25.10.23

Výlov Žabakoru

                                                          Výlov rybníků patří k podzimu.U nás je to výlov Žabakoru,největšího rybníku v Českem ráji,který se konal

                                                                     opět 16.října.Věděla jsem už od loňska,že jak se začne rybník vypouštět budou se volavky

                                                              stahovat dolů ke břehu.Rybník se nedá obejít a to je dobře.Myslím,že je to hlavně kvůli spoustě ptactva,

                                                                           které tu žije a jejich hnízdění na jaře.A tak jediné místo,kde se dá pozorovat dění na rybníku 

                                                                                      je u silnice a je tu i dřevěná pozorovatelna.A protože jezdíme okolo,když jedeme

                                                                       k  mladým na Olšinu a to je poměrně často,tak  jsem dny před výlovem měla přehled.

                                                                                  Fotografie jsou z pátku,soboty a neděle z rána.Později,kdy už byl na silnici velký

                                                                                                   ruch se volavky přesunuly dále do středu rybníku.

                                                                                                                                Pátek





Sobota






Neděle.To už voda hodně ubývala.





Pondělí 16.října začal výlov











V úterý dopoledne jsme se sem jeli ještě podívat,samozřejmě,že kvůli volavkám.
Většina volavek se přesunula až k ostrůvku a tak jsem je fotila
přes plot rybářů.Rybáři mají oplocené prostory podél pravého břehu rybníku.Fotilo se mně nakonec lépe,jak  ze stativu.
Foťák jsem měla opřený o kovový sloupek oplocení.



















Nemohla jsem se vynadívat.Jsou to pro mě úžasní ptáci,jako i ostatní,kteří
žijí u rybníků v Českém ráji.Fotek mám hodně a tak bude ještě později jeden
příspěvěk věnovaný volavkám s trochou zajímavostí.
Mějte se hezky


16 komentářů:

  1. Jituško, ani já se nemohu vynadívat! Naprosto dokonalá reportáž, vlastně časosběr! Nádhera!
    Moc děkuji a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško moc hezké fotografie, hlavně ti ptáci. Přeju hezké dny, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní25.10.23 7:08

    Paní Jitko tleskám.Kdyby jste řekla pustili bychom vás od rybářů blíže ke břehu.Fotografie jsou krásné a dovolím si vás o něco požádat.Píšu vám zprávu,našel jsem si vás na faceboku.Děkuji Stehlík

    OdpovědětVymazat
  4. Tvoje reportáž se tedy moc povedla. Opravdu krásné fotečky !
    Hezký den, Jitko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná reportáž, u nás také bude výlov, ale volavky jsem v minulých letech neviděla. Uvidím jestli mi to vyjde se tam zastavit a nasát trochu jinou podzimní atmosféru. Měj se krásně a zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné ráno u rybníka!!! I já se chystám na "výlov", ale kdoví jaké bude počasí! Trochu jsem překvapená, že tam nemáš žádné racky, u nás jsou při výlovu celá hejna. Přeji krásný den.
    "Můj FOTO svět"

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný výlet u rybníka Jituš,povedla se ti nádherná reportáž ,volavky jsou úžasné.U nás jsem je nikdy neviděla,tak jsem se ráda podívala.Hezké dny přeji..

    OdpovědětVymazat
  8. Jituško tak to jsou nádherné fotografie a krásna reportáž a ty ptáci volavky něco neskutečné moc se mi to líbí hezké dny přeji opatruj se ..

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky Jíťo, to jsou super fotky. Těch volavek co tam je. Výlov rybníku to je vždy událost.

    OdpovědětVymazat
  10. Jitko, moc pěkné fotky - jak volavek, tak i ty na začátku s rybníkem a v něm se odrážející oblohou.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Jituško, tak jsem zase zpět, prohlédla jsem si Tvoje fotografie z výletú a procházek, všechny jsou nádherné♥ Omlouvám se, že nebudu komentovat všechno , dost odpočívám ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Jituš,
    velmi krásné fotky. Měj pěkné dny...♥

    OdpovědětVymazat
  13. Jituško, moc volavky neznám, taky jsem u nás letos viděla výlov kaprů, moc hezká podívaná. Maru

    OdpovědětVymazat
  14. tak tohle jsou parádní fotky! těch volavek! také bych je fotil do nekonečna....krásné

    OdpovědětVymazat
  15. Jejky to jsou super fotky, prohlížení jsem si užívala ♥

    OdpovědětVymazat
  16. No páni to je něco úžasného Jíťo volavky super jen škoda, že k výlovu jsi nemohla ale na kapříka se už těšíme :-)♥ Mám radost a díky za vše♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení