1.6.23

Mé oblíbené

 Začínají kvést vlčí máky,mé oblíbené.Nafotila jsem je při našich procházkách se sestrou.































Všude je plno sedmikrásek a kopretin,









Kopretiny měla ráda maminka.Natrhaly jsme ji na hrob kytičku



















U rybníka








Mějte hezké červnové dny


12 komentářů:

  1. Jo, takové louky plné kopretin mám ráda, ještě taky se zvonky a dalšími květinami.U nás žluté kosatce rostou a kvetou na tůních, čili bývalých ramenech Labe.
    Máš tu dnes pěkně barevno. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško je to krása, když vše kvete ! Moc hezké, pokochala jsem se u Tebe. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné makové studie, Jituško! A ty louky, ty kopretiny - to mám moc ráda...
    Měj hezké dny,. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Máky jsem viděla z vlaku, ale okna byla špinavá, že nešlo fotit. Docela mě to mrzelo, protože tam kvetla modrá vikev a dělala polštáře a v kombinaci s červeným mákem to bylo pěkné. Tvoje procházka byla pěkně barevná a je radost se takto procházet. Pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám ráda kytici z kopretin, zvenečků a když se zdaří, tak z vlčích máků.
    Bezva fotky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné luční květiny,máky a kopretiny mám také moc ráda.Když jsme měli ještě chatu,tak tam byly louky plné těchto kvítků,tedˇmusím obdivovat u jiných...měj se hezky..

    OdpovědětVymazat
  7. Jitko, vlčích máků už jsem si také všimla mám je moc ráda. Kopretiny u nás na loukách také rostly, bohužel louky zmizely a dnes tam stojí rodinné domy. Pár jich máme na zahradě, už je mám ve váze. Přeji krásný víkend, pá 😉

    OdpovědětVymazat
  8. Jíťo, to je krásná podívaná, mám luční kvítka moc ráda. Něžná krása vlčích máků ♥ ღ ☼

    OdpovědětVymazat
  9. Fotky z luk a mezí patří také mezi moje oblíbené!!! Už se na ně chystám!!! Krásná podívaná!! Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  10. Jitu, to je pastva pro oči i já mám ráda vlčí máky. Kopretiny taktéž nádhera a díky že jsem se mohla pokochat♥ Hezký den přeji.

    OdpovědětVymazat
  11. Jejky to je krása, nádhernými fotkami kytiček jsi mě potěšila ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Parádní fotky , Jituško stáhla jsem si pár fotek kytek a pokusím se je vyčistit abych je přidala do mých obrázků , děkuji ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení