20.10.23

Arturův hrad a Sychrovský viadukt

                                                                V úterý 17.října jsme měly s kamarádkami z dětství,už jsem vám je  představila dříve,

                                                                                                      sešlost u jedné z nás na chatě v Radimovicích.

                                                                        Původně bylo v plánu jet autobusem, ale moje jmenovkyně potřebovala být v určitou dobu

                                                                                             zpátky v Turnově a tak vzala auto a povozila nás.

                                                                             Bylo slunečno,ale foukal ledový vítr.Musela jsem si nasadit kapuci od bundy.

                                                                                Chata je v pěkném místě a tak jsme se  prošly,pokoukaly po okolí a já fotila o sto šest.

                                                                                            Barvy podzimu už byly sytější,podzim se zdá být na vrcholu.

                                              






 
Alej Rohanka z roku 1821.Původně tu byly topoly,ale v roce 1850 byly nahrazeny lípami










                                                                                                                                                                        













                                                                  Romantická zřícenina Arturův hrad.Je tvořena dvěmi věžemi a bránou s cimbuřím.
                                                             Hrad byl postaven na místě poustevny v polovině 19.století.Mám ho už na blogu,jezdíme
                                                                                                                        okolo často.


















Jsme na místě.Je odsud krásný pohled na technickou zajímavost Sychrovský viadukt.Byl postavený v letech 1857 - 1859.
Je dlouhý 120 m a vysoký 32 m.
  Na blogu už ho mám také několikrát.








                                                                                                                                                  

Byl to příjemně strávený čas.Příště třeba u mě.
Mějte hezký víkend

16 komentářů:

  1. Jitko, to je legrační, zítra jsme s Janou na Sychrov a do Turnova chtěly jet, ale musíme to odložit a pojedeme jinam. Po viaduktu jezdíme do Liberce. To sis zafotila! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. To jste měly podzimní den jako malovaný. Hrádek je pěkný a líbí se mi i viadukt

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní21.10.23 7:02

    Jituško, nedávno jsem o hrádku četla, ráda jsem se koukla na tvé fotky. A viadukt je nádherný!
    Hezkou sobotu přeji! Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to sis tedy krásně zafotila. Však taky bylo co - už je tady ta barevnost podzimu. Hrádek je moc fotogenický a viadukt je k obdivování.
    Hezký víkend, Jitko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní21.10.23 8:19

    Jako vždy, krásné snímky, Jituško, nemá to chyb. Maru

    OdpovědětVymazat
  6. Jituško já podzim miluju, je to krása. Ty stromy, listí... Moc se mi líbí ten hrádek, to jste měly s kamarádkama hezký výlet. Měj se fajn, Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkný den jsi měla Jíťo a parádní fotečky si udělala.Alej je nádherná i hrad. Příroda čaruje a krásně maluje. Ten most se mi líbí a drží takpových let. Dnes by to ani nepostavili. Super ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Vidím, že jsi měla krásný den a fotky jsou taky nádherné. Když přeje počasí, výlet se vydaří!! Ten malý hrad se mi moc líbí! přeji hezký víkend.
    "Můj FOTO svět"

    OdpovědětVymazat
  9. Podzim v plné kráse,hezký hrad ,hlavně že jsi si to užila.Přeji ještě více podzimních výletů,opatruj se...

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky Jitu, hrad se mi líbí. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkné záběry a procházka. Viadukt je pěkný.

    OdpovědětVymazat
  12. Jituško, krásná alej, parádní viadukt. Moc povedené fotky. Teď je venku tolik zajímavého a barevného k focení, že?
    Tak ať se ti daří výlety i fotky. Zdraví Jitka

    OdpovědětVymazat
  13. Moc krásné Jituško,podzim je kouzelný a ty to umíš hezky nafotit 🎃👻❤️

    OdpovědětVymazat
  14. Jitko, opět nádherné podzimní fotky, na holčičí den vám počasí vyšlo skvěle, prostě paráda. Hrad se mi líbí moc, nikdy jsem v těch místech nebyla. Měj se hezky, pá 😀😉

    OdpovědětVymazat
  15. Jituško,.překrásné fotky. Když ještě svítilo sluníčko, tak barvy podzimu krásně vynikly. Zřícenina hradu je opravdu romantická.

    OdpovědětVymazat
  16. Jejky to je krása, překrásné fotky, pokec s kamarádkami se určitě také vydařil ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení