22.9.19

Detaily opět starými skly

Fotografie z výletů nemám zatím hotové,ale mám připravené další mé pokusy starými skly.Jak už jsem psala,baví mě to.Je to hodně o trpělivosti a tu já mám.Kolikrát nafotím třeba 20 fotek a vyberu jednu.Vím,ale ze skupiny,kam chodím pro rady,že to tak má každý.Jednodušší by bylo vzít mezikroužek a zrcadlovku a v tu ránu je pěkná fotka.Já se ale ráda mořím s něčím novým.A zažiju u toho i spousty legrace.Mám domluveno s kamarádkou,že jak zaprší,zavoláme si a sejdeme se u její zahrádky,kterou má v zahrádkářské kolonii u sídliště.Jenže u nás jen tak nezaprší..A tak stříkáme postřikovačem.Jenže už má také na zahrádce skoro vše odkvetlé.A tak hodíme k sousedům.Zahrádky nejsou oplocené,to je celá kolonie.Uděláme postřikovačem kapičky,připravím velký stativ,nařídím foťák,samozřejmě,že starými skly se fotí jedině na manuál a ejhle začne foukat.Kamarádka drží kytku,já se kácím se stativem,protože ho nemám třeba na rovině.No asi vypadáme jako povedená dvojice.Staré sklo potřebuje zaostřit na nějaký detail a kapička je k tomu jako stvořená.











































Dnes můj příspěvek zakončím citátem:
Člověk se potřebuje bavit,potřebuje si hrát a hlavně se potřebuje smát.

Mějte se hezky


24 komentářů:

  1. Jituško, tak to je opět něco tak nádherného, kapičky nemají chybu líbí se mi opravdu moc.Jsi šikulka veliká a hlavně hodně trpělivá♥ Asi by mě focení také bavilo,když to vidím :-) Jsem šťastná,že Tě tady mám s Jaruškou, fakt jste úžasné fotografky ♥♥♥🌻🌹🌻🌹Děkuji za milé komentáře,za přátelství kterého si nesmírně vážím♥ Citát je také krásný úplně souhlasím hlavně se musíme smát jelikož smích nám prodlouží život.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko,moc děkuji.Mě baví odjakživa se s něčím babrat.I já si velmi vážím tvého přátelství

      Vymazat
  2. Jituško tak to je bomba nádherné fotečky šikovna moc se mi to líbí nádherááááááááááááááááááááá a děkuji moc *************************************

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, to je nádhera!
    Přeji krásné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní23.09.19 7:42

    Mladá paní,již delší dobu sleduji vaše fotografii.Máte velký cit pro focení,což každý,kdo fotografuje nemá.Focení starými skly se vám velmi daří a proto bych vás rád pozval mezi skupinu stejných nadšenců.Píšu vám ještě do kolonky kontaktní formulář,snad to funguje.Přeji vám hodně dalších skvělých snímků.Vl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Více jsem vám napsala do mejlu

      Vymazat
  5. To je nádhera Jituško...hezký den.

    OdpovědětVymazat
  6. nádherné fotografie******** ty kapky jsou úžasné****** Jituško měj hezký týden ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško,děkuji.Bohužel kapičky si musím stříkat,dlouho u nás nepršelo

      Vymazat
  7. Jitule,mám z tebe radost.Za chvíli budou tvoje fotografie starým skly dokonalé.Děláš pokroky.Až přijedu prohlédnu ty staré objektivy,zda jsou v pořádku.Zdá se mi,že máš dost velké problémy s ostřením.Po tátovi,to už jsou hodně staré.Měj se a užívej babího léta.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karle,díky.To budu hrozně ráda,zdá se mi občas,zda se nemořím s něčím,co ani nejde.Sklo může být i poškozené,já to nepoznám.

      Vymazat
  8. Jíťo, to jsou skvělé, fotky, kapky jsou jak korálky nemá to chybu (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

    OdpovědětVymazat
  9. Jitko, nádherné fotky. Některé si dokážu představit jako fotoobrazy na zdi, třeba v obýváku. Kochám se. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,děkuji.To máš pravdu.Mám své fotografie v obýváku,ale přírody,mohla bych obměnit.

      Vymazat
  10. Jituško, to jsou krásné záběry. líbí se mi moc. Fotky se ti opravdu moc povedly. Já jsem byla v neděli ráno fotit východ slunce ale očekávání barevné oblohy bylo zklamáním. Že žluté záře hned vykouklo sluníčko a barevnost nic moc. Ještě jsem ani fotky nestihla do PC a tak ani nevím. vo z toho bude ke koukání. Nějak nemám čas . Zahrada dá dost práce a mám i jiné úkoly a tak to odkládám až na to bude klid. Měj se moc pěkně a těším se na další foto...

    OdpovědětVymazat
  11. jaru,děkuji.Také občas východ a slunce,který vypadá krásně nakonec zklame mé očekávání.Obloha se mění každou minutu.Já bych zahrádku brala zpátky,mně tam ty práce bavily,až na sekání trávy,té bylo moc.Založím si zase u syna.Na počítač chodím stejně večer a nebo ráno,tak to mám jednodušší.Kdyby mě to bavilo,mohu u něj sedět každý večer,ale já raději něco kutím a nebo čtu.Teď hlavně háčkuji

    OdpovědětVymazat
  12. Koukám koukám a mooooc obdivuji co ty dokážeš za krásnu vykouzlit, díky za ni ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení