16.10.23

Chladné ráno

 Vidět vycházet slunce je poslední dny skoro zázrak a tak,když jsem viděla,že se červená obloha nad Kozákovem

      řekla jsem si jedu.Nejela,večer,když jsem se vrátila od sestry,kde jsem byla na kole

          jsem zapomněla strčit šňůru od nabíječky baterie do zásuvky. 

                 Tak mě vzal na projíždku manžel autem.

                                                                                            U rybníků Písečák bylo mlhavo a slunce bylo schované za stromy.                                                                                  









                                                                                                                  
                                                                                                                      U kus dále začalo vycházet.




Ráno vypadalo nadějně,ale tady už začalo poprchávat

                                                                                                   
                                                                                                           Co mi prolétlo nad hlavou nevím
                                                                                                                


  
Možná to jsou husice nilské,které se u nás hodně vyskytují.Fotografie je špatně zaostřená,tak se to nedá poznat  





                                                                                                          
                                                                                                               Kostel sv.Filipa a Jakuba na Všeni
                                                                                                        

                                                                                                                                Ještěd



                                                                                                                                                   Jizera








A tady už pršelo dost.
Mějte hezké podzimní dny


15 komentářů:

  1. Jituš, to jsou krásné fotky. Mám ráda právě tu mlhu, jak se válí nad rybníky. Dneska ráno už byla pořádná zima. Já jsem jen šla s routrem k pokytovateli internetu, protože prý závada v domě je odstraněna, vše má fungovat a já nefungovala. Z domu jsem vyšla v pohodě, ale čím blíž k řece tím větší zima a větrno. Jakoby se to údolím kolem řeky více prohánělo. Musela jsem si už nasadit čelenku, jak mi mrzly uši. Vyřiď manželovi, že děkuji, že tě vzal autem a my jsme nepřišli o tu krásnu. hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, ty mlžky jsou moc fajn. Líbí se mi u snímku Ještědu, jak asi mraky dělají dojem, že za ním je ještě jedno pásmo hor. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. .🍂🍁Jitulko zdravím krásné fotky jako vždy no to se ochladilo teda krásné barvičky podzimu děkuji ..

    OdpovědětVymazat
  4. No jo, je polovina října, léto je pryč, tak se budeme "těšit" mlhami a barvičkami podzimu. Fotky se dají pořídit za každého počasí a mají své kouzlo. Ráda jsem se podívala. ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Tak podzim je tady i s mlhami..a ty jsi to Jituš krásně zvěčnila,moc hezké podzimní fotky.hezké podzimní dny...

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní17.10.23 4:12

    Krásná příroda, krásné fotky!!! Já mlhu fotit neumím, takže trochu závidím. Na tvých fotkách ještě není moc vidět podzimní barvení, u nás je to už podzimnější. Přeji krásný den.
    "Můj FOTO svět"

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní17.10.23 5:23

    Jituško, ta mlha je nádherná, jak ve filmu, mlha nad Blaty, krásné závěry. Maru

    OdpovědětVymazat
  8. Jituško, úchvatné fotky! Opravdu nádhera!
    Děkuji a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  9. To je krásná podívaná, klidná hladina, stoupající pára a ten ranní klid. Úžasný.

    OdpovědětVymazat
  10. Jitko, fotky mlhavého podzimního rána u rybníků jsou nádherné. Je pravda, že rána už jsou chladná, ale myslím, že jsme si teplého počasí letos užili. Nic nenaděláme, půlka října je už za námi. Měj se hezky a těším se na další fotky z tvých procházek a výletů, pá 😀😉

    OdpovědětVymazat
  11. Jituško, krásné podzimní fotky. Připomněla jsi mně hejno labutí, které nám přeletěly nad hlavou. Byl to zážitek.
    Měj pěkné říjnové dny. Zdraví Jitka

    OdpovědětVymazat
  12. Krásnou procházku jsi měla Jíťo. U nás mlha, že by se dala krájet, ale přes den se ukázalo sluníčko. Prima den ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Úžasné fotky, mlhavé ráno, nádherný východ sluníčka, paráda ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Moc pěkné fotky s podzimní atmosférou, zvlášť ty s mlhou jsou moc povedené.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  15. To jsou parádní záběry aj u nás jsme měli mlhu také už přízemní mrazíky, včera bylo přímo letně příroda se zbláznila. Hezkou neděli Jituško.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení