9.6.23

Poslední kostely

 Kostely,které jsme v Polsku viděli byly zavřené a někde byla zavřená i brána.V Milkowu jsem měla štěstí,dali jsme se do řečí s paní,která se tu starala o květiny a když viděla,že si fotím  kostel došla do domu vedle pro klíče a otevřela mi ho.A mohla jsem i fotit.Kostel se jmenuje sv.Jadwigi.




Historie kostela




























O kousek dále je zřícenina evangelického kostela.












Kostel v Podgorzynu









Z fotografií je vidět,že nám opět pršelo.Ale hezkých dnů bylo více jak polovina.
Mějte hezký víkend



14 komentářů:

  1. Jitko, ten kostel sv.Jadvigy je moc zajímavě vybavený a krásný. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc zajímavý kostel Jituš,užila sis to.To počasí někdy nevyjde,s tím nic nenaděláme.Mně to ve Slovinsku s počasím také nevyšlo.Ony ty fotky za jasného a slunečného dne vypadají vždy lépe.Přeji další hezké dny...

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné fotky, zvláště ta zřícenina se mi líbí. Velice mě potěšilo, že ti někdo ochotně otevřel kostel, aby jsi mohla fotit - dobří lidé nevymřeli!!!! Mě se stalo, že jsem byla v kostele napomenuta, že toho fotím hodně!!!! - Přeji krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  4. Jíťo ty stavby jsou krásné a zajímavé. Pěkně jsi fotila.Hezký víkend ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško zdravím a děkuji za komentáře ♥. Nádherné fotky jako vždy, zřícenina zajímavá ♥

    OdpovědětVymazat
  6. To byla hodná paní,mám ráda kostely a fotečky jsou moc hezké.Krásný večer Jituško...

    OdpovědětVymazat
  7. Když se najde ochotný člověk... Moc ráda jsem se podívala. Ta zřícenina je velmi fotogenická!
    Jituško, moc děkuji za fotky a přeji hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Je docela zajímavé že jsi v Polsku našla i zavřené kostely. Většinou je to spíš taková specialita u nás než tam....

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Jituš,
    pro kostely mám slabost, ať jsem byla kdekoli...u nás i zahraničí, vždy jsem se snažila nějaký navštívit.
    Děkuji za pěkné snímky, a písmenka na mém blogu. Měj krásné dny...♥

    OdpovědětVymazat
  10. Jitko, interiér prvního kostela je opravdu úchvatný. Měli jste velké štěstí, že jste mohli nahlédnout, stálo to za prohlídku. Měj se hezky, pá 😉😊

    OdpovědětVymazat
  11. Jituš, děkuji za tento zajímavý příspěvek. Ráda jsem se podívala a ta paní to ráda udělala, protože se i pochlubila svým podílem na péči o kostel. Sv. Jadwiga = Hedvika je patronka Slezska. Jak vidět, otevřený a přístupný kostel dnes není samozřejmostí. ☺

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkné fotky Jituško ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení