8.9.19

Zkuste se zasnít

Po rušném víkendu jsem se docela těšila až se doma večer vše uklidní a já si budu moci sednout  k počítači a pokochám se svými výtvory focené starými skly.Když píšu,že se kochám,tak je to o tom,že se těším až stáhnu fotografie z fotoaparátu a budu si je moci prohlédnout.Něco se mi líbí,ale hodně věcí mažu.Mám velký problém se zaostřením.Což se starými skly je opravdu těžké a mně to ještě zhoršuje můj neurologický problém.Ale baví mě to a tak se budu mořit dál.Jak už jsem psala není to nic pro toho,kdo se neumí trochu zasnít.Kvítka jsou pořád stejná,protože fotím hlavně ty,které mám na balkoně.Fotím třemi starými objektivy s použitím mezikroužků.Poznat,co je kterým foceno nevím,protože se o něm nezapisují žádné informace.





























Tyto fotografie jsou určitě pořízeny Heliosem,protože se mi při focení v protisvětle vytvořil klasický bokeh.













Tyhle fotografie jsou focené stativem.Táhla jsem se s ním k Jizeře,aby se mi lépe ostřilo.A co myslíte?Začalo hrozně foukat,takže stativ mně byl k ničemu.

Ve větru





Zakletá včelka




Focení je i o hraní a já si hraji pořád ráda.
Mějte hezké dny


20 komentářů:

  1. Jitko, krásné kapičkové fotky, kochám se i já.
    Dnes jsem je fotila také, kapky rosy na pavučině a také mám problém s ostřením. Ale něco málo jsem si vybrala, časem ukážu. :o) A asi budu muset zkusit kapky na květech, fotky jsou krásně barevné. :o)
    Přeji prima večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,děkuji a budu se těšit na tvé kapky

      Vymazat
  2. Jituško krásně si hraješ.Je to nádherné....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško,děkuji.Není to pro každého.Někdo raději klasiku.

      Vymazat
  3. Jitule,tak ti to jdu ohodnotit.Musím říct,že se mně tvoje pokusy moc líbí,včelky jsou velice zajímavé.To je k vzteku viď,se stativem a ono fouká.Tak pěkně cvič se starými objektivy,táta by měl radost.Přijdu se zase podívat.Pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karle,tvoje pochvala mě těší dvojnásobně

      Vymazat
  4. Jitulko nádherné kapičky si nafotila vždy mne potěšiš děkuji je to nádheráááááááááááááá

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško tak tyto fotografie máš opravdu úžasné. S tou technikou se dá opravdu kouzlit. Já až budu mit hotove zuby a platby za ně tak budu asi také uvažovat o zrcadlovce.Kompakt co mám, občas hůř ostří a také se mi často rozhodí ostřeni hledáčku a pak zjistím, že je fotka rozmazaná. Zatím s tím nic neudělám. Moc se ti fotky povedly a opravdu se také kochám.
    á

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,děkuji.S ostřením je se starými skly problém,chce to pořád zkoušet

      Vymazat
  6. Jituško, tak to jsou moc hezké momentky,jsi šikovná opravdu moc.Kapičky jsou úžasné i včelička moc se mi líbí a díky ,že se můžu vždy kochat nad tou krásou..😻(* ͡° ͜ʖ ͡°)🌻💐.😻(* ͡° ͜ʖ ͡°)🌻💐

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko,moc děkuji.Obrázky už netvořím a tak se vyblbnu starými objektivy

      Vymazat
  7. Jituško, vzhledem k tomu, že jsem naprostý fotografický amatér, tak na tvé fotky jen zírám s otevřenou pusou. Neskutečná nádhera!
    Děkuji a přeji krásné ráno! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,moc děkuji a jsem ráda,že se mé pokusy líbí

      Vymazat
  8. Týýýýý jó Jíťo jsi úplný profík, kouzelné fotečky, kapičky nemají chybu, opravdová pastva pro oči 🥀💞🌹🌼🥀

    OdpovědětVymazat
  9. Leni,děkuji.Je to jenom o tom,že mě baví si hrát.Jako vás baví obrázky,tak mě něco jiného než klasická fotografie

    OdpovědětVymazat
  10. Kapičky mě nadchnou vždy, mooooc krásné ♥

    OdpovědětVymazat
  11. nádhernéě zachycené kapičky, super fotky******

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení