1.11.19

Vzpomínáme

Jako každý rok vzpomínáme na naše blízké.Společně se sestrou jsme ozdobily mísy na hrobečky a také je uklidily.Dnes jsem ještě kupovala do vázy chryzantény.Zítra až se sejdeme všechny tři sestry s rodinami půjdeme na hřbitovy rozsvítit.Nejdříve do Nudvojovic,kde máme rodiče a tatínkovo veškeré příbuzenstvo.Potom zamíříme do města na hlavní hřbitov s kostelem Narození Panny Marie,kde leží maminky rodiče a její příbuzenstvo.Rádi si projdeme rozsvícené hřbitovy.Je to smutná atmosféra,ale mám ji zvláštním způsobem ráda.
V Nudvojovicích je malý kostelík sv.Jana Křtitele.



















Nikdy nezapomeneme.

22 komentářů:

  1. Máte to hezky nazdobené. Ten kostelík vypadá zajímavě. Je sice malý, ale hezký. My půjdeme také zítra navečer rozsvítit svíčky. Hlavně, aby nepršelo a uklidnil se ten děsný vítr. U nás bývá večer otevřená kaple a z ní hraje varhanní koncert. Je to takové dojemné a slavnostní, až se tají dech.
    Všechno už je uklizené a nazdobené a tak to má tu správnou vzpomínkovou atmosféru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jaru,děkuji.Kostelík je moc pěkný,je tam i malý hřbitůvek

      Vymazat
  2. Krásná vzpomínka, krásně jste to se setrou vyzdobily.Já jdu zítra s dcerou. Máme dva velké hroby a jeden menší. Tak doufejme, že nebude pršet.Hezký večer ♥️.

    OdpovědětVymazat
  3. Máte to hezké Jituško.My byli včera a zítra zajdeme ještě posvítit.Já mám také ráda tu dušičkovou atmosféru.Ráda se nazdobeném a rozsvíceném hřbitově procházím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško,děkuji.Také si ráda projdu rozsvícený hřbitov,ale,když jsem chodila do práce o polední přestávce jsem se chodila na hřbitov uklidňovat

      Vymazat
  4. Krásně jste to vyzdobily Jituško ♥ My jdeme zítra:-(

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško, i já mám ráda hřbitovy, i když někdy to je hodně bolestné.
    Uklizeno a nachystáno už máme, taky půjdeme jen rozsvítit.
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. nádherné Jituško******, nějak toto období na mě doléhá více než jiné. Od pátka je mi špatně, asi nervy 💕🌞💩🍁 🐶😘👭 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuš,děkuji.Chápu tě,je to pro tebe těžké.

      Vymazat
  7. Jíťo,konečně jsem se dostala na tvůj blog a jsem nadšená,chtěla jsem napsat komentář,ale nevěděla jak.Snad to vyjde.Prohlédla jsem si pár fotografiií,některé jsou fakt nádherné.Obdivuji tvé detaily,ale i ostatní fotografie přírody.Jsi šikovná a máme se od tebe co učit,já hlavně zvládnout manuál.Měj se hezky,sejdeme se ve skupině.Alča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali,díky,ráda do skupiny chodím,pořád se mezi vámi učím

      Vymazat
  8. Jituško Krásně jste to vyzdobily mám také rada tu dušičkovou atmosferu jak je to všechno rozsvícene ale nedělá mi to dobře co mi odešel ten první syn a ted druhej no nějak to musím zvládnout život jde dál tak se opatruj fotečky nádherné jako vždy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško,děkuji.Vím,máš to těžké,ale jsi silná žena,ale bolest v srdci zůstane navždy

      Vymazat
  9. Kostelík je moc hezký.
    My byli na hřbitově včera večer, krásně to všechno svítí a i přes deštivé počasí bylo všude plno lidí.
    Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  10. Tenhle čas nesu moc špatně, ale nenaděláme nic...lidičky nám odcházejí. Vy musíte na dvě místa, my máme všechny naše drahé z mé strany v rodinné hrobce a Pepa má rodiče a obě babičky a dědoušky asi 30m vedle. Jituš, děkuji za písmenka na blogu a opatruj se...♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení