31.10.19

Mrazivé detaily

První den u nás mrzlo.Šedivec byl na trávě a autech pěkně znát.Dopoledne jsme jeli pro vnučku na Olšinu a všimla jsem si,že na zahradě jsou ještě místa,kde námraza zůstává.Byla nejvíc na azalkách.Fotoaparát jsem měla v kabelce,původně jsem myslela,že se půjdu podívat do zámecké zahrady v Mnichově Hradišti,kam jsme vnučku vezli na autobus do Prahy.Focení tam nevyšlo a tak jsem byla ráda,že mám aspoň první mráz zachycený na zahradě u mladých.



















Mějte se hezky.U nás je zima,ale svítí sluníčko a tak je to pořád fajn.

22 komentářů:

  1. Ahojky Jitulko, tak nám už kouzlí mrazík hihi...moc nádherné momentky jsi nafotila líbí se mi moc 1* U nás také pěkně mrzlo a já si vymyslela zdobit balkon :-)) pěkně jsem vymrzla, ale o víkendu má být až 17° hihi. Krásný den přeji♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko,děkuji.Nevím,kde bylo těch 17,u nás bylo sotva deset a vlezlo

      Vymazat
  2. Moc krásné fotografie. Také jsem ráno fotila mrazivé záběry, ale ještě je mám ve foťáku. U nás bylo -6°C. Celé dopoledne jsem strávila u zubaře a zuby ještě nemám hotové. Ještě musím 11.11.... Snad už to bude naposledy, ale to jsem si dnes myslela také...

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, je to nádhera! Námraza k tomuto času patří, tohle je mnohem krásnější pohled než těch, co jen nadávají, že škrabou skla u aut.
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, až mě děsí, že už je TO tady zase....zima, mráz....Fotky jsou nádherné, ale asi mám nejradši jaro. Hezký den všem.Milada

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško, nádherné fotky, radost pohledět. :) Ale nemám zimu ráda, přála bych si, už aby mráz a zima pominuly a přišlo zase jaro. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jitka moja to je tak ale tak nádherné-fanatazia*********************

    OdpovědětVymazat
  7. Parádní fotky, krásně pocukrováno 🌞🌿🌻🌼♥️🦋🐞🌷, no u nás také mrzlo, begonie to odnesly nejvíce, už jsou ostřihané a uklizené, pritom nedávno nádherně nakvetlé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Mně kvetly krásně muškáty a ještě jsem je nestříhala,dala jsem je na chodbu na botník.Sousedka si tam dala begonie,také ji ještě kvetou

      Vymazat
  8. nádherné fotky a pěkná námraza tam u vás byla 💕🌞💩🍁 🐶😘👭 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuš,děkuji.U nás byla námraza zatím jenom jednou

      Vymazat
  9. Anonymní03.11.19 8:42

    Jituško,to je prostě velká nádhera,ale to jsou všechny tvoje fotky.Věř mi,že jsem pravidelný návštěvník i když komentáře nepíšu.Však víš,jak jsem na tom s časem.Pokud by jsi nevěděla,jak dál u mého popisu šátku,tak klidně napiš,ale ty to zvládneš.Měj hezké dny Pavla

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné mrazivé fotky, Jituško.
    Přeju hezký večer.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení