2.1.24

Zámek Hrubá Skála

                                                                Vrátím se ještě do starého roku.Prosinec nebyl,co se týká počasí moc příznivý výletování

                                                                                        Těch dnů,kdy nepršelo bylo opravdu málo.17.prosinec byl jedním z nich.

                                                                          Vyjeli jsme směr Hrubá Skála,chtěla jsem si podívat,zda na zámku vydržel červený přísavník.




Už hodně dlouho jsem tady neviděla prázdné parkoviště,většinou tu není kde zaparkovat.
Bylo ale devět hodin dopoledne
Hotel Štekl


Přišla se na nás podívat jenom kočička


Zámek popisovat nebudu,už ho na blogu mám několikrát.


                                                                                                                              Socha sv.Floriana



Socha sv.Vavřince

                                                                                                                                                      




Kostel  sv.Josefa

                                                                     Na recepci byla mladá dívka a tak jsem se ji dovolila,zda si mohu něco nafotit.

                                                                          Nádvoří bylo bohužel zavřené kvůli zámeckých hostům.Tak přísavník nebyl.




Zámek Hrubá Skála











Prošla jsem si zámeckou zahradu.

                                                                                                                                                         
















Od zámku jsou výhledy na Hruboskalské skalní město




Ten den bylo jako na jaře.Bohužel se vrátily deště.
Mějte hezké dny nového roku
                               

19 komentářů:

  1. Jituško, moc děkuji za fotky. Na Hrubé Skále jsem byla před lety s dětmi, byla podzimní neděle a byli jsme tam sami... Před pár lety jsem se chtěla vrátit, jen jsme udělali kolečko na přeplněném parkovišti... Uf!
    Tvé fotky jsou tak příjemné a vyzařují klid.
    Měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Na Hrubé Skále jsme byli s rodiči na dovolené, ale to je tak dávno, že se to už nepočítá. Ráda jsem si s tebou zavzpomínala. To sluníčko mi chybí. Měj se fajn. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné a zajímavé fotky z "jarní zimy".Snad ta pravá zima ještě alespoň na chvíli přijde.Měj pohodové dny,hlavně ve zdraví.💕

    OdpovědětVymazat
  4. Už je to docela dost dlouho, co jsem na tomto místě byla. Moc ráda jsem se na fotky podívala. Jsou moc hezké.
    Klidný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Tetkapernikarka
    Pozdravuji v novém roce a přeji jen vše dobré 😊🍀🍀🍀 Krásné fotky, krásná místa, pro mě neznámá o to víc děkuji za fotky😄 Alena

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko, měli jste pěkně, na prosinec - obvykle se tam podíváme zjara nebo při barevném podzimu. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak pokud nemají nějaký mě neznámý druh přísavníku, tak už by stejně byl dávno opadaný. Sice letošní počasí stále je hodně teplé, nicméně rostliny mají své geny dané zákonitosti a co má opadat v září až listopadu tak opadá. Zámek jsem viděla jen zdálky....

    OdpovědětVymazat
  8. Jitko, podle fotek bych řekla, že jaro je za dveřmi 🙋‍♀️😄

    OdpovědětVymazat
  9. Jitko, prima výlet. Já na Hrubé Skále byla naposledy tak před 20 let, spíš možná o něco déle, takže jsem si ráda dala opáčko.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkné fotky ⚛ ღ ♥ koukám jakou tam mají pěknou Juku⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Je vidět, že i v tomto ročním období se dají nafotit moc hezké fotky. Líbí se mi ty sochy. Nikdy jsem tam nebyla, je to od nás přes celou republiku, ale Hrubá Skála je známý pojem. V Č. ráji je hodně hradů a zámků, kostelů a zvonic. ☺

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné fotečky Jitulko zdravím zámecká zahrada je moc hezká opatruj se..

    OdpovědětVymazat
  13. Jituško děkuju za pěkné fotografie a přeju pohodový celý nový rok, Lenka

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní04.01.24 6:58

    Jituško, nádherné památky, pořád je na co se dívat. Matu

    OdpovědětVymazat
  15. Parádní výlet Jitu, ta zahrada je nádherná.⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Jituško super výlet, úžasné fota, moc se mi líbí ♥

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherné fotky Jituško ♥ kočička byla zvědavá, hihihi♥

    OdpovědětVymazat
  18. Na Hrubé Skále jsem byla mockrát. Poprvé jako zamilovaná dvacetiletá, to jsem netušila, že já, holka z Plzně, v kraji zůstanu napořád i s tím mladým mužem, co jsem se s ním vedla za ruku. Několikrát jsem pak se školními dětmi dojela do Turnova a procházkou jsme to vzali přes Valdštejn, Hrubou Skálu a skončili v Sedmihorkách na nádraží. Fotky jsou krásné, dojaly mne. Máte úžasného koníčka. Přeji hodně zdraví a dobré oko v roce 2024 a těším se na další fotky Alena z Jičína

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení