8.10.19

Na krmítku je živo

Na balkoně už máme hodně rušno.Ještě jsem ani nestačila koupit nové krmítko,to staré se rozpadlo.Zatím jsou tu samé sýkorky a dva brhlíci.Ale objevil se tu i strakapoud a stehlík.Jenže není snadné je vyfotit.Než doběhnu pro foťák a nastavím byli pryč.Dnes jsem to vyřešila stativem.Postavila jsem si ho na synovu postel,nastavila velký objektiv a stačilo jenom zmáčknout nahrávání.


15 komentářů:

  1. Moc krásné...také už mám na okně krmítko a přilétají také sýkory koňadry a modřinky a hlavně hrdličky zahradní. Strakapoud zatím létá jen na strom, protože tam má potravy dost. Krásné video Jituško.

    OdpovědětVymazat
  2. Páni to je krásné video Jitulko♥ Děkuji za všechny komentíky které mě moc těší, pak přidám recept na ten houbový salát hezký podvečer přeji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko,děkuji.Houbový salát opsaný,akorát houby už nejsou.V týdnu je manžel zase v práci

      Vymazat
  3. Moc hezké to je já tady vždy pověsim na zahradě na plotek krmení v kuličce a pak to sleduji z okna ..

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné video Jituško....

    OdpovědětVymazat
  6. Jitu, kouzelné! Na tohle se mi pohled nikdy neomrzí!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné. :) Také mám na plotě na pověšené slunečnici divadlo. Chodí tam sýkorky, brhlíci a občas nějaký ten vrabec. Nikdo by neřekl, jak sýkorky dovedou nadávat, když slunečnice dojde. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,děkuji.Já je pozoruji za oknem a tak nevím,jak nadávají,ale perou se

      Vymazat
  8. nádherné video Jituš*******, mě v pondělí stále něco někde klepalo. Když jsem podívala ke dveřím nic tam nebylo, tak jsem šla na druhou strnu k oknu a ejhle, byly tam 4 straky a zobaly tam asi broučky, bohužel uletěly a už se nevrátily, tak jsem to nenafotila♥

    OdpovědětVymazat
  9. Květuš,děkuji.Straky jsem na krmítku neviděla a nejsou nějak ani v okolí

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení