16.6.23

Ze zahrádek

 Každá se asi ráda obklopujeme květinami.Pohled na ně mi vždy působí radost.Mám svůj květinový koutek v lodžii,kde teď trávím dost času.Modřinka to tu má také ráda.Většinou si tady čtu a nebo háčkuji.Dost častu trávím i na zahradách u sester a mých dětí a občas si nějakou květinku vyfotím.





Z lodžie koukám do korun stromů








Letos mám v lodžii i tři druhy rajčat.Synova přítelkyně mi dala černé.Neznám a jsem na ně zvědavá.


U sestry na zahradě je moc hezky.

































Dcera má dům v růžích.Těm se tady každý rok daří.











Užijte si hezký den i celý víkend.

16 komentářů:

  1. Jituško to je krásny.Máš hezkou lodžii.Také mi kvete,ale já ji mám k hlavní silnici tak je tam hluk .Nedá se tam dlouho sedět.Ale zeleně máme kolem hodně.Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  2. Máš krásnou lodžii, rajčátka budou dobrá, také jsem je jeden rok měla a tvá společnice Modřinka s tebou ráda relaxuje v tak příjemném prostředí. A co dodat ke květinám ze zahrady, nááádhera. Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem mívala v Praze na sídlišti lodžii samou kytku.

    OdpovědětVymazat
  4. Květinky ze zahrady nádhera,radost pohledět...A lodžie krása,určitě se tam dobře odpočívá.Měj se hezky Jituš...

    OdpovědětVymazat
  5. Jituš, to je moc krásný příspěvek, díky za představení, taková lodžie by se mi líbila, ještě v Českém ráji, uměla sis ten kraj vybrat. Já mám "jen" balkon, ale už tam nemám nic, sedět se tu nedá a kytky už také nedávám, protože bych přes léto měla problém se zálivkou. A než mít plný balkon květin, to jsem si léta vyzkoušela, raději někam zajedu. Nějaké kytky pěstuji pod balkonem, takže taková "záplata". Ty jsi velmi aktivní, určitě bys měla ráda vlastní zahradu, to já už ne. Ať Ti květiny dělají radost k té relaxaci. 🍀🌹

    OdpovědětVymazat
  6. Jituško máš lodžii plnou kytiček a určitě tam ráda trávíš čas. Všechny květiny jsou moc hezké, potěšila jsem se. Krásný víkend přeju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Jituško zdravím a za slovíčka děkuji. Překrásné fotečky, kytičky to je radost, potěšila jsi mě. Užij si víkend ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný příspěvek plný nádherných kytek!!!Růže jsou úžasné, ale já obdivuji srdcovky, ty jsem však ještě letos neviděla, tudíž ani nefotila. Měj krásný víkend!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Jituško, vytvořila sis překrásnou oázu, nedivím se, že tam trávíš čas.
    Černá rajčata jsou vynikající, uvidíš sama...
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Mezi kytičkami je vždycky všude hezky. Pěkně se na Tvoje fotky dívá. Černá rajčata neznám....ale já toho neznám :-)))).
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  11. Jitko, to se nedivím, že máš ráda pobyt na balkoně. Náš je malý a sousedka ustavičně na tom svém hulí, tak ho moc nenavštěvuji. Jen zaleju muškáty a prchám. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  12. Jituško, obdivuji Tě jak na tak malém prostoru dokážeš toho tolik vytvořit, je to nádhera, moc Ti to přeji. Maru

    OdpovědětVymazat
  13. Samou krásu jsi vyfotila Jíťo ⚛ ღ ♥ na lodžii to máš parádní, to věřím, že se Modřince líbí. U nás je to stejné ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Jituško, to je nádhera. Tolik barev. Koutek v lodžii máš opravdu moc krásný a útulný.

    OdpovědětVymazat
  15. Jitu máš krásný koutek i nádherné kytičky. Musím také se pochlubit ale tak krásnou lodžii nemám :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Máš to Jituš na lodžii nádherné , moc se mi to líbí ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení