24.11.19

Výletování s tatínkem

Každý rok v tuto dobu,kdy počasí moc nepřeje delším výletům začínám přebírat a třídit fotografie z dětství,kterých mám po tatínkovi plné krabice.Každý rok si děláme s děvčatama z dětství,je nás dohromady osm sezení u jedné z nás,prohlížíme staré fotografie a vzpomínáme.A vytahala jsem i pár fotografii,jak jsme výletovali se sestrou a tatínkem.Sestra je mladší o rok a půl a nejmladší se v té době asi zrovna narodila.Občas si někdo myslel,že jsme dvojčata,chodily jsme stejně oblečené.Babička byla švadlena a tak na nás všechno šila.
Fotografie jsem skenovala a jsou staré skoro 65 let a proto jejich kvalita je věkem znát.Na některých fotografiích jsem nepoznala,kde jsme to výletovali.


Tady jsme na hradě Kost.Dokonce i v zimě.Tatínek s námi pořád někde chodil.Byl nadšený turista.


Tady jsme u rozhledny Štěpánka


Toto místo jsem nepoznala


Vrch Mužský

Hrad Humprecht


Tady jsme v Krkonoších u pramene Labe


Rozhledna Kopanina,kousek od Turnova


Tady na těch fotografiích to nedokážu určit.Skály jsou v Českém ráji na více místech



Humprecht.


Krkonoše,Zlaté návrší,u mohyly Hanče a Vrbaty


Opět Kopanina


Hrad Kost


Výletujeme asi ve Skaláku



Tady jsem to také nepoznala


Skalní hrad Vranov,Pantheon Malá Skála


Hezky jsem si zavzpomínala a pustila Vás na chvilku do svého dětství.
Mějte hezký nový týden,poslední listopadový




20 komentářů:

  1. Jituško,to je nádherná vzpomínka.

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, to je parádní vzpomínání. Zrovna dneska jsme s vnučku Katkou také procházely staré fotografie. Jsou to krásné chvíle, a mám takové fotky ráda.

    OdpovědětVymazat
  3. Jíťo to je paráda, miluji staré fotografie, také si je ráda prohlížím, krásná vzpomínka 💗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Také si ráda prohlížím stará fota a že jich tu doma mám...

      Vymazat
  4. Jituško, to je nádhera! Úžasné vzpomínky, děkuji za sdílení! To je velmi cenná památka.
    Měj hezké pondělí, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Mám těch památek hodně,bůhví co s tím jednou budu.Mám i hodně diáků a filmy,ale ty už skoro nejdou na promítačce přehrát

      Vymazat
  5. Jitko, to jsou nádherné vzpomínky. My jsme s našima téměř nikam nejezdili, jen k babičkám. Ale tam bylo fajn.
    Vy jste projezdili kus světa a to je super, sluší vám to holky.
    Mám také sestru, je o necelý rok mladší a také jsme chodily stejně oblékané, babička na nás šila i pletla a háčkovala, co se dalo. :o)
    Měj fajn týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,děkuji.My výletovali i s babičkama a tetama,to tatínek všechno zorganizoval.Takové babičky byly k nezaplacení,vždyť nebylo aspoň,když jsem byla malá,nic pořádného.Babička mně ještě šila šaty do tanečních

      Vymazat
  6. ahojky Jitka to sú tak ale tak nádherné fotky.... rada pozerám také fotky sú to krásné spomienky.Tie fotky majú cenu zlata...spomenula som si na svoje dectvo potešilo mi to srdiečko ĎAKUJEM ************

    OdpovědětVymazat
  7. Jituško, to je nádhera!!!! Určitě jsou to skvělé vzpomínky na dětství.
    Neznám asi nikoho, kdo by v té době takto cestoval. No, mnozí ani dnes.
    Krásný den, Ilona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko,děkuji.Je to možné,že se tolik necestovalo,ale tatínek byl u Sokola v turistickém oddílu,později i my a také byl předsedou značkařského oddílu a my jsme s ním chodily a malovaly turistické značky a přidělávali tabulky.

      Vymazat
  8. Slávko,to jsem moc ráda,že ti moje vzpomínka udělala radost

    OdpovědětVymazat
  9. Jitko, to jsou nádherné vzpomínky.Super fotečky tak už od malá si tak jezdila a zůstalo ti to a jezdiš dál to je dobře připomeneš si to všechno .děkuji za krásnou podívánou ..

    OdpovědětVymazat
  10. nádherná vzpomínka ve fotografiích******* také se ráda přehrabuji ve fotkách z dětství

    OdpovědětVymazat
  11. Květuš,moc děkuji.Je to fajn prohlížet staré fotky

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení