11.5.24

Rybníček na Všeni

 Jsou hezké dny,které využívám k procházkám a k jízdám na kole.Co jsme přijeli z hradu jsem zatím neměla chuť

navstívit nějakou památku,protože se pořád ještě probírám fotografiemi z dovolené.Jde mi to pomalu,protože nemohu sedět dlouho u počítače.Ráda bych

sem všechno dala do začátku června,protože mě potom čeká operace očí a po ni tu nějakou dobu nebudu.

Rybníček u Všeně,můj oblíbený cíl při jízdách na kole.Je tu neuvěřitelný klid.Je vidět na obec Všeň s kostelem sv.Jakuba a Filipa.







Na břehu jsem zahlédla volavku a v rybníku nutrie




                                                                                                                                          





















Tady to místo používám k meditaci.Mám na mobilu pár meditací,nasadím sluchátka a užívám si chvíle absolutní pohody,klidu a souznění s přírodou.
Přeji Vám hezký víkend

19 komentářů:

  1. Kouzelné místo, Jituško! Ten klid je cítit i z fotek. Nádhera!
    Jak čtu, naplánovala sis na léto operaci - budu na tebe myslet a věřit, že vše dobře dopadne.
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Klid z toho jen čiší! S těmi meditacemi to není vůbec špatný nápad! Taky mám pár míst kde by se to při zastavení hodilo si poslechnout....

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké místo i fota, měj krásný víkend Jitu. Já omezuji PC jsem raději venku tak se omlouvám ale chodím se dívat :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško, ta první fotka foceno od rybníka tak to je přesně jako naše vesnice, v pozadí i náš kostel. Maru

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná příroda je jedna velká meditační místnost. Budu držet palce ať vše dobře dopadne. Pěkný víkend přeje Večernice.

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko, meditační místo jsi vybrala skvěle, už z fotek je cítit pohoda a klid, navíc by mi byla příjemná voda. Přeji pěkný víkend, zdravím 🌞😊

    OdpovědětVymazat
  7. Jituš, krásné fotky. 👍👍👍 Cítím při jejich prohlížení pohodu a klid.
    Měj hezké dny. 🍀🌸

    OdpovědětVymazat
  8. Jitko, moc hezké fotografie, mě by se u rabníčku také líbilo. Jitko, přeji zdárný průběh operace a brzký návrat mezi nás ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Jitko, pěkné místo a koukám že i u vás je sucho. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  10. U vody je vždycky hezky, zvlášť za slunečného počasí. A kytičkové fotky jsou moc pěkné

    OdpovědětVymazat
  11. Jituško krásný večer, nádherné místo jsi vybrala, pohoda, klídek, parádní fota ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Úžasné fotečky!!! Tento váš rybník je kouzelné místo a když vyjde počasí, tak je to paráda!! Super! Přeji hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  13. Pěkné místo. Na relax jako dělaný.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  14. Jituško, krásné fotky, čistokrevné jaro.
    Krásné květnové dny. Jitka

    OdpovědětVymazat
  15. Moc kouzelný rybníček ,okolí i kytičky,hezké další dny 🍀🌞

    OdpovědětVymazat
  16. Překrásné fotky krajinek a kytek Jituško♥

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné místo i fotečky. Ta hladina vody je taková uklidňující. Odkvetlá pamprdlice úplně láká do foukání hihihi ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  18. Jitko, moc krásný kousek přírody 🌞

    OdpovědětVymazat
  19. Hezké místo i fotečky jako vždy relax super ..

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení