20.6.23

Časně ráno

V úterý před pátou hodinou ranní se obloha  hezky barvila.Vyrazila jsem na kolo a vzala sebou foťák,že si vyfotím východ slunce.Myslela jsem,že to půjde od rybníku Písečák,ale slunce vycházelo stranou,schované za stromy. a to bych se načekala.Tak jsem se vrátila do Příšovice a odbočila k Jizeře a i tady jsem musela hledat místo.







Vrátila jsem se do Příšovic a tam jsem odbočila k Jizeře a hledala místo,kde uvidím na východ slunce









Když jsem chtěla vyjet na hlavní silnice zahlédla jsem vlčí máky.A tady jsem si hodně pohrála se záběry
















Nasadila jsem i polarizační filtr









Dojela jsem domů,než začal před šestou velký provoz na silnici.
U nás bylo přes den pod mrakem a velké dusno.Třicítky nebyly.
Ty zrovna nemusím,ale horko k létu patří.
Mějte se hezky

14 komentářů:

  1. Jitko, to se vyplatilo, ale já v té době asi měla půlnoc.A u Jizery i na poli je vždy co fotit, paráda.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Slunce s pavučinou a máky, ty se ti povedly. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško moc krásně jsi vše vyfotila ! Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Fukcarinka- Jitko, pořídila jsi moc hezké fotografie 👍 Určitě ranní vyjížďka stala za to 👍

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to jsou úžasné fotky!! Vycházející slunce a vlčí máky v poli jsou nádherné!!! Právě proto se mi focení líbí, "nutí" člověka zastavit se a zachytit moment, který by jinak prošel bez povšimnutí. Fakt povedené fotečky - příroda prostě nikdy nezklame. Měj krásný den!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Jituško, úchvatné fotky! Opravdu velká nádhera! Ta ranní svěžest je cítit z každého obrázku.
    Děkuji a přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Jituš, je to nádhera, ty máš navíc kvalitní foťák, ještě filtry, já fotím kompaktem a je to rozdíl. Ale je to skladné, šup šup, akorát do ruky. Jenom takhle ráno bych nevyjela, jsem sova a režim dne mám naprosto jiný. Vlčí máky parádní, ale pozor na klíšťata, nedávno jsem už jedno chytla.
    Přeji parádní letní den a pozor na svoji bezpečnost. 😀

    OdpovědětVymazat
  8. Parádní fotky Jitu, jinak díky za komentíky opravdu moc a měj se hezky♥

    OdpovědětVymazat
  9. Jitko, kdo čeká, ten se dočká. Fotky jsou nádherné a ty vlčí máky, to je fakt bomba. Díky za ně. Měj se hezky, zdravím 😉😀

    OdpovědětVymazat
  10. To jsou tak krásné fotky a záběry. Prohlížím je sem a tam a zase zpátky, moc potěšily :)
    Měj se hezky, zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  11. Jíťo to jsou úžasné fotky, máky se mi moc líbí ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Jituško zdravím a za milá slovíčka moc děkuji, fotky boží, vlčí máky jsou úžasné*********************

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné fotky východu slunce i luk. U nás máky vůbec nevidím ♥ tak jsem je dala alespoň do obrázku ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné fotky Jituško a ty vlčí máky jsou nádherné..hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení