23.1.24

To nej v roce 2023

  Reaguji na výzvu Helenky,čím byl pro mě každý měsíc roku 2023 důležitý.Nebudu sem dávat přehled našich
výletů,ale pouze některé vyzdvihnu a to takové,které byly pro mě nějakým způsobem nejzásadnější
a další události,které byly hlavně radostné.
Leden
V lednu byl nejkrásnějším zážitkem pro mě maturitní ples vnučky Nicolky v Humpolci.
              Dočkala jsem se i tance s manželem.Po půlnoci,kdy hudba už hrála klidněji a v sále se sešeřilo.
               Podle příspěvků na blogu byl leden téměř bez sněhu a počasí se zdálo být příznivé pro výlety.
               Pár jsme jich uskutečnili.Jeden výlet byl s kamarádkou a dokonce jsem vyjela už 2.ledna na kole







Únor

       Únor vždy začínáme velkou oslavou vodnářů.Vnuk 1.února,zeť 2. a manžel 4.
Vařím,peču,baví mě to.


                                                                                                
Dalším velkým překvapením bylo,když zavolal manželovi kamarád,že na poli u Všeně jsou jeřábi.
Neváhali jsme a vyjeli za město.Zdálo se mi to předčasné,ale byli tam.Během roku jsme je viděli
v Českém ráji několikrát.Vždy pro mě velký zážitek.      
                                                                                                                                                                                                                                             
                                                                                                                                                      

Březen

V březnu už vyhlížím jaro.Jako každý rok jsme vyjeli do Podtroseckých údolí za bledulkami
                                                                                                                                                                                      


Duben

 Ten se nesl zase ve znamení oslav,Máme v rodině tři dubňáky,dcera,syn,vnučka a svátek nejmladší vnučky.
  Ovšem nejdůležitější pro nás byly přijímací zkoušky Sabinky od syna na Střední  zdravotnickou školu
.Byla přijata a budeme z ní mít  zdravotní sestřičku.

                                                                        V dubnu jsme navštívili další dřevěné zvonice.Mám vždy radost,když objevím nějakou novou




                                                                                                                             Květen

                                                                  V květnu jsme vycestovali na pár dnů do Polských Krkonoš,dárek od našich dětí.
                                                         Byla jsem nadšená a uvědomila si,jak mi to prospívá odjet na pár dnů z domova.Bylo tu krásně a během roku
                                                                                       jsme se do Polska vraceli na další poznávání památek
                                                                                                                                                                   





Červen

                                                                     V červnu jsem měla setkání od bývalé práce.Jsme tam samá děvčata,která jsme k sobě měla v práci
                                                                           nejblíže a máme i v důchodě.Setkání máme  2x do roka ještě i před Vánocemi.
                                                                          V červnu už bylo teplo a tak pokud  jsme nebyli na výletě trávila jsem hodně času
                                                                                 u svých  sester a nebo dětí na zahradě a těšila se z rozkvetlých záhonků

                                                                                                                                                                                                                                                                       


V červnu jsme byly pozvané i s druhou babičkou vnoučatama od dcery na výlet.
Nebylo to poprvé.Projdeme se a jdeme na oběd a potom do cukrárny.
Nicolka v květnu odmaturovala,Tadeáš měl za sebou zkouškové období a oba chodí přes léto na brigádu a 
tak si to mohou dovolit.

                                                                                                             Červenec

                                                  :Největší zážitek byl koncert 60. let skupiny Olympic pod hradem Valečov v rámci
                                               Valečovského kulturního léta..Chodíme sem pravidelně každý rok s přáteli na nějaký koncert.
                                                                                                       
                                                                     Dcera mě potěšila,že se ujala nechtěného psa kolie Lakyho.
                                                                                                                                                      

V červenci jsme výletovali,jak s vnukem tak i s vnučkami od syna.S nimi jsme navštívili Bučovský mlýn,
                                                                   kde se nám moc líbilo.                                                                               
                                      

                                                                                                                S vnukem se nám nejvíce líbily Vranovské skály
                                                                               

      Srpen

 V srpnu jsme výletovali a jezdila jsem také hodně na kole.Občas se sestrou a nebo kamarádkou.
Ve velkém horku jsem byla nejraději u vody.Nejčastěji u dcery v bazénu.
Z výletů byl nejhezčí ten s vnučkou Nicolkou a její kolií Kiarou.
Nejvíce se nám líbila dřevěná zvonice u kostela sv.Bartoloměje v Koči

                                                                 Velký zážitek byl,když jsme u jednoho rybníku,kolem kterého jezdíme,když bereme pohonné
                                                                                  hmoty v Sukoradech uviděli černé čápy.Viděla jsem je poprvé v životě.
                                                                                                                                                       
                                                                                                                                                   

                                                                                                                                             
  
                                                                                                      Září
                                                                   V září jsme jeden výlet uskutečnili opět s vnukem a to do Polska  
                                                                                   na hrad Czocha,ale i na další památky.
                                                           Hrad byl krásný a rozsáhlý a mě nejvíce zaujaly růže,které byly
                                                                                          plné kapek po dešti.                    
                                                                           

                                                                                                    

                         Říjen

                                 K 52.výročí svatby jsem dostala od manžela krásnou orchidej do mé sbírky
                                              a pozvání k posezení v restauraci společně se sestrou a švagrem.
                                                       
                          Užili jsme si to hezky,dali jsme si i dobrou večeři a ač jsem sebou měla foťák,nefotila jsem.

                                                                                                                                                         

Z výletů mě nejvíce zaujal roubený kostel sv.Mikuláše se zvonicí ve Velinách na Pardubicku
                                                                                                                                                             

                                                                                                                                         Listopad                    

                                                                                      V listopadu byla pro mě nejdůležitější a nejhezčí oslava 20.let vnučky Nicolky.
                                                                                                                      Listopad až na pár dnů byl hodně deštivý.
                                                                                                             Nějaký výlet jsme stihli,všechno mám na blogu.
                
                                                                                                           
                                                                                                                                   Prosinec

                                                                            Měsíc nabitý událostmi.Můj svátek,narozeniny,Vánoce a Nový rok.                                                                                                                                                                                                      Samá návštěva a setkávání s přáteli.Také pozvání od sestry a švagra na
                                                                  na posezení v restauraci při příležitosti jejich výročí svatby.A nakonec i radost z podařeného rumového
                                                              dortu na přání vnuka.Počasí v prosinci hodně pozlobilo.Po deštích záplavy a hned na to záplavy sněhu.
                                                                                                                                      
                                                                                                                                             

                                                                         Je hezké,když na Vás doma vždy někdo čeká.Na nás naše Modřinka.Otevřeme dveře a je za nima.
                                                                                                                       Je na mně závislá a proto se mi ji těžko opouští


Omlouvám se za neuspořádané texty,ač se snažím sebevíce kurzor si dělá co chce.
Nevím,zda mám něco špatně nastavené a nebo Modřinka,která mi skočí na klávesnici něco zmáčkne.
A nebo jsou to jenom moje tančící ruce
                                                                                                                   Věřím,že i v roce 2024 nás čekají hezké zážitky

                                                                                                                     a hlavně si přeji,abychom byli všichni zdraví.                          

                                                                                                                                                                                                                

                                                                                                                                                        

                                                                            

17 komentářů:

  1. Anonymní23.01.24 7:25

    JItuško, začala jsem si vypisovat který měsíc se mi moc líbil, nakonec jsem zjistil, že skoro všechny fotky jsou opravdu moc krásné, jenom vypíchnu tu v autě nebo piva tři a ostatní, vybrala jsi moc hezky, díky za ně. Maru

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkně jsi zdokumentovala a popsala určité zážitky minulého roku . Tak ať je podobně zážitkový i tento rok.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsi rozmanitý rok plný výletů a rodinných oslav. Černý čápi jsou úžasný. Hodně výletů a nových neobjevených zvonic i v letošním roce přeje Večernice.

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, Hela měla skvělý nápad s tím r.2023. Taky se ti povedlo vylovit z archivu fotky, charakterizující loňský rok. Vidíš, s těmi zvonicemi jsem na svém přehledu nepracovala, ač jsem jich loni navštívila taky pěknou řádku, ale co, bylo toho tolik...kdyby tak byl každý rok stejně bohatý, na zážitky a úspěchy vnoučat, což?
    Připomněla jsi mi maturitní ples vnučky a přijetí na VŠ - ale to není moje zásluha. Radost se ale dostavila!
    Tak ať se daří i letos. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,výzva nebyla o našich zásluhách,ale o radosti a tu mi dělají nejvíc vnoučata

      Vymazat
  5. Jíťo měla jsi krásný rok na pěkné zážitky, vše si dobře nafotila , tak ať se daří i v roce 2024 ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Měla jste hezký rok,rád vás sleduji na instagramu,máte tam moc hezké fotky a sem si chodím pro další.
    Na to,že máte tak velká vnoučata vypadáte mladě.Budu váš obdivovatel.Jiří

    OdpovědětVymazat
  7. Koukám že s Olympicem máme stejný zážitek! Černý čáp tu u nás v lese hnízdí už několik let, a létá nám přes barák a občas tu loví i na řece. Rok ti myslím vyšel skvěle!

    OdpovědětVymazat
  8. Jitko, minulý rok jsi měla opravdu nabitý příjemnými událostmi, přeji aby i tenhle rok byl pestrý. Měj se hezky, zdravím 😊😄

    OdpovědětVymazat
  9. Jituš, Ty žiješ hodně aktivně, takže jsi určitě měla z čeho vybírat. Líbí se mi to, bylo toho hodně a parádní fotky i zážitky. 👍

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Jituško, ze srdce děkuji za tvou účast! Tvůj příspěvek se mi moc líbí, hezky si zhodnotila uplynulý rok.
    Ať ani ten nový nešetří hezkými událostmi.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Jituško ráda jsem si prohlídla Tvůj příspěvek k výzvě, měla jsi to pestré. Jsi akční ! Měj se moc hezky, Lenka

    OdpovědětVymazat
  12. Jitko, ráda jsem se prošla tvým loňským rokem. Ať je i ten letošní plný událostí, za kterými bude radost se ohlédnout.

    OdpovědětVymazat
  13. Krásně si popsala fotky z cest Jituško♥, nádherné fotky jsi vybrala ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Rozházené texty jsem nevnímala, ale moc jsem vnímala tvůj hezký rok. Děkuji za nahlédnutí do tvého života, máte krásné vztahy s rodinou, s vnoučaty, a to je moc dobře. Ať máš i tento rok spoustu krásných zážitků a fotografických úlovků.

    OdpovědětVymazat
  15. Jituško díky, že jsi nám dovolila nahlédnout do Tvého soukromí, parádní fota jsi vybrala ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné zážitkyJitu máš hezké vzpomínky to já nemám hihi.🌹😘❣️ (◕‿◕)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení