18.10.23

Českým rájem

                                               V neděli 8.října se obloha odpoledne konečně protrhala.V sobotu pršelo a i v neděli dopoledne.

                                                                Tak jsme se sebrali,abychom si užili sluníčka a kam tak rychle.Navrhla jsem,

                                                            že se podíváme k rybníkům v Českém ráji,jak se příroda barví podzimními barvami.

                                                                            První je na řadě Rokytnický rybník a výhled na Trosky nad ním.

                                                                                                                              





                                                                                                                                                                                                      


Sluníčko hřálo








Rybník Vidlák.Barvy ještě tu neděli nebyly ty pravé






Rybník Krčák



   









Pohybovali jsme se pod Troskami a ty všude vyčuhují.













Kozy jsem s foťákem zaujala







Mějte se hezky

15 komentářů:

  1. Jituško, naprosto úžasné fotky a ta partička na závěr :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, udělali jste si moc hezký výlet. Ty odrazy na hladině miluji. I když sis představovala barevnější přírodu, fotky jsou krásné. Někdy by se dalo říci o podzimních fotkách, že jsou to momentky, protože nejdřív je zbarvení malé a najednou v mžiku jsou stromy bez listí.

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky se Ti moc povedly!!!!
    Měj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní fotky. Krásné dny. Ráno už je chladno ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Jitko, pro mne opět kouzelné fotky rybníků, to je nádhera. Hodně mě pobavily ty kozy, fakt se zvědavě dívají, co se to tu děje 😂😀😂

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko, tak to jste objeli zase kus světa - já jsem v podobném místě pod Troskami, které jsou v krajině Českého Ráje opravdu nezaměnitelné, vyfotila kdysi kozu, která měla červený šátek na krku! Fakt.Měla jsi s foťákem napilno.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Kozy sice bodují, ale je to krása a to ještě píšeš, že ten den barvy nebyly to pravé. 😀 Někdo prostě žije "v ráji". ☺

    OdpovědětVymazat
  8. Jituško zdravím a moc za komentáře děkuji♥ Fotečky super jako vždy, parádní výlet ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Jituš,moc hezké fotky rybníků a odraz na hladině.Trosky mě zaujaly,nikdy jsem tam nebyla,jen když jedem na zájezd,jsou vidět v dáli...Pěkný výlet a ta parta na závěr je vtipná..

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkné fotky, nejvíc se mi líbí ty s rybníky - mám ráda oblohu odražející se ve vodě.

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní19.10.23 3:00

    Krásné fotky přírody!!! Počasí vyšlo a kozy na závěr jsou super!!! - Někde si podzimní barvy dávají na čas. Přeji krásný den.
    "Můj FOTO svět"

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní19.10.23 7:18

    Nádherné fotky, Jituško, jako vždy, těším se na háčkování, pečení, to nikdy mě nenechá bez slin. Maru

    OdpovědětVymazat
  13. Příroda, voda a ještě zvířátka, která tady dlouho nebyla. Kozy ti pěkné pózovaly. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  14. Opět nádherné záběry Jitu. Měj se hezky a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné fotky. Taky jsem na dovolené pořád vyhlížela Trosky. Jejich silueta je úžasná. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení