30.1.24

Pátrání


 Jako velkou milovnici zvířat je mi vždy líto,když čtu na Turnovských stránkách,že se někomu ztratil pes a nebo kočka.

Ještě,že se neztrácejí děti.A tak pátráme.S kamarádkami,se sestrou.Kocourek sousedů se našel,to byla velká radost,

ale pes z Ploukonic ne.Líbí se mi,jak jsou lidé nápomocní při hledání.Pes se ztatil kolem rybníků Písečák.Místo,kam jezdíme na procházky.

Kolikrát jsme ho i s manželem tady viděli..Starý bílý,mohutný retrívr.Občas si ze zahrady vyšel kousek dál.A najednou se po něm

slehla zem.Už špatně chodil.Hledaly jsme ho s děvčatama několikrát.Domluvily se a manžel nás k Písečáku dovezl autem.

Co by kdo dělal se starým nemocným psem.Je zajímavé,že úplně stejný se ztratil na druhém konci města.

Foťák jsem si vzala jenom jednou,to když napadnul sníh.Pátraly jsem po stopách ve sněhu.Jenže sem chodí snad všichni pejskaři

z Příšovic.Nepátralo se jenom v okolí Písečáků,ale celý tok Jizery až někde do Kláštera Hradiště,protože Jizera teče podél rybníků.













Když jsme jeli od dcery,tak jsme to ještě prošli od Žabakoru k Příhrazům a Doubravě.















Byly to takové smutné procházky.
Majitelé pořád doufají,Nic by mně neudělalo větší radost,než kdyby se pes našel.
Mějte hezké dny

17 komentářů:

  1. Jituško, tak krásné fotky a tak bolestné čtení. To je pro mě černá můra, manželovi se dnes dokonce zdálo, že se Aaron ztratil a navíc v Praze...
    Snad to dobře dopadne!!!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Procházky to byly víceméně smutné, ale fotky jsou moc hezké. Bývalý kocour od syna se taky ztratil, ale asi tak po dvou měsících se našel sám. Najednou se objevil. Hubený byl jako lunt. Potom se už doma držel jako klíště :-).
    Pěkný den, Jitko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky jsou pěkné se sněhem, který u nás již není. Třeba se pejsek najde a nebo už u někoho je. Krásné dny přeje Večernice.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné fotky, jen smutný důvod vyjet do přírody. Kéž by se pejsek našel. Snad nespadl někde pod led. Jeho páníčkům přeji, aby se našel zdravý.

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotečky Jitu, tak snad se pejsánek najde :-( Měj se hezky♥

    OdpovědětVymazat
  7. Jitko, krásné sněhové fotky. Věřím, že hledání pejska dobře dopadne. Připomnělo mi to hledání dceřiny jorkšírky, kterou se podařilo najít a odchytit až devátý den. Měj se hezky, zdravím 😃

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné sněhové fotky jsou již minulostí,co se dá dělat.Snad se najde i pejsek pro radost páníčkům.měj se hezky Jituš..🐕🐾

    OdpovědětVymazat
  9. Líbí se mi, Jitko, ty zimní barvy - na pozadí bílé sněhové. Nedávno jsme u nás na balkoně našli kočku.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  10. U nás teď hodně hárají feny, náš havaňák je z nich jako každý rok úplně mimo. Ani na zahradě ho nenechávám bez dozoru po loňské zkušenosti, kdy mu stačilo pár minut, než jsem se přezula, podlezl plot a utíkal za fenou. Naštěstí fena byla nedaleko, syn byl rychlejší, našel ho během chvilky, strčil do auta. Ovšem to jsem nevěděla, ptala jsem se každého, koho jsem potkala, zda neviděli malého bílého psíka...viděli, ale líbil se prý nějakému mladému pánovi, chytil ho... paní měl modré auto.... to se mi ulevilo, bylo synovo...držím palce Alena

    OdpovědětVymazat
  11. Je mi líto každého ztraceného zvířatka,snad se krásný večer Jituško...

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Jituško, díky za milá slovíčka, zimní fotky nádherné, jsi hodný človíček, že pomáháš, snad se pejsek najde. ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Jituš,
    snímky máš krásné. Důvod procházky opravdu smutný, rozumím ti, mám to stejně.
    Taky jsem před léty hledala našeho malého krysaříka. Byla jsem zcela zoufalá, nikdy ze zahrádky neutekl.
    Našla jsem ho asi po dvou hod. hledání. Děti našich spoluobčanů ho tahaly na provazu, kolem krčku.
    Nějak ho dostaly přes plot. Snad se pejsek najde, je to člen rodiny. Měj pěkné dny...♥

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní31.01.24 6:27

    Krásná zima, Jituško. Je to smutné když se pejsek ztratí, taky jsem 2 krát hledala, sice sama,ale strachh to byl obrovský. Jenomže můj pejsek se sám vrátil, a sousedka ho pustila dírou v plotě domů. A já jak blbec chodila k bráně a pejsek nikde, pak mě vidí sousedka a seřvala mě, kde se couráš, musela sem Besinku pustit dovnitř. Na to jak mě neprávem seřvala nezapomenu. Někdy ochota sousedky není dobrá. Maru

    OdpovědětVymazat
  15. Jitko, hezké fotky, škoda, že příběh k nim nemá zatím šťastný konec. Ale třeba ještě přijde...
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  16. Moc pěkné zimní fotečky ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  17. Moc pěkné fotografie, nám se ze zahrady ztratila malá ovečka a za měsíc Kája/ kačer/ Nenašli sme ani jedno. Myslím , že je ukradl soused. Je nový a dělá problémy. Jeho psi nám rotrhali rok staré pletivo a nedal to do pořádku ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení