10.9.19

Procházka u Vidláku

V neděli odpoledne nám zůstal na starosti pes,syn s vnučkama musel odjet a tak jsem navrhla vyjet někam za město,pes se proběhne a my se můžeme podívat po houbách.Zajeli jsme k rybníku Vidlák.Před dvěma roky jsme tu našli nečekaně přepravku hub.Vloni nic a nyní čtyři houby,ale doma jsme zjistili,že nejsou asi jedlé.Vůbec jsme je neznali a nepoznali ani podle atlasu hub.Nevím,ale v Českém ráji asi nerostou,protože o minulém víkendu byla dcera s rodinou a našli asi podobně.
To nevadí,procházka podél rybníku a v lese byla příjemná.






Cesta je lemovaná skalami



Něco nám vrčelo nad hlavou.Myslela jsem,že je to vrtulník,ale bylo to rogalo.





Rybník je hodně zelený.To nikdy nebylo






Bleky je spokojená a to jsem ráda






Krásný les,ale žádné houby v něm.Ani prašivky







Na rybníku byly dvě labutě


Hned k nám připlavaly.Měla jsem v batohu tvrdý rohlík,tak jsem jim házela.







Labutě vydržím pozorovat.Bleky je v klidu a tak je nevyplašila.




Uprostřed rybníka něco zahlédnu.


Někdo se tu vyhřívá na sluníčku.Nutrie jsou tu pořád


Na konci rybníka zahlédnu i volavku.Je ale hodně daleko.Je tu živo




Listí žloutne,přichází podzim










Jediné houby,které jsme našli.Ale nebyly jedlé


V mechu vypadaly moc hezky




Při cestě zpátky se ještě ohlédneme na Trosky.To se už blížíme k Vyskři


Kaplička sv.Anny na Vyskři


A tady už sjíždíme do Kacanov.V dálce je vidět hrad Bezděz


Prožili jsme hezké nedělní odpoledne.
Mějte se hezky a opatrujte se




18 komentářů:

  1. Moc krásné fotografie. Vidlák je hezký rybník a je tam klid. Proto je tam i živo co se týká ptáků i nutrií . Tam by se mi líbilo . Mám taková místa ráda. Skalní masívy mě vždy upoutají svojí krásou a rozmanitosti tvarů. Opět jsem se potěšila,díky Tobě, krásou Českého ráje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,děkuji.Okolí rybníků jsou také moje oblébené

      Vymazat
  2. Krásné fotky, krásná procházka! Taková cesta udělá dobře lidem i pejskům!
    Jituško, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško to jsou opět moc krásné fotografie,já to stále říkám:A to je ta naše krásná země česká!♥ Z těch fotek opravdu vyzařuje klid i mě by se tam líbilo, jen škoda že houby nerostou jaké zde máš také jsme je nacházely jen nevím název té houby..ještě ti díky za komentáře a neboj obývák pak nafotím celý.-) měj krásné babí léto ♥⊂( ͡° ͜ʖ ͡°)⊃🌻💐💓

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko,děkuji.Těším se u tebe na další fotky

      Vymazat
  4. Jituško nádherné fotečky a ty labudě nádherááááááááááááá a také houbičky našla a ty lysty jak si to krásně nafotila a já děkuji také u mne na foto jo Tobik měl trening tak jsme se byli podivat příjemný podzim přeji a hodně foteček buidu se zase těšit 🌻💐💓🌻💐💓

    OdpovědětVymazat
  5. Jitko, krásné fotky, ty z lesa jsou úžasné. Teď nějak procházky nestíhám, takže jsem si ji užila s tebou.
    Měj příjemný podzim. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,děkuji.Když jsem chodila do práce,nebyla jsem na tom jinak.

      Vymazat
  6. Další skvělá procházka, nádherná příroda 🍁🌷🌺🍂🌹💐🌾

    OdpovědětVymazat
  7. Jitko,to jsou nádherné fotky,tam je krásně.Na Kozákově jsme byli v květnu a zrovna to tam moc foukalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,děkuji.Na Kozákově fouká skoro pořád.

      Vymazat
  8. Další parádní procházka ♥ bezva fotečky ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  9. opět krásné fotky i vycházka******

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení