26.11.19

Když ulétli vrabci

Když uletěli vrabci,které jsem přeci jen stačila vyfotit,chodila jsem po sídlišti a manžel pořád nešel.Všimla jsem si,jak se krásně třpytí na sluníčku kapky,po dešti v předchozím dni.Tak jsem neodolala,protože kapky fotím většinou,když je zataženo.

















Tak se jdu zase zvedat.Advent se blíží a než mi vnučky pověsí a nalepí na okna výzdobu,tak ať jsou čistá.Jinak v bytě,kde žije kočka,pes a dva chlapi se musí uklízet pořád.Zatím mě to baví.
Mějte hezké dny

14 komentářů:

  1. No páni, tak to jsou dokonalé fotografie kapky jsou úžasné líbí se mi moc.:-)

    OdpovědětVymazat
  2. perfektně zachycené kapky Jituško********

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné záběry kapiček... Líbí se i zachycená pavučinka na jednom z listů. to je moc krásná fotografie. Trošku Ti to sluníčko závidím, protože my už jsme sluníčko neviděli, ani nepamatuji. Pořád je tu zataženo a mlhavo. Přeji Ti krásné a pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,děkuji.To sluníčko svítilo jediný den minulé úterý a od té doby to už nestojí za nic.

      Vymazat
  4. ahojky Jitka ďakujem za komentáriky..... tak to sú úžasné a perfektné fotky tak detailne no krása..... Veľmi sa mi páčia fotky ako tieto kapky na listoch je to veliká nádhera*********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slávko,děkuji.Fotit detaily mě hodně baví

      Vymazat
  5. Jituško, tvé fotky jsou nádherné, ať fotíš cokoli!
    Taky jedu akci okna a s tím úklidem, to máš pravdu - zrovna včera mi Aaron nadekoroval čerstvě uklizený dvorek rozkousaným klackem a šiškou :o)
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,moc děkuji.
      Tak na zahradě to znám.Když byla Bleky se synem v domečku,tak na zahradě rozryla,co mohla.Doma si věčně přenáší pelech a krom toho,že začíná línat,tak to s ní docela jde.

      Vymazat
  6. Jituško moc krásné zábery kapiček líbí se mi to **************************moc hezké to máš nafocene zdravím

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky Jitulí, super fotečky, kapičky jsou perfektní (◕ᴗ◕✿)❤❤♥️✨

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení