26.5.23

Šeříky

 V sobotu jsem opět hlídala k mé velké radostí Bleky.Mladí jeli na výlet do nějaké pevnosti,kde se jde do podzemí a to by pro Bleky nebylo.Jinak s nimi výletuje pořád.

Tentokrát jsme s ní za město nejeli a tak jsem chodila na procházky kolem sídliště.Konečně jsem mohla obdivovat šeřík v sídlišti.Dlouho nekvetl a měla jsem obavy až přijedu z

dovolené,že bude odkvetlý.Naštěstí ne.





















Příště se zase vrátíme do Polska
Mějte hezký víkend




14 komentářů:

  1. Jituško zdravím a za slovíčka moc děkuji ♥ Tvé fotečky pohladily po duši, nádherné kytičky, Bleky si procházku s Tebou určitě užívala ♥Pohodový víkend ♥

    OdpovědětVymazat
  2. A ta vůně šeříků je tak omamná. Chodím se psem ráno, odpoledne, večer, ale večer si ji užívám nejvíc, bude to asi tím, že už moc nejezdí auta a zahrádky voní. Krásné fotky jako vždy a na další z Polska se moc těším. Máte oko profesionála, to je dar, mně na fotkách vždy něco chybí ... nejčastěji nohy... zdraví Alena z Jičína

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, moc krásné fotky. Šeřík jsem měla vždycky ráda. Krásné vonící strom. Bleky to moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky jste s Bleky ulovily, Jituško!
    Přeji hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Šeřík je nádherný, škoda, že nejde zachytit i jeho vůni!!! Tavolník taky krásný, ale bez vůně, tak nemusíme litovat. Krásné jarní fotky, přeji hezký víkend!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Šeřík je moc krásný, u nás moc rozšířen není. U toho makra se pozná kvalitní foťák. Věřím, že ještě dáš fotky z Polska, ráda bych se podívala.
    Jituš, měj příjemný víkend. ☺

    OdpovědětVymazat
  7. Jituš,ten šeřík i ostatní kytky voní až ke mně,krásné fotky,opatruj se....

    OdpovědětVymazat
  8. Hezký večer Jíťo, super fotky. Měla jsi výbornou společnost a šeříky radost se dívat ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Jitu, nádherné fotky a šeřík voní až ke mě :-) Je to radost a moc jsem se pokochala♥ Bleky je úžasná♥ Měj se moc hezky.🌺

    OdpovědětVymazat
  10. Jitko, šeřík je nádherný, ale jeho vůně je na mě moc intenzivní. Domů si ho nedávám, ale v altánku na chatě mám ve staré konvici na mléko krásný bílý. Měj se hezky, pá 😉😀

    OdpovědětVymazat
  11. Jitko, na rozdíl od šeříků v přírodě, tyhle květy z tvých fotek nezvadnou a nezčernají a budou tady už pořád, jen škoda, že vůni foták ještě neumí. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  12. Jituško nádherné fotografie šeříku, voní to až sem ! Mám ho moc ráda. Posílám pozdravy, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Jitko, nádherné šeříkové fotky. A ty pampelišky - jen fouknout. Krásné dny

    OdpovědětVymazat
  14. Překrásné fotky květin Jituško, ten fialový šetřík se mi moc líbí. ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení