13.9.19

Západ slunce z Kozákova

Již nějakou dobu jsem plánovala focení západu slunce z Kozákova.Fotila jsem už z pár míst v okolí Turnova a protože se nechci opakovat,tak vždy přemýšlím kam.Pár fotek z Kozákova jsem viděla a moc se mi líbily.Jenom vystihnout ten správný okamžik.Občas se nám stalo,že jsme přijeli na místo a západ slunce nebyl,překryly ho mraky.V úterý navečer to vypadalo slibně a tak jsme před sedmou hodinou vyrazili,protože Kozákov je asi 15 km od Turnova a slunce zapadalo v půl osmé.
Na Kozákov jsme přijeli akorát v čas.Bylo tu i pár lidí za stejným účelem.
Kozákov je nejvyšší hora Českého ráje,měří 744 m.n.m. a je odtud parádní výhled.Ovšem v podvečer byl zahalený v mírném oparu,ale slunce bylo nádherné.

Riegrova chata na Kozákově s rozhlednou




Na těchto fotografiích je vidět,jak se obloha během čtvrthodiny různě barvila.





Západ slunce krok za krokem.Občas měním objektivy


















Litovala jsem pána,kterého jsem zahlédla,jak běží z parkoviště se synem s připraveným foťákem na stativu.Nestihl to,slunce zapadlo a tentokrát se obloha už moc barevně nezměnila.




Na jedné straně odchází den a na druhé přichází noc.



V dáli Trosky







Kvetou tu ještě kopretiny.Bývá tu většinou chladno a skoro vždy fouká vítr.Tentokrát bylo teplo a bezvětří.


Snad jsem Vás potěšila zapadajícím sluncem a přeji Vám hezké dny.

20 komentářů:

  1. Jituško no moc si mne potěšila hned po ránu krásné fotečky a ten západ slunce je nádherá a ta obloha barevna jsi šikulka a já moc také děkuji Tobě za komentáře přeji příjemný den a krásný víkend budu se těšit na tvé fotografie ********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško,děkuji.Z Kozákova by měl být nejlépe vidět západ slunce.

      Vymazat
  2. Zdravím Jituško, i mě jsi moc potěšila♥ Fotečky jsou nádherné hlavně ta obloha a západ slunce moc povedené opravdu se zde kochám no a ty kopretiny to je něco miluji luční kvítí,díky moc budu se opět moc těšit na další momentky.Hezký pátek a sluníčkový víkend přeji.🌻💐🌻💐🌻💐🌻💐

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné odpoledne Jíťo, další skvělé fotky a ta závěrečná kopretinová nemá chybu 🌼💞🥀🌹🌺

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná podívaná Jituško.Krásně jsi to nafotila.Děkuji...

    OdpovědětVymazat
  5. Jitka tak krásne si vystihla západ slnka je to veliká nádhera*********************

    OdpovědětVymazat
  6. Jituško to jsou úžasné fotografie. Také jsem chtěla vyběhnout do luk, ale sluníčko každý večer zapadá do mraků a barevnost není nijak zajímavá. Ty jsi měla štěstí na nádherný západ slunce a výhod měsíce a pořídila jsi opravdu krásné zajímavé fotografie. Hezký víkend. Má být slunečno tak možná také někam vyrazíme..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,děkuji.Ona je to vždy sázka do loterie,než někam někdy dojedem je slunce taky v mracích

      Vymazat
  7. Jitko, západy slunce se nikdy neokoukají, jsou pokaždé jiné. A to je super. :o)
    Měj fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  8. Jituško, děkuji za tu nádheru!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Jejky ta obloha, to je nádhera, díky ♥

    OdpovědětVymazat
  10. nádherné fotky a západ slunce je supeer*****

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení