22.5.24

Malá projížďka na kole

     Tentokrát se mnou na kole jela sestra.Moc možností v okolí není,kam se jet na kole projet,aniž bychom jely pořád po silnici a nebo přes město.To už vůbec ne.A tak jezdíme stejnou trasu do Příšovic a dále podél Jizery.Je to tam hezké a i klidné.Jezdíme často,ale fotím jenom občas.Slábne mi baterie na kole,možná i já a tak se na dlouhé vyjížďky už nevydávám.Než si nechám zkontrolovat baterii.

                      Jizera tady klidně plyne                                 















Kostelík  sv.Filipa a Jakuba na Všeni












Tady vjíždíme zase do Příšovic a na hlavní silnici.
To už foťák nevytáhnu
Přeji Vám hezké dny


14 komentářů:

  1. Jitulko moc zdravím no fotečky nádheráááááááááááá no já mám kolo na opravu píchla sem no já to opravit neumím ale hned mi udělají celou generálku kola mám elektrické kolo tak sem to dala odborníkům opatruj se,,

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná projížďka nádhernou krajinou,je to relax na duši Jituš.Máš výhodu,že můžeš dělat výlety po vlastní ose na rozdíl ode mne.Ale těšme se z jarních dnů,hlavně zdravíčko..🌞🌼🌸

    OdpovědětVymazat
  3. Jitko, tohle, když má Jizera málo vody, mi to připomíná Ploučnici mezi Českou Lípou a Benešovem n.Pl. - kde to dobře znám.Taky soutok Jizery a Labe v Toušeni.Máš to pěkné terény k vyjížďkám. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasná příroda, stromy, řeka a výhledy. Super. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  5. Jíťo měla jsi pěknou projížďku. Krásné m ísto i fotky. Hezké dny přeji ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko, projížďka podél vody je super. Tam je pořád nač koukat....
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná projížďka, Jituško! Jezdíš na krásná místa!
    Děkuji za kouzelné fotky a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní23.05.24 7:04

    Jituško, kouzelná příroda, hlavně, že máš s kým jezdit, jak víš já jezdím sama i tak si přírodu vychutnávám. Maru

    OdpovědětVymazat
  9. Takové cesty kolem řeky mám ráda - tedy bez toho kola, já všude pěšky. Počasí hezké, i fotky se ti povedly, takže to byla hezká vyjížďka. Přeji klidný a příjemný den.

    OdpovědětVymazat
  10. Jitko, projížďka na kole kolem řeky, to je parádní relax, zdravím 😀

    OdpovědětVymazat
  11. Jitko, nádherné fotky přírody ♥ Přeji krásný večer .)

    OdpovědětVymazat
  12. Jituško, krásná zelená příroda. Moc pěkná projížďka kolem řeky, to bych si taky nechala líbit.
    Posílám pozdrav. Jitka

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherná projížďka krásnou krajinou, parádní fota ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherné fotky, je super, že máš možnost jezdit na kole, kde není provoz. Já bydlím v místě kde nejsou stezky pro kola . Jsou jen samé silnice kde jezdí jedno auto za druhým 3 cesty bych jela po pražské a tam je šílený provoz1 - 2 x v týdnu tu je havárie, před týdnem bylo v sobě 6 a ut. A dálší silnice jsou samá zatáčka a je to nepřehedné ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení