba jednou...
    Těším se na další reportáže, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Ubytování bylo perfektní,všechno je nové.na kartu,chvíli nám to trvalo než jsme na všechno přišli.A domácí mazlíčci vítáni

      Vymazat
  7. Moc pěknou dovolenou jste měli. Jen to počasí ! Jenže s tím člověk nic neudělá. Pěkné fotky!
    Hezkou sobotu!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,děkuji.Manžel chodil stejně pořád v kraťasech a triku,on teplo nemusí a tohle počasí chladnější mu vyhovovalo.Kdyby bylo jako o víkendu myslím,že by zůstával v klimatizovaném autě

      Vymazat
  8. Ahoj Jituš,
    věřím, že jste si to užili. Pěkné ubytování, krásná příroda. Děkuji a přeji Ti krásný víkend...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali,děkuji.Kdybychom neměli doma kočičku,která je na mě závislá byli bychom tam déle.Syn tu s ní sice byl,ale i když je na něj hodně zvyklá,často před ním zalézala

      Vymazat
  9. Jutuško , luxusní dovolená.Užili jste si,však si to zasloužíte.Naši mladí jedou v létě do Polska k moři.Můžou tam co si vybrali i pejsci.Už se těším na tvé další fotečky.🤩

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško,bylo tam krásně Polsko má co nabídnout.Naši mladí právě také kvůli psům jezdí rovněž k moři do Polska a nemohou si to tam vynachválit

      Vymazat
  10. Jituš, hlavně Tě vítám doma z dovolené a je vidět, že jste to prožili ve zdraví. To je důležité. Fotky jsou fajn. Piš dá... 👍

    OdpovědětVymazat
  11. Jitko, tak to byl opravdu skvělý dárek. Určitě jste si pobyt užívali, procházky a výhledy parádní. Nejvíc závidím ten bazén, to je můj šálek kávy. Měj se hezky, pá 😉😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,děkuji.Bazén byl úžasný a ještě je vyhřívaný i venku.Tam jsme nešli,je na něj vidět z oken restaurace...už se v plavkách tolik necítím.Plavání bych si mohla zopakovat častěji.Máme v Turnově krytý bazén,ale byla jsem v něm naposledy s vnoučatama

      Vymazat
  12. Moc pěkné ubytování a wellness! V Polsku je opravdu hezky, moc se mi líbí ty horské výhledy :) Dostali jste od mladých úžasný dáreček ♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eli,děkuji.Trochu jsem tušila,že něco mladí chystají a hlavně jsem si přála,aby to nebylo bůhví kam.Sestra dostala Mallorku,ale dcery letěly s ní a zrovna ve stejném termínu,jako jsme byli v Polsku

      Vymazat
  13. Jituško zdravím a za vše děkuji. Dovolená parádní, i když počasí trochu zlobilo. Fotky jako vždy nádherné ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Jitu moc super dáreček a je fajn, že jsi vypadla zase jinam v Polsku hodně chválí syn tam jezdí dost často ale pro potraviny 😀Jinak nádherné fotečky kocchám se♥ Moje dcera je teď v Římě snad pak nějaká fota dám.:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Ivetko,moc děkuji.V Polsku se nám moc líbilo a možná si tam sjedem i někdy na nákup.
    Budu se těšit na fotky z Říma.Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  16. Měli jste krásné ubytování při dovolené, podle fotek vidím, že jste se pokochali krásou Polska ♥

    OdpovědětVymazat
  17. Květuško,nikdy jsme v tak luxusním resortu nebyli a tak jsme jenom koukali.Bylo to tam nádherné,škoda,že chladno,ale to je pořád

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné ubytování a kolem všechno moc hezká příroda Jitulko tak jste si to užili Sněžka jak je krásně vidět

    OdpovědětVymazat
  19. Bětuško,moc děkuji.Na Sněžku byl hezký pohled

    OdpovědětVymazat
  20. Jituško, luxusní ubytování s krásným okolím.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení