6.1.24

Ráno u Turnova

                             Tak jsme se namlsali,je zajímavé,jak  takový dort přitáhne lidi a udělá mi násvštěvnost blogu 2x takovou.

                                             A po sladkém to chce pohyb.Kardiologové říkají,že denně aspoň 5 tisíc kroků.Když tu s námi žila Bleky bylo

                                                     to snadné,3x denně na procházku a dělala jsem rekordy.Teď je to horší.Prosinec snad celý propršel

                                                        a leden začal stejně.Navíc manžel má problémy s kolenem a já jsem rozřezaná,sedm stehů na dost

                                  namahaném místě.Ale nic vážného,byl to plánovaný zákrok hned po novém roce.Jeden den,kdy mě manžel vezl 

                                     do nemocnice  na krev se při východu slunce zajímavě barvila obloha.Prozřetelně jsem si vzala foťák.

                                                                                      Hledali jsme kolem města nějaké pěkné záběry.                                                                                                    

                                                                                                                                                                                                                                                                   

     






                                                                           Jizera v Nudvojovicích se už uklidnila,ale to bylo 2.ledna a teď už prý zase zlobí.









Východ slunce z Vrchhůry v Turnově







Směr na Sekerkovy Loučky.Jsou odtud vidět Trosky



Na Hruštici v Turnově




Z Hruštice je pěkný výhled na Turnov.Dokonce i na Bezděz.



Manžel mě trochu povozil a na nějaký výlet si budu muset ještě chvíli počkat.
Na to,že je každý den pod mrakem a občas prší,jsou někdy východy
a západy slunce krásné.Zrovna včera,ale bohužel zatím nikam nemohu.
O víkendu má mrznout,těším se,protože je to určitě zdravější,jak tohle  vlhko a teplo.
Mějte hezký víkend



23 komentářů:

  1. Jedna fotka hezčí nežli druhá. Taky jsem toho teď v těchto dnech moc nenachodila. S deštníkem chodím nerada.
    Tak ať seš co nejdříve fit a měj pěkný víkend !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s tebou, měla jsem v příspěvku Adventní setkání vánočku a byl to nejsledovanější příspěvek. Přitom to je příspěvek jenom pro vzpomínku, jinak je to o ničem. Ano, jídlo táhne.
    Vycházky také zanedbávám. Vše je rozmáčené, klouže to, hodně foukal vítr a stále poprchává. Musíme odpočívat a na jaře prošlapeme boty.
    Brzké uzdravení a přeju ti pěkný víkend. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se nesmírně líbí ty mlhy na "blatech". To jak se krásně válí po loukách a mezi lesy.

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško krásný východ slunce jsi nafotila, přeju Ti ať jsi brzy v pořádku a nic Tě nebolí, Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné odpoledne Jíťo, pěkné fotky. Snad ta voda neudělá moc škody.

    OdpovědětVymazat
  6. Zase hezké fotky, Jituško. Maru

    OdpovědětVymazat
  7. Mě vždycky baví, když zajedete kousek za město a jen tak mimochodem "jsou tam vidět Trosky" nebo něco, za čím jiný jede stovky kilometrů. Jinak ta Jizera má celkem nízké břehy. ☺

    OdpovědětVymazat
  8. Jitko, vstup do nového roku a hned rozřezaná, to teda nic moc. Ale bylo to plánované a pro letošní rok už máš vybráno 😀 Moc hezké fotky, pá 👍

    OdpovědětVymazat
  9. Břízy se mi líbí! Brzy se, Jitko, uzdrav. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  10. Jituško, ráda jsem k vám nakoukla. Přeji ti rychlé uzdravení, ať zase můžeš výletovat.
    Zdraví Jitka

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Jituško, děkuji za komentíky. Moc hezké fotky jsi nafotila já byla na svátky v Irsku za vnoučaty a dojela jsem nemocná. Ani nemluvím sedlo mě to i na hlasivky, na plíce doufám že se dám co nejdřív dokupy.

    OdpovědětVymazat
  12. Jituško, ty fotky jsou úžasné jako vždycky, neskutečné světlo.
    Rychle se uzdrav!
    Přeji příjemnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Jitko, ty fotky jsou úchvatné. Přeji vám oběma, aby se rány zhojily a klouby uklidnily. Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  14. Jituško, krásné fotečky,teď bývá obloha moc hezká.U nás v noci nasněžilo docela hodně sněhu,tak snad vydrží.Opatruj se a brzy ať jsi brzy fit.Hezkou neděli 🍀❤️

    OdpovědětVymazat
  15. To jsou zas tak krásné obrázky, díky! A přeji rychlé zotavení a pak spoustu výletů!
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  16. Fukčarinka - Jitko, krásné fotografie. Je zajímavé jak jsou ti naši chlapi ochotni zastavovat při našem focení z ona auta, nebo za oknem ☺ Buď zpomalí, nebo řekne, počkej, zastavím až bude lepší výhled. Teda aspoň tak to je u nás. ☺ Jitko, brzo se uzdrav ♥

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Jituš,
    velmi krásné snímky. Východ sluníčka...krása. Do nového roku Vám přeji štěstíčko a pevné zdraví!
    Měj pěkné, klidné dny...♥

    OdpovědětVymazat
  18. Jitulko opět moc hezké fotky, měj hezký celý nový týden i když mrazivý u nás pěkná zima ale bez sněhu.

    OdpovědětVymazat
  19. Jitko, krásné záběry barevného nebe. Mně východ slunce cestou do práce zakrývají paneláky, málokdy to bývá fotogenické (a o víkendu východ slunce zaspím).
    Jinak u mne mají kromě jídla ještě velkou sledovanost měsíční shrnutí a nákupy :)
    Hezké dny a ať jsi brzo fit.

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní08.01.24 9:28

    Přeji brzké uzdravení a na koleno doporučuji Pírkovu kliniku v M.Boleslavi...tam fakt umí......Prima den bez bolístek přeje Olina z Jizerek

    OdpovědětVymazat
  21. Jitko, krásné fotografie. Moc se mi líbí s Jizerou, i když sledovat, jestli se nezvedá, není nic příjemného. Určitě je dobře, že sis foťák vzala s sebou, člověk nikdy neví, kdy uloví hezký snímek. Přeji brzké uzdravení tobě i manželovi

    OdpovědětVymazat
  22. Jituško úžasné fotky, ty barvy na obloze, žasnu. Díky za tu nádheru. ♥

    OdpovědětVymazat
  23. Úžasné záběry Jituško ♥ přeji brzké uzdravení tobě i manželovi ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení