12.10.23

Kde to mám ráda

        Každý máme určitě místo,kde jsme rádi a kam se i rádi vracíme.Jak  jsem starší vážím si každého času,který mohu trávit
                     se svoji rodinou..Jedním takovým místem je kynologické cvičiště,které má rodina dcery.Je to taková klidná
                         oáza uprosřed lesů.Kdo ke mně chodíte,tak už o něm víte.Jsme tu teď každou sobotu .Mladým se porouchal traktůrek
                                    a tráva se musí sekat sekačkami.Jsou tu tři a tak se u nich střídáme.Je to velká plocha a chvíli to trvá.Ale na
                               neděli,kdy je cvičák a přijdou sem cvičit nadšenci se svými psy je tu anglický trávník..
                                                                         










Šla jsem se projít do lesa.Ale houby jsem nenašla,ani prašivku



















Bordel kolie Laky je nový člen  rodiny.Dcera se ho ujala,když se o něj jeho majitelka s dcerou
kvůli nemoci nemohla už starat.Jeli pro něj až do Ostravy,Vnučka si odvezla Kiaru do Pardubic,kde
teď žije a dcera chtěla mít zase parťáka na procházky do skal.
Laky je velice paličatý pes.Bude se muset vychovat a socializovat.
Dostala jsem ho na starost a měla jsem co dělat.Je to nezvykle velký pes na bordel kolii.
Přetahovala jsem se s ním o vodítko.Pořád chtěl na jinou stranu než já a má tendenci utíkat.
Zeť si s ním určitě poradí,je to jeho koníček.







Socializace na jiné psy.Pes by neměl na jiné psy štěkat a skákat po nich,neměl by si jich vlastně všímat.
Někteří psi to vůbec nedělají,taková je třeba Bleky,tu jiní psi nezajímají.
Laky se na každého sápe a občas ukáže bojovný postoj.




Často si sem beru kolo,ale tentokrát ne,byla práce.






Po práci jsme si upekli opět buřty,které já normálně vůbec nejím,ale upečený nad ohýnkem mi chutnají



Přeji Vám hezký pátek i celý víkend

16 komentářů:

  1. Jitko, moc pěkný pes, takový veselý kukuč má. A ty ostružiny, ty bych si dala. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná příroda a úžasný pejsek :) Přeji příjemný podzim.

    OdpovědětVymazat
  3. Jituš, sice houby nebyly, ale byla jsi v přírodě, nafotila jsi zajímavé záběry a hlavně jste všichni dohromady měli krásný den. Co víc si přát? 😉

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné místo, nedivím se, že to tam máš ráda!
    Laky je tedy kus psa, trochu vychování to asi potřebuje :o)
    Jituško, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné místo na samotě u lesa. Ani se nedivím, že to máš ráda. Hafík je pěkný a cvičitel si s ním poradí. Krásný víkend a zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné místo. Laky je hezký pes. Molina od syna by taky potřebovala větší drezúru. Je hodná, ale moc se jí nechce poslouchat. :-)
    Pěkný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Jitko, hezké místo (moc pěkné fotky kytiček a dalších detailů). Ale jeho sekání bez traktůrku nezávidím...

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní14.10.23 2:49

    Hezké místo v lese!! Jak je vidět, máš tam taky co fotit a fotky se povedly!! Laky je hezký pes a buřtík mu určitě chutnal!! Pěkný víkend přeji.
    "Můj FOTO svět"

    OdpovědětVymazat
  9. Hezké fotky Jituško, u nás se zase pekly v ohništi brambory, to byla hezká doby, dnes každý griluje maso nebo opékají se buřty, brambory nějak zanikly. Maru

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky Jíťo super fotky. Laky se určitě srovná jed fakt velký.. Výcvik potřebuje. Za rok ho nepoznáme.Měj se moc pěkně ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Jitko, moc pěkné fotky. Opečeného buřta jsem neměla docela dlouho a přitom je mám moc ráda. Laky je nádherný, ale bude to chtít čas a trpělivost. Je fajn, že se toho ujal zeťák a je to pro něj zábava. Měj se hezky, pá 😀😉

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné místo,pěkně v lese nebo u lesa. Údržba věru náročná, když odejde větší zechnika. Pejsci i páníčci si to tam užijí. Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  13. Jituško hezké místo a fotografie. Laky pořádný pejsek... Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  14. .🍂🍁Nádheráááááááá jako vždy moc hezké fotečky děkuji Jitulko

    OdpovědětVymazat
  15. Překrásné fotky, příroda, cvičiště, pejsci i psovodi ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Úžasné fotečky a díky za ně Jitu, pejsci jsou moje srdcovka potěšila jsi mne moc♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení