26.6.23

Ptáci a ptáčkové

                                    Labutě jsou u nás na každém rybníku.Jezdím teď hodně na kole a více se zaměřuji se obyvatele rybníků a řeky Jizery.

                                                                                                                          Baví mě je pozorovat.                                                                                                  






Tahle rodinka měla šest mláďat.To jsem už dlouho neviděla


O pár dnů později mláďata povyrostla.
                                              Pyšný otec si vede svoji rodinku.Litovala jsem,že jsem doma nechala stravu pro vodní ptáky zakoupenou ve Zverimexu.





Labutí máma se ujišťuje,zda je má za sebou všechny




Mláďata jsou roztomilá,ostatně jako všechna









Na jinem rybníku to vypadá,že jsou bez mladých





U Jizery mě překvapila volavka.Zatím jsem ji viděla jenom u rybníků







Kachny jsou jak na rybníku,tak i u řeky





Husice nilská mi přešla přes cestu



O kousek dál v poli jsem zahlédla párek bažantů




V zimě jsem stehlíka na krmítku moc neviděla a teď jsem si všimla,jak se dva prohánějí v koruně borovice před okny.





V okolí jsou u nás dvě čapí hnízda.Jedno v Příšovicích mohu sledovat i na kameře,která je na hnízdě umístěna.Ráda je pozoruji.V Příšovicích jsou dvě mláďata.Za tu dobu,co je pozoruji neskutečně vyrostla.Už roztahují i křídla.Rodiče se o ně pečlivě starají








Tenhle koupající se ptáček mě hodně pobavil.Nepoznala jsem o koho jde,možná je to vrabec,ale těch v okolí zrovna moc není.
Pršelo,fotila jsem přes mokré okno od deště a fotky tomu odpovídají.Jsou to ještě i výřezy.
Ale ta radost z koupele je z nich patrná.Nemohla jsem si je  nechat pro sebe

















A největší úlovek černé čápy si nechám na později.Viděla jsem je v přírodě poprvé.
Byl to pro mě zážitek.
Mějte se hezky



14 komentářů:

  1. Hezký den, Jituško. Zase nádherné fotky, na komíně, tak to jsou suprové snímky, někdy závidím létajícím ptáčkům, tak bych chtěla létat, kdysi se mi zdálo ve snu, že lítám, bylo to krásné lítala jsem po vesnici, proč to přestalo nevím, mávala jsem rukama a letěla . Maru

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou opravdu moc pěkné fotky zachycující momentky z ptačí říše. Na černé čápi jsem zvědavá, taky jsem je ještě jen tak neviděla.
    Hezký den, Jitko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Černého čápa jsem tu pozorovala tak dva roky zpět každý rok. jeho pravidelná cesta na lov a zpět vedla přes naší zahradu. Občas si vykračoval i po řece stejně jako volavka z přehrady. Už jsem ho ale dva roky neviděla. Stejně tak volavku letos jen jednou na řece. Ale lítá také nad námi, tak si asi našla jiné loviště

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, to sis pěkně zafotila, labutě jsou vděčné téma a natož, když mají mladé, u nás jsou hodně na bývalých ramenech Labe, černí čápi sídlí obvykle v lesích a myslím, že bývají na Berounsku, a u vás, to slyším prvně.Tak na ně jsem zvědavá hodně.
    Vrabec v koupeli - to se ti moc povedlo. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Hi hi hi to jsou skvělé fotky, je dobře, že jsi je ukázala. Ne každý má štěstí na koupačku.

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko, moc pěkné fotky a labutí rodinka je bezkonkurenční, nádherná podívaná. Měj se hezky, pá 😀

    OdpovědětVymazat
  7. Labutě ti krásně pózovaly a ten koupající ptáček to bral pěkně z gruntu. Pěkné fotky. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  8. To je krásná labutí rodinka a ti ptáčci jsou nádherní,pěkné dny přejií

    OdpovědětVymazat
  9. Fotky labutí jsou super, ale ten koupající se ptáček je Boží!!! Tohle se ti moc povedlo!!! Měj krásný den!

    OdpovědětVymazat
  10. Jituško, kouzelná reportáž z ptačího světa.
    Děkuji a přej hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Jituško zdravím a děkuji za komentáře. Samou nádheru jsi nám ukázala, fotečky boží, užila jsem si prohlížení, díky ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Jituško ta labutí rodinka je kouzelná i vše ostatní ! Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  13. No páni to jsi krásně nafotila toho ptáčka jak se koupe♥ Díky moc milá Jituško za tak krásné fotečky, které vždy pohladí na duši.🌺🌺🌺👍👍👍

    OdpovědětVymazat
  14. Překrásné fotky Jituško ♥ pěkně jsem se pokochala ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení