5.5.24

Zámecký park Hrubý Rohozec

      

                                                                           26.dubna jsme se se sestrou a naší kamarádkou vypravily do parku zámku Hrubý Rohozec.

Chodíme sem každý rok potěšit se rozkvetlými azalkami a rododendrony.Po mrazech předešlých dní jsme byly

                                                                                                                                              trochu nejisté.







Obavy se potvrdily.Všechno bylo omrzlé.Dokonce i některé stromy.
Bylo nám z toho smutno.





Samozřejmě se mráz nevyhnul ani magnoliím





Zámek Hrubý Rohozec mám na blogu již několikrát a tak historii už nevypisuji.
Kdo má zájem může si přečíst zde:





Hospodářské budovy


Schody k Jizeře jsou ve špatném stavu.Tam hodně opatrně










Umělá jeskyně dost zarostlá







Kašna zatím bez vody





Kapky po nočním deštíku





Chodívaly jsme ještě do zámecké zahrady zámku Sychrov také kvůli azalkám a rododendronům,
tentokrát si to odpustíme i když i tak by byla procházka hezká.
Mějte hezké dny

15 komentářů:

  1. Jitko, párkrát jsem tam byla obdivovat liliovník tulipánokvětý...Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Zámek je moc hezký, já jsem tam ještě nebyla, tak jsem se ráda koukla na fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, moc krásné fotky z pěkného mista.

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško, děkuji za krásnou reportáž, i když z těch zmrzlých keřů je člověku smutno. Byla jsem tam několikrát, vždycky ráda...
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Přímo u zámku jsem byla jen jednou.
    Pořídila jsi moc hezké fotky. Jen škoda těch omrzlých okrasných keřů. Je to letos na mnoha místech.
    Měj pěkný den, Jitko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko, s tebou jsem oprášila vzpomínky na náš výlet. Mrazy nás letos hodně potrápily, také mi zmrzly azalky, ale rododendron teprve začíná pukat, tak snad to vyjde s ním. Okna v kamenném rámu jsou nádherná. Měj se fajn a zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  7. Parky jsou místa, která ráda navštěvuji. Pokud se ještě snoubí s historii, bývají to i místa romantická. Hezké fotky. Přeji krásné a pohodové dny!!

    OdpovědětVymazat
  8. Jituško zdravím zámek je hezký a děkuji za krásnou podivanou opatruj se hezký týden přeji..

    OdpovědětVymazat
  9. Jituško zdravím, nádherný výlet , úžasná fota , kapičky nááádhera ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní07.05.24 7:05

    Jituško, u nás to taky tak omrzlo, hezký výlet to byl i tak. Maru

    OdpovědětVymazat
  11. Jituško prohlédla jsem si Tvoje fotografie, všechny jsou moc pěkné. Jelikož jsem stále unavená, tak se omlouvám , že nebudu víc komentovat. Děkuji za komentáře na mém blogu ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Zdravím Jíťo, nádherná podívaná ⚛ ღ ♥ kapičky jsou jak korálky ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Jituš,krásný zámek,krásný park,jen škoda ,že mráz toho hodně poničil,s tím ale nic nenaděláme.Doufejme,že některé rostlinky se ještě vzpamatují,přejí pěkné dny..🌞🌸

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné fotky, Jitko. Na zámku jsme byli před spoustou let, je to už opravdu dávno. Škoda těch pomrzlých kytiček, letos si příroda opravdu nemile hraje. Měj se moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  15. Zámek Hrubý Rohozec známe i my vzdálení, já jen podle názvu, tak díky za nahlédnutí. Mi pomrzla hortenzie, tak asi nepokvete... Snad si příroda pomůže.
    Přeji hezký den. 👍

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení